Lekker laten huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Een van de meiden zit te huilen op de kamer.
Ik weet iig dat Sharice dat meermaals hard schreeuwde om kwart voor 5 vannacht toen ze terug de slaapkamer in gingen zodat iedereen wakker werd. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS ofzo. (Ik schrok er ook wakker van omdat ik met stream in slaap gevallen was)quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Vraag
[..]
ik me ook af. was iets van vaacht
Keanu en Mattheus hadden iemand horen huilen. Was Sharice of Milena.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie niemand huilen
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Pootje gaan de mensen buiten het ook zien
Ging kijken hoe het met de thee was ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
Volgens mattheus is dat een Nederlands iets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
hij heeft nominatiestress en is nu meer bezig met hoe hij overkomt en wil zwitserland zijn in dit verhaal. Benieuwd wat Jane hierover denkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
Dit kost hem alleen maar goodwill, maar denk dat hij daar (sorry) te dom voor isquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |