Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Houd jij nu ook maar je smoel Axel
Nee maar je moet wat he als je bij action steeltquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena is ook niet in haar eerste leugen gestikt
Not mequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Wie van jullie is met vriendinnen wel eens uit eten geweest en heeft de koffie van een vriendin opgedronken toen die naar de wc was omdat je dorst had ?
Ik denk dat hij vrijdag minder stemmen gaat krijgen dan normaal. Mijne krijgt hij deze week ook niet,quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.
En niets van gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Wie van jullie is met vriendinnen wel eens uit eten geweest en heeft de koffie van een vriendin opgedronken toen die naar de wc was omdat je dorst had ?
Ik nooit maar hun zijn sws geen vriendinnen en kunnen niet even een nieuwe bestellen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: domme mensen die gaan zien dat ik thuis ook zo zou doen.
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Adat231 het volgende:
Het is dus
[..]
een pestgriet. OOk op werk
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet Sharice maar met handboeien aan bed vastbinden, die is levensgevaarlijk, wil kaarten van een ander verscheuren, wil de implantaten van mattie uit zijn hoofd trekken, kleding van iedereen in de vijver gooien
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat bedenk ik me al weken telkens ik Sharice iets eng zie doen of gemeen hoor zeggen. Niet te bevatten!
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef tassie127 het volgende:
Sharice is echt een engerd. Die spoort echt niet
Ik hoop het, maar twijfel er aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef lojanda het volgende:
Jolien trapt er toch niet in.. ze gelooft niets van wat Milena zegt.
Goed punt, die van mij wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrijdag minder stemmen gaat krijgen dan normaal. Mijne krijgt hij deze week ook niet,
Dat valt wel mee hoor...ik kijk geen aflevering maar waarschijnlijk komt hij niet goed uit de bus.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.
das een andre verhaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
Het gaat te snel. Fok kan ons niet bijhouden.
Als je goed bevriend bent en daarna direct een nieuwe bestelt, zou ik de grap nog wel kunnen zien. Even een dom lolletje die direct opgelost wordt. Zeker met een drankje op ofzo. Maar dit was iets heel anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Laf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Axel houdt zich gedeisd, bang een kant te kiezen want hij heeft een nominatiepin en als ie per ongeluk de verkeerde kant kiest kan hij zomaar vrijdag thuis zijn
denk ik
Wedden dat er ouders of kinderen van clienten brieven hebben gestuurd naar het management.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.
eerst kijken wie er morgen echt opstaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goed punt, die van mij wel.
Maar ga je dan op Jordy, die verwacht ik nu wel nr.1
Die komen nu helemaal bij... hopen dat sharice er het volle seizoen bijblijft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.
Dat was ik vergeten, maar zoals het er nu voor staat mag hij er voor mij uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Axel houdt zich gedeisd, bang een kant te kiezen want hij heeft een nominatiepin en als ie per ongeluk de verkeerde kant kiest kan hij zomaar vrijdag thuis zijn
denk ik
Goh, blij dat ik niet zulke vriendinnen heb. Als ik naar de wc ga terwijl ik met vriendinnen ergens wat drink dan staat er hooguit ineens een gebakje bij mijn kop koffie als ik terug komquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Hoempah het volgende:
Milena heeft een hele simpele verklaring. Is heel normaal als je koffie ineens weg is.
Normaal zit hij zelden bij deze groepquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:00 schreef Flow3r het volgende:
Axel zorgt dat ie overal bij is maar heeft geen mening![]()
Jolien wou met keanu naar buiten, Axel zoiu thee gaan maken en hoppa daar is Axel ook weer buiten
ik vertrouw hem niet meer
ik me ook af. was iets van vaachtquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef Krambo het volgende:
Wat is dat tomatenplukken waar ze het steeds over hebben
eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Een van de meiden zit te huilen op de kamer.
ik zie niemand huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Een van de meiden zit te huilen op de kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |