hier even wat belangrijkers hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Willewa het volgende:
Niels en Wicky live op instagram nu.
Die gedachte kwam ook bij mij op.. Dat het misschien even te heet onder haar voeten wordtquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena haar 24 uur heeft aangevraagd na wat er gisteren en vandaag allemaal is gebeurd. Ze heeft gezien dat iedereen een soort van boos is op haar en dat trekt ze niet. Daar voelt ze zich te goed voor.
Vrouw van 33 en 2 kiendjes zal haar redenatie wel weer zijn.
Ik zeg.. dag Milena en neem je grote ego maar lekker mee naar huis
Die ging gelijk sussenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
De altijd directe Milena is wel erg rechtuit-stil niet?
Haha ja dat zei ik net idd al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier even wat belangrijkers hahaha
Slap zooitjequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Flow3r het volgende:
En iedereen houdt zijn bek dicht
Mattie staat mijlenver weg in de keuken
helden zijn hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef IkFok het volgende:
wat zullen die 2 straks weer de mond open hebben als ze weer apart zitten . En nu zeggen ze niks.
Je wens is vervuldquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klaren![]()
Die probeert te sussenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef tassie127 het volgende:
Elsa durft ook nog even een heel klein schepje er boven op te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |