'Ze stond daar' heb ik niet gehoord, enkel de knikbeweging van Elsa gezien... Dat was volgens mij op Axel bedoeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
zei Elsa nu : ze stond daar ?
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je dat hij dat echt gaat doen?
Ohh dat kan ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'Ze stond daar' heb ik niet gehoord, enkel de knikbeweging van Elsa gezien... Dat was volgens mij op Axel bedoeld.
Vent die zijn zwangere vrouw met kind thuis laat zitten en het BB huis ingaatquote:
Ie en waar ??quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
zei Elsa nu : ze stond daar ?
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
Hij liegt.....de andere wisten ook niet dat ze dat ging doen....hij wilde zich onzichtbaar maken en dat hij niet tussen wal en schip viel. Pootje weet dat Jane en Axel samenspelen....dus die wilde weten hoe of wat.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het blijkt nu dat Axel niks wist van die koffie en dat Jane er iets over ging zeggen. Wel de andere groep waardoor hij ff niet wist hoe te doen. Dus toen ging hij maar schijten zegt hij. Jane beetje lachen en zeggen Ah hij voelt zich buitengesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, anders had hij niet gevraagd of ze tijd had om te praten. Ze vroeg meteen waarover het ging, alleen kreeg dat niet te horen van Mattheus. Ze zag de bui vast al wel hangen. Al zal Milena pas tijd maken voor dat gesprek, wanneer Sharice naar huis is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je dat hij dat echt gaat doen?
Hij trekt zijn drol alweer in ook. Hij beweert nu dat hij met haar wou praten om haar te waarschuwen over wat er in het huis over haar werd gezegd. Vanmiddag beweerde hij nog dat hij niet eens meer in 1 ruimte met haar wou zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
We hebben zitten foeteren op Mattheus dat ie er niks over zei tegen Milena, ondanks 'beloften'.
Maar stel dat ie het wel gedaan had, en Milena was met Jane gaan zitten, dan hadden we deze prachtavond niet gehad. Dus: dank u balloze-Mattie!
BB wordt thuis opgebeld om noodscenario te bespreken bij vertrek van Milena, met Sharice in haar zog ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Ynti het volgende:
Axel vindt het een verlies voor de hele groep als Milena op zou stappen.
TeamKiKi heeft inmiddels al 2 ledenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef GayGuy het volgende:
Keanubdoet dit gesprek echt netjes. Wat een droppie is hij
Whaaa.......weer een stem minder.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Ynti het volgende:
Axel vindt het een verlies voor de hele groep als Milena op zou stappen.
Das al net zoveel als #TeamPapegaaiquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
TeamKiKi heeft inmiddels al 2 leden
Maar dat hoeft hij Pootje toch niet aan zijn neus hangen.....Jordy zei al hij is niet te vertrouwen....en Mattie roept Pootje erbij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij trekt zijn drol alweer in ook. Hij beweert nu dat hij met haar wou praten om haar te waarschuwen over wat er in het huis over haar werd gezegd. Vanmiddag beweerde hij nog dat hij niet eens meer in 1 ruimte met haar wou zijn.
Van de smerige zaakjes van die tweee kunmen we een heel topic openenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef Hoempah het volgende:
Er waren wat spullen verborgen
[ afbeelding ]
wanneer hebben ze die meuk ook weer verstopt? weet jij dat nog? Heb dat wel opgenomen, maar niet gepost denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das al net zoveel als #TeamPapegaai
Nog wel, als die plastic ragebol morgen weer niks doet zeg ik m'n lidmaatschap op.
Mileentje :pquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Over wie heeft keanu het nu? Iemand die hem kleine snotaap noemde
Geen idee maar zal Milena wel weer zijn. Die kijkt neer op mensen die jonger zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Milena gisteren dacht ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Milenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Juust !quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
Hij kwam net uit zijn pamper
Toen hij livk my desh zei
Milena kijkt op iedereen neerquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen idee maar zal Milena wel weer zijn. Die kijkt neer op mensen die jonger zijn.
Oh jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
Keanu zit in mijn allergie, hij praat te veel, miept teveel en veel te weinig met het spel bezig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef GayGuy het volgende:
Keanubdoet dit gesprek echt netjes. Wat een droppie is hij
Zie dat er gisteren rond 19:30-20:00 over gesproken werd in de cosquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wanneer hebben ze die meuk ook weer verstopt? weet jij dat nog? Heb dat wel opgenomen, maar niet gepost denk ik.
Maak er misschien nog even edit van, maar weet niet meer wanneer ik dat opgenomen heb
Ze hebben bij haar opvoeding flink de plank mis geslagen.....ze vertelde ook hoe haar vader stad en land af liep voor iets wat zij wilde hebben...Haar kinderen hun vader reed ook de wereld rond en kocht alle pokemon kaarten ...voor ze.quote:
In de COS heb ik geleerd dat dit limburgs is, bij RTL stond er lick my dickquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie dat er gisteren rond 19:30-20:00 over gesproken werd in de cos
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik weet iig dat Sharice dat meermaals hard schreeuwde om kwart voor 5 vannacht toen ze terug de slaapkamer in gingen zodat iedereen wakker werd. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS ofzo. (Ik schrok er ook wakker van omdat ik met stream in slaap gevallen was)
@:Krambo
Die is dolblij dat hij nu haar ex is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben bij haar opvoeding flink de plank mis geslagen.....ze vertelde ook hoe haar vader stad en land af liep voor iets wat zij wilde hebben...Haar kinderen hun vader reed ook de wereld rond en kocht alle pokemon kaarten ...voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |