Lekker laten huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Een van de meiden zit te huilen op de kamer.
Ik weet iig dat Sharice dat meermaals hard schreeuwde om kwart voor 5 vannacht toen ze terug de slaapkamer in gingen zodat iedereen wakker werd. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS ofzo. (Ik schrok er ook wakker van omdat ik met stream in slaap gevallen was)quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Vraag
[..]
ik me ook af. was iets van vaacht
Keanu en Mattheus hadden iemand horen huilen. Was Sharice of Milena.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie niemand huilen
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Pootje gaan de mensen buiten het ook zien
Ging kijken hoe het met de thee was ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
Volgens mattheus is dat een Nederlands iets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
hij heeft nominatiestress en is nu meer bezig met hoe hij overkomt en wil zwitserland zijn in dit verhaal. Benieuwd wat Jane hierover denkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
Dit kost hem alleen maar goodwill, maar denk dat hij daar (sorry) te dom voor isquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
Gaan we nu weer stress ogen zien.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kost hem alleen maar goodwill, maar denk dat hij daar (sorry) te dom voor is
Jane liet ze nog uitpraten, tegen anderen schreeuwde ze er meteen doorheen. Tegen Milena is het moeilijk pratenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal van al die laffe gasten, die zo afgeven op Milena maar haar niets in haar
gezicht durven te zeggen, nee dan Jane die heeft tenminste ballen, en niet de minste .....![]()
Zal Elsa wel zijn ???quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Ynti het volgende:
Sharice zegt dat er maar 1 iemand is die haar (Sharice dus)recht in de ogen aankijkt.
trots op Janequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal van al die laffe gasten, die zo afgeven op Milena maar haar niets in haar
gezicht durven te zeggen, nee dan Jane die heeft tenminste ballen, en niet de minste .....![]()
En het valt nu wel heel erg op hoe laf de rest van de bewoners zijn. Alleen Jane trok haar mond open en Elsa ook daarna. De rest zat erbij als dooie diendersquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
denk je dat hij dat echt gaat doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.
Mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.
Net even gaan spieken op FB, ook daar nu alle bagger over Shalenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Axel : dat zal wel overal op facebook staan, reageer in de comments
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
zei Elsa nu : ze stond daar ?
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Morgen gaat Sharice met de psycholoog spreken. Die wordt eerder ingevlogen om drama te sussen.. is normaal toch op vrijdag
Ja, wat voor ruggegraatloze hij isquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Pootje gaan de mensen buiten het ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |