Ok hoe zou je een pasta beter kunnen krijgen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KangaP het volgende:
Weer zo een plakboel pasta , te veel zetmeel nog aan de pasta , pasta water weggegoten.
Hopelijk kan de saus het redden
Misschien door de soja melkquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze doen ook eetlepels suiker in hun melk, redbull generatie?
Klein beetje olie erbij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok hoe zou je een pasta beter kunnen krijgen?
De dag dat ze suiker kregen deden de vlaamse meiden al suiker in hun normale warme melk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien door de soja melk
Dat schijnen ze ook te krijgen
ik kijk meestal in het weekend alle afleveringen van de hele week terug, maar mss wel een idee om dagelijks te gaan kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat hier meer De Bondgenoten kijkers zitten dan ik dacht. Ik zie sommigen eigenlijk nooit meeposten in het Bondgenoten topic. Misschien weten jullie niet dat er zo'n topic is, dus vandaar even deze schaamteloze reclame onderbreking.
Wees welkom!
Na BB zie je me vast wel weer daar!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat hier meer De Bondgenoten kijkers zitten dan ik dacht. Ik zie sommigen eigenlijk nooit meeposten in het Bondgenoten topic. Misschien weten jullie niet dat er zo'n topic is, dus vandaar even deze schaamteloze reclame onderbreking.
Wees welkom!
klopt bij mij ook traagquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij dat dat het gesmak van sommige bewoners??
is FOK! bij jullie ook weer zo traag?
Die heeft gisteren avond is de suite nog meer verhalen gehoord wat die 2 allemaal zeggen en doen achter haar rug om. Dus zegt ze waarschijnlijk zo min mogelijk tegen ze.quote:
ik denk (maar dat is mijn gevoel) dat ze probeert om Jane uitspraken te ontlokkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zou Milena steeds aan Jane vragen of ze oké is ?
Valt me op dat ze dat met een sarcastisch toon doet.
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klarenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niemand is daar echt vrolijk. Alleen Pootje met z'n stomme grappen altijd.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vreemd gesprek .....![]()
Als Milena er niet meer is heeft Shalice meer kans - 19 februari 2025.Sharice ligt erg geirriteerd op de bank. Milena komt er op de andere bank bijzitten en roept Sharice dat ze maar moet komen zodat ze haar kan masseren. Sharice doet dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice: Waarom kom ik altijd overeen met de verkeerde mensen?
Milena : Waarom ben ik verkeerd?
Sharice : Daarom..
Milena : Merci, manneke, om mij nog meer het gevoel te geven dat ik verkeerd ben. Waar zeg u dat?
Sharice : Omdat ik het niet leuk vind dat u zo bent... voor uzelf.
Milena : Hoe?
Sharice : Zo hard.
Milena : Ik ben echt happy, en ok, dus wat is het probleem?
Sharice : Dat heb ik net al gezegd tegen u.
Milena : Maar waarover trekt u dat u eigen aan? En by the way, als ik er niet ben, hebt gij meer kans.
Sharice : NEEhee, want dan ga ik sowieso volgende week naar huis
Milena : Stop met uw zever. Och echt Sharice, stopt.
ja ik had het gezien!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die heeft gisteren avond is de suite nog meer verhalen gehoord wat die 2 allemaal zeggen en doen achter haar rug om. Dus zegt ze waarschijnlijk zo min mogelijk tegen ze.
Ja grappig hè. Kijk ook bondgenoten (sinds BB vorig jaar klaar was) maar ik kom daar ook nooit. Altijd alleen BB. Misschien moet ik daar ook eens komen kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wees welkom!
Nu de nominaties laten zien zou wel top zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat er een gesprekje komt of een ontploffing om de lucht wat te klaren![]()
Zal tijd worden en dan weer lekker klagen en konkelen. Anders ligt iedereen rond 21.00 uur in bedquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nu de nominaties laten zien zou wel top zijn.
Proberen om iets te veroorzaken zodat de aandacht verschuift?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk (maar dat is mijn gevoel) dat ze probeert om Jane uitspraken te ontlokken
dus op het moment dat Jane zal zeggen dat ze niet oke is, moet Jane zeggen waarom ze niet oke is,
op het moment dat Jane iets zo zeggen waar Milena of charise bij betrokken zijn, kan milena in de tegenaanval of allerlei ouwe koeien erbij halen, Of in de verdediging gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Proberen om iets te veroorzaken zodat de aandacht verschuift?
ik hoop dat die echt niet komt dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze fantaseren al weer over de freeze.
ets anders zou wel leuk zijn. ik geloof die freeze nu wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop dat die echt niet komt dit jaar
Ik denk dat Milena haar 24 uur heeft aangevraagd na wat er gisteren en vandaag allemaal is gebeurd. Ze heeft gezien dat iedereen een soort van boos is op haar en dat trekt ze niet. Daar voelt ze zich te goed voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice ligt erg geirriteerd op de bank. Milena komt er op de andere bank bijzitten en roept Sharice dat ze maar moet komen zodat ze haar kan masseren. Sharice doet dit.
Sharice: Waarom kom ik altijd overeen met de verkeerde mensen?
Milena : Waarom ben ik verkeerd?
Sharice : Daarom..
Milena : Merci, manneke, om mij nog meer het gevoel te geven dat ik verkeerd ben. Waar zeg u dat?
Sharice : Omdat ik het niet leuk vind dat u zo bent... voor uzelf.
Milena : Hoe?
Sharice : Zo hard.
Milena : Ik ben echt happy, en ok, dus wat is het probleem?
Sharice : Dat heb ik net al gezegd tegen u.
Milena : Maar waarover trekt u dat u eigen aan? En by the way, als ik er niet ben, hebt gij meer kans.
Sharice : NEEhee, want dan ga ik sowieso volgende week naar huis
Milena : Stop met uw zever. Och echt Sharice, stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |