Ze wil zich tot opgeven voor Bondgenoten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:59 schreef Luna68 het volgende:
Elsa gaat als ze eruit is resetten, maar mss komt er wel iets ‘miraculeus’ op haar pad. Die denkt ook dat ze nu bn-er is??
Koude koffie voor icecoffee laterquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Wat zit er in die 2 grote kannen? is dat koffie?
Staan nu barkrukkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
Bij keukenblok A hadden wel barkrukken mogen geven, wel zo gezellig bij het koken.
Die hebben ze inmiddels hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
Bij keukenblok A hadden wel barkrukken mogen geven, wel zo gezellig bij het koken.
Hoop het niet, maar zou me niet verbazen. En dan moeten we er mss wel maanden mee dealenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze wil zich tot opgeven voor Bondgenoten?
roeien met de riemen die je hebt. Ze hebben geen melk meer en BB vult het nog niet aanquote:
Als ze vrijdag gaat, kan ze misschien meteen door in de volgende cyclusquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Haha ja... maar dat heeft ze gezegd. We gaan het zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar zou me niet verbazen. En dan moeten we er mss wel maanden mee dealen
En die riemen zijn van suikerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
roeien met de riemen die je hebt. Ze hebben geen melk meer en BB vult het nog niet aan
Surinaamse keuken misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij alles sausje grote scheppen suiker. Ik snap dat niet. Heb al jaren geen suiker meer in huis
Oh, Net zoals Moraima die in een jaar van je leven heeft gezeten en ook in Bondgenotenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KangaP het volgende:
Weer zo een plakboel pasta , te veel zetmeel nog aan de pasta , pasta water weggegoten.
Hopelijk kan de saus het redden. De pasta in de saus niet andersom maar moeilijk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |