enk het ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef b_engeltje het volgende:
Daag sharica..janken in de slaapkamer
Denk dat het ook is dat je bang bent voor allen tegen één. En nu is ze duidelijk dat ze ver boven die twee staat en anders wordt het gauw weer zielig gevonden.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie dit bijna altijd in groepen.
Vooraf: grote mond, instemmen, ja idd ja idd helemaal gelijk.
Achteraf: grote mond, instemmen, ja idd ja idd helemaal gelijk.
Maar puntje bij paaltje heb je aan 80/90% van de mensen niks op het moment supreme.
Gewoon niets zeggen is ook bijval hoor (vind ik)quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan ze inderdaad prima, maar een beetje bijval had wel gemogen
Jolien idem.. Elsa idem.. ze kon het prima alleen maar niet tof dat ze niks zeggen tegen die 2 alleen achter de rugquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Mattie wou ze er ook op aanspreken maar stond toevallig in de keuken, wel met open mond toen hij Jane hoorde, maar bijval geven ho maar
Haha ja, slim gespeeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane zie, als ik iets zeg wat niet klopt, moet iemand het zeggen. Toen was het stil, dus iedereen staat achter Jane![]()
ik weet het niet, kan ook zo uitgelegd worden dat het alleen Jane's probleem is en verder niemand anders problemen heeft met die meidenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen is ook bijval hoor (vind ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |