Hoop ergens nog dat ie Milena nog op haar plek zet, maar verwacht er niet al te veel van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu even niet want hij is boos maar morgen als de boosheid weer is gezakt dan weer wel.
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu even niet want hij is boos maar morgen als de boosheid weer is gezakt dan weer wel.
Die heeft vanmiddag al liggen pittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Axel valt bijna in slaap en BB roept 'm meteen ... Hem wel
Jordy heeft al, over Milena, tegen Mattheus en Jolien gezegd: Dat is een karakterding, zoiets kan je namelijk niet 7 weken faken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.
Ik heb het idee dat er nu wel een knopje bij hem is omgegaan.
Hij zal morgen gewoon met haar praten, maar ik denk (hoop) dat hij er nu echt klaar mee is .
Hoop het ook, maar verwacht als shariche weg is, milena zowel mattie als Jolien weer om haar vingers windtquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het nu nog niet . Hij is nu echt wel boos/teleurgesteld. Vooral in Charice, hij denkt dat Charice Milena negatief beïnvloed.
Hij zal morgen gewoon met haar praten, maar ik denk (hoop) dat hij er nu echt klaar mee is .
Dat zou je denken maar ik betwijfel het.. we zullen het zien de komende dagenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ver van de realiteit dat mens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Elsa gaat als ze eruit is resetten, maar mss komt er wel iets ‘miraculeus’ op haar pad. Die denkt ook dat ze nu bn-er is??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Elsa gaat als ze eruit is resetten, maar mss komt er wel iets ‘miraculeus’ op haar pad. Die denkt ook dat ze nu bn-er is??
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte sausquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vindt basilicum niet gebruikelijk bij pasta
maakt me niet uitquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte saus
ik ook hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maakt me niet uit
ik stop het overal bij
Heeft Jolien bloem voor de saus gebruikt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei wel in een rode saus, niet in een witte saus
Jolien acteert kok.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:18 schreef kater1 het volgende:
Jolien gooit met zeer gulle hand uit elk kruidenpotje wat in de saus en krijgt dan de tip er nog wat suiker bij te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |