Dan zat er die vrijstellingspin ook niet opquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:14 schreef Verity het volgende:
Milena is mij te vrolijk als ze genomineerd zou zijn.
You'll never know…quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zat er die vrijstellingspin ook niet op
Tijd voor dynamiek veranderingen. Hopelijk komen er wat bewoners terug of nieuwe in. Er zijn er al zoveel vrijwillig of om een reden uit dat het wel mag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef Luna68 het volgende:
Bedenk dat als Jordy en Mattie een lamlendige dag hebben en Elsa en Jane er even niet zijn, je dus dit soort streams krijgt tot het einde. Heb alleen die twee en Axel en pootje zo’n beetje op de stream gezien. Enige leuke vandaag; Axel en mattie bij de vijver en Jordy, Kiki en Mattie bij de vijver.
Als die twee er niet snel uitgaan stop ik zeker met kijken
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zat er die vrijstellingspin ook niet op
Terrortwinstreamquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, zet 'm ook weer aan; twinstream op die 2
Het zou mooi zijn maar ik geloof die geruchten niet zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.
Ze heeft gezegd, dat als Milena naar huis gaat Sharice meer kans maakt en daarna ook nog eens meerdere keren naar de DBK geroepen.
Ik ook niet, daarom zei ik ook dat ze te vrolijk is om genomineerd te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn maar ik geloof die geruchten niet zo.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.
Ze heeft gezegd, dat als Milena naar huis gaat Sharice meer kans maakt en daarna ook nog eens meerdere keren naar de DBK geroepen.
Compensatie, hoe overdreven het gedrag hoe banger ze isquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zei ik ook dat ze te vrolijk is om genomineerd te zijn.
Eerlijk gezegd sliep Mattie ook net, daar zei BB niets van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Axel valt bijna in slaap en BB roept 'm meteen ... Hem wel
Ze hebben vandaag allemaal wel een beetje geslapen. Ze switchen gewoon de streams, zodat we het niet zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sliep Mattie ook net, daar zei BB niets van.
Ze is ook arrogant genoeg dat ze denkt dat de kijkers haar ook op handen dragen en altijd op haar zouden stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Compensatie, hoe overdreven het gedrag hoe banger ze is
Oke onder de levende danquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wakker vind ik een groot woord. Ze kwam wat pakken uit de ijskast en liep weer weg.
neequote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd voor dynamiek veranderingen. Hopelijk komen er wat bewoners terug of nieuwe in. Er zijn er al zoveel vrijwillig of om een reden uit dat het wel mag.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nee
geen nieuwe en geen oude bewoners.
Wie zou hij daarmee bedoelen? Elsa?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:30 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, wanneer de rijsttafel naar huis is
Nee niemand, maar je mag toch wel een mening hebben of komt dat niet in uw vocabulaire voor....quote:
Dat gesprekje ben ik nu aan het monteren ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Verity het volgende:
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn. Ze heeft gezegd, dat als Milena naar huis gaat Sharice meer kans maakt en daarna ook nog eens meerdere keren naar de DBK geroepen.
Nee sharice en milena.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zou hij daarmee bedoelen? Elsa?
Rijst=Rice= ShaRICEquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zou hij daarmee bedoelen? Elsa?
Ach Mattheus , die likt Milena’s kont nog als ze dat vraagtquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus hoopt oprecht dat Axel achter Jane staat, zegt ie
Nu even niet want hij is boos maar morgen als de boosheid weer is gezakt dan weer wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach Mattheus , die likt Milena’s kont nog als ze dat vraagt
Hoop ergens nog dat ie Milena nog op haar plek zet, maar verwacht er niet al te veel van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu even niet want hij is boos maar morgen als de boosheid weer is gezakt dan weer wel.
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu even niet want hij is boos maar morgen als de boosheid weer is gezakt dan weer wel.
Die heeft vanmiddag al liggen pittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Axel valt bijna in slaap en BB roept 'm meteen ... Hem wel
Jordy heeft al, over Milena, tegen Mattheus en Jolien gezegd: Dat is een karakterding, zoiets kan je namelijk niet 7 weken faken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.
Ik heb het idee dat er nu wel een knopje bij hem is omgegaan.
Hij zal morgen gewoon met haar praten, maar ik denk (hoop) dat hij er nu echt klaar mee is .
Hoop het ook, maar verwacht als shariche weg is, milena zowel mattie als Jolien weer om haar vingers windtquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.
Hij zal morgen gewoon met haar praten, maar ik denk (hoop) dat hij er nu echt klaar mee is .
Dat zou je denken maar ik betwijfel het.. we zullen het zien de komende dagenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ver van de realiteit dat mens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Elsa gaat als ze eruit is resetten, maar mss komt er wel iets ‘miraculeus’ op haar pad. Die denkt ook dat ze nu bn-er is??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Elsa gaat als ze eruit is resetten, maar mss komt er wel iets ‘miraculeus’ op haar pad. Die denkt ook dat ze nu bn-er is??
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte sausquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vindt basilicum niet gebruikelijk bij pasta
maakt me niet uitquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte saus
ik ook hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maakt me niet uit
ik stop het overal bij
Heeft Jolien bloem voor de saus gebruikt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte saus
Jolien acteert kok.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:18 schreef kater1 het volgende:
Jolien gooit met zeer gulle hand uit elk kruidenpotje wat in de saus en krijgt dan de tip er nog wat suiker bij te doen.
Ze wil zich tot opgeven voor Bondgenoten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Koude koffie voor icecoffee laterquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Wat zit er in die 2 grote kannen? is dat koffie?
Staan nu barkrukkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
Bij keukenblok A hadden wel barkrukken mogen geven, wel zo gezellig bij het koken.
Die hebben ze inmiddels hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
Bij keukenblok A hadden wel barkrukken mogen geven, wel zo gezellig bij het koken.
Hoop het niet, maar zou me niet verbazen. En dan moeten we er mss wel maanden mee dealenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze wil zich tot opgeven voor Bondgenoten?
roeien met de riemen die je hebt. Ze hebben geen melk meer en BB vult het nog niet aanquote:
Als ze vrijdag gaat, kan ze misschien meteen door in de volgende cyclusquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Haha ja... maar dat heeft ze gezegd. We gaan het zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar zou me niet verbazen. En dan moeten we er mss wel maanden mee dealen
En die riemen zijn van suikerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
roeien met de riemen die je hebt. Ze hebben geen melk meer en BB vult het nog niet aan
Surinaamse keuken misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij alles sausje grote scheppen suiker. Ik snap dat niet. Heb al jaren geen suiker meer in huis
Oh, Net zoals Moraima die in een jaar van je leven heeft gezeten en ook in Bondgenotenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KangaP het volgende:
Weer zo een plakboel pasta , te veel zetmeel nog aan de pasta , pasta water weggegoten.
Hopelijk kan de saus het redden. De pasta in de saus niet andersom maar moeilijk hier.
Ok hoe zou je een pasta beter kunnen krijgen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KangaP het volgende:
Weer zo een plakboel pasta , te veel zetmeel nog aan de pasta , pasta water weggegoten.
Hopelijk kan de saus het redden
Misschien door de soja melkquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze doen ook eetlepels suiker in hun melk, redbull generatie?
Klein beetje olie erbij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok hoe zou je een pasta beter kunnen krijgen?
De dag dat ze suiker kregen deden de vlaamse meiden al suiker in hun normale warme melk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien door de soja melk
Dat schijnen ze ook te krijgen
ik kijk meestal in het weekend alle afleveringen van de hele week terug, maar mss wel een idee om dagelijks te gaan kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat hier meer De Bondgenoten kijkers zitten dan ik dacht. Ik zie sommigen eigenlijk nooit meeposten in het Bondgenoten topic. Misschien weten jullie niet dat er zo'n topic is, dus vandaar even deze schaamteloze reclame onderbreking.
Wees welkom!
Na BB zie je me vast wel weer daar!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat hier meer De Bondgenoten kijkers zitten dan ik dacht. Ik zie sommigen eigenlijk nooit meeposten in het Bondgenoten topic. Misschien weten jullie niet dat er zo'n topic is, dus vandaar even deze schaamteloze reclame onderbreking.
Wees welkom!
klopt bij mij ook traagquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij dat dat het gesmak van sommige bewoners??
is FOK! bij jullie ook weer zo traag?
Die heeft gisteren avond is de suite nog meer verhalen gehoord wat die 2 allemaal zeggen en doen achter haar rug om. Dus zegt ze waarschijnlijk zo min mogelijk tegen ze.quote:
ik denk (maar dat is mijn gevoel) dat ze probeert om Jane uitspraken te ontlokkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zou Milena steeds aan Jane vragen of ze oké is ?
Valt me op dat ze dat met een sarcastisch toon doet.
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klarenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niemand is daar echt vrolijk. Alleen Pootje met z'n stomme grappen altijd.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vreemd gesprek .....![]()
Als Milena er niet meer is heeft Shalice meer kans - 19 februari 2025.Sharice ligt erg geirriteerd op de bank. Milena komt er op de andere bank bijzitten en roept Sharice dat ze maar moet komen zodat ze haar kan masseren. Sharice doet dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice: Waarom kom ik altijd overeen met de verkeerde mensen?
Milena : Waarom ben ik verkeerd?
Sharice : Daarom..
Milena : Merci, manneke, om mij nog meer het gevoel te geven dat ik verkeerd ben. Waar zeg u dat?
Sharice : Omdat ik het niet leuk vind dat u zo bent... voor uzelf.
Milena : Hoe?
Sharice : Zo hard.
Milena : Ik ben echt happy, en ok, dus wat is het probleem?
Sharice : Dat heb ik net al gezegd tegen u.
Milena : Maar waarover trekt u dat u eigen aan? En by the way, als ik er niet ben, hebt gij meer kans.
Sharice : NEEhee, want dan ga ik sowieso volgende week naar huis
Milena : Stop met uw zever. Och echt Sharice, stopt.
ja ik had het gezien!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die heeft gisteren avond is de suite nog meer verhalen gehoord wat die 2 allemaal zeggen en doen achter haar rug om. Dus zegt ze waarschijnlijk zo min mogelijk tegen ze.
Ja grappig hè. Kijk ook bondgenoten (sinds BB vorig jaar klaar was) maar ik kom daar ook nooit. Altijd alleen BB. Misschien moet ik daar ook eens komen kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wees welkom!
Nu de nominaties laten zien zou wel top zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klaren![]()
Zal tijd worden en dan weer lekker klagen en konkelen. Anders ligt iedereen rond 21.00 uur in bedquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nu de nominaties laten zien zou wel top zijn.
Proberen om iets te veroorzaken zodat de aandacht verschuift?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk (maar dat is mijn gevoel) dat ze probeert om Jane uitspraken te ontlokken
dus op het moment dat Jane zal zeggen dat ze niet oke is, moet Jane zeggen waarom ze niet oke is,
op het moment dat Jane iets zo zeggen waar Milena of charise bij betrokken zijn, kan milena in de tegenaanval of allerlei ouwe koeien erbij halen, Of in de verdediging gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Proberen om iets te veroorzaken zodat de aandacht verschuift?
ik hoop dat die echt niet komt dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze fantaseren al weer over de freeze.
ets anders zou wel leuk zijn. ik geloof die freeze nu wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop dat die echt niet komt dit jaar
Ik denk dat Milena haar 24 uur heeft aangevraagd na wat er gisteren en vandaag allemaal is gebeurd. Ze heeft gezien dat iedereen een soort van boos is op haar en dat trekt ze niet. Daar voelt ze zich te goed voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice ligt erg geirriteerd op de bank. Milena komt er op de andere bank bijzitten en roept Sharice dat ze maar moet komen zodat ze haar kan masseren. Sharice doet dit.
Sharice: Waarom kom ik altijd overeen met de verkeerde mensen?
Milena : Waarom ben ik verkeerd?
Sharice : Daarom..
Milena : Merci, manneke, om mij nog meer het gevoel te geven dat ik verkeerd ben. Waar zeg u dat?
Sharice : Omdat ik het niet leuk vind dat u zo bent... voor uzelf.
Milena : Hoe?
Sharice : Zo hard.
Milena : Ik ben echt happy, en ok, dus wat is het probleem?
Sharice : Dat heb ik net al gezegd tegen u.
Milena : Maar waarover trekt u dat u eigen aan? En by the way, als ik er niet ben, hebt gij meer kans.
Sharice : NEEhee, want dan ga ik sowieso volgende week naar huis
Milena : Stop met uw zever. Och echt Sharice, stopt.
hier even wat belangrijkers hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Willewa het volgende:
Niels en Wicky live op instagram nu.
Die gedachte kwam ook bij mij op.. Dat het misschien even te heet onder haar voeten wordtquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena haar 24 uur heeft aangevraagd na wat er gisteren en vandaag allemaal is gebeurd. Ze heeft gezien dat iedereen een soort van boos is op haar en dat trekt ze niet. Daar voelt ze zich te goed voor.
Vrouw van 33 en 2 kiendjes zal haar redenatie wel weer zijn.
Ik zeg.. dag Milena en neem je grote ego maar lekker mee naar huis
Die ging gelijk sussenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
De altijd directe Milena is wel erg rechtuit-stil niet?
Haha ja dat zei ik net idd al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier even wat belangrijkers hahaha
Slap zooitjequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Flow3r het volgende:
En iedereen houdt zijn bek dicht
Mattie staat mijlenver weg in de keuken
helden zijn hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef IkFok het volgende:
wat zullen die 2 straks weer de mond open hebben als ze weer apart zitten . En nu zeggen ze niks.
Je wens is vervuldquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klaren![]()
Die probeert te sussenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef tassie127 het volgende:
Elsa durft ook nog even een heel klein schepje er boven op te doen
ja wicky moet even wachten hahaquote:
Ik zie dit bijna altijd in groepen.quote:
Echt hè, niemand durft wat te zeggen en Elsa moet haar kop houden want die probeert de boel weer te sussenquote:
geef ze 20 minuten en andere ruimte dan hebben ze genoeg te zeggenquote:
Zodra ze met goed fatsoen van tafel kunnen zijn ze wegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geef ze 20 minuten en andere ruimte dan hebben ze genoeg te zeggen
toen hij weg was bij de dames jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Keanu heeft respect voor Jane dat ze dat zo zegt...
Zo moe van die vrouwquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen zwijgt behalve Elsa met haar positief gelul
Kan ze inderdaad prima, maar een beetje bijval had wel gemogenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Jane heeft hier duidelijk geen hulp bij nodig, kan dit verbaal prima aan.
oh wel hoor bij reeels hij ze opslaat ja als ja hahahhah ik weet het alquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik net idd al.
Ik kijk dit straks wel ff terug. Ff die live kijken, dat kan ik niet terugkijken.
enk het ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef b_engeltje het volgende:
Daag sharica..janken in de slaapkamer
Denk dat het ook is dat je bang bent voor allen tegen één. En nu is ze duidelijk dat ze ver boven die twee staat en anders wordt het gauw weer zielig gevonden.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie dit bijna altijd in groepen.
Vooraf: grote mond, instemmen, ja idd ja idd helemaal gelijk.
Achteraf: grote mond, instemmen, ja idd ja idd helemaal gelijk.
Maar puntje bij paaltje heb je aan 80/90% van de mensen niks op het moment supreme.
Gewoon niets zeggen is ook bijval hoor (vind ik)quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan ze inderdaad prima, maar een beetje bijval had wel gemogen
Jolien idem.. Elsa idem.. ze kon het prima alleen maar niet tof dat ze niks zeggen tegen die 2 alleen achter de rugquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Mattie wou ze er ook op aanspreken maar stond toevallig in de keuken, wel met open mond toen hij Jane hoorde, maar bijval geven ho maar
Haha ja, slim gespeeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane zie, als ik iets zeg wat niet klopt, moet iemand het zeggen. Toen was het stil, dus iedereen staat achter Jane![]()
ik weet het niet, kan ook zo uitgelegd worden dat het alleen Jane's probleem is en verder niemand anders problemen heeft met die meidenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen is ook bijval hoor (vind ik)
Bijval hoeft niet, dat doe je als diegene het een beetje moeilijk heeft....quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Mattie wou ze er ook op aanspreken maar stond toevallig in de keuken, wel met open mond toen hij Jane hoorde, maar bijval geven ho maar
ze moet milena beetje helpen hequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu trekt Sharice ineens wel haar bek open.
Nu is het de schuld van degenen die het aan Jane hebben verteldquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice in alle bochten wringen om zichzelf eruit te praten en de schuld bij anderen te leggen.
Ik denk dat je ook netjes en niet-escalerend, maar juist ‘empathisch’ kunt backuppen :p maar misschien kunnen veel mensen dat idd niet en escaleert het dan vaak snel ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het ook is dat je bang bent voor allen tegen één. En nu is ze duidelijk dat ze ver boven die twee staat en anders wordt het gauw weer zielig gevonden.....
Vind het keurig gebeurt is.....stilte van schaamte volgde.
Ja dat doet Niels dus elke keer niet dus dat wordt ‘m nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh wel hoor bij reeels hij ze opslaat ja als ja hahahhah ik weet het al
iets met de groepquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer, kan geen hol er van verstaan.
Ijskoffiegate en alles wat Jolien vandaag tegen Jane heeft verteld over hoe en wat milena en sharice hebben gezegd over janequote:
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |