Sharice was gewoon leuker toen ze zich aan een script moest houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als Sharice met iemand anders dan die vreselijke Milena bevriend zou zijn geworden dan werd ze niet zo uitgekotst door iedereen als nu. Sharice wordt meegetrokken in de valsheid van Milena.
[ afbeelding ]
Kerrie in pasta is een heerlijke combinatiequote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kerrie in pasta, ik weet niet, maar vind het een vreemde combinatie. Je moet het op smaak brengen met basilicum en andere kruiden. kerrie past meer bij rijstgerechten.
Wist het pasta met kerrie zo doen we dat zei ze gisteren al......quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kerrie in pasta, ik weet niet, maar vind het een vreemde combinatie. Je moet het op smaak brengen met basilicum en andere kruiden. kerrie past meer bij rijstgerechten.
Is goed te eten. Wij hebben wel eens van die kant en klare pakjes noodles met kerrie. Lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja hoorde dat ze het zei, ik ken toch echt veel recepten met pasta, maar met kerrie nog nooit gehoord. OOk niet in Italië, maar zal aan mij liggenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wist het pasta met kerrie zo doen we dat zei ze gisteren al......
Toen ze binnenkwam hing ze nog niet aan Milena. Ik denk echt dat dat haar grootste fout is geweest. Milena doet alles heel stiekem en achterbaks. Dat zag je net ook toen Jane wegliep. Ze trok een bek achter haar rug en Sharice vroeg gewoon rechtstreeks 'wat"?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Sharice was gewoon leuker toen ze zich aan een script moest houden.
kerrie met noedels is ook meer de aziatische keukenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is goed te eten. Wij hebben wel eens van die kant en klare pakjes noodles met kerrie. Lekker![]()
Nu is het wel natuurlijk wat je lekker vindt.....Maar die dwingende stem van haar....quote:Op maandag 17 februari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja hoorde dat ze het zei, ik ken toch echt veel recepten met pasta, maar met kerrie nog nooit gehoord. OOk niet in Italië, maar zal aan mij liggen
Ja dat zei hij vrijdagavond ook al, is nog niet echt geluktquote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Oh gelukkig. Hij gaat het loslaten en doorgroeien![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien zal Mattie zal wel denken: "Gelukkig zit ik met m'n rug tegen de muur, ik sla bijna achterover van die lulkoek."quote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Oh gelukkig. Hij gaat het loslaten en doorgroeien![]()
[ afbeelding ]
dan gaat het meer richting bami dan een pastaquote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu is het wel natuurlijk wat je lekker vindt.....Maar die dwingende stem van haar....
Ik zelf vindt het heerlijk om als ik geen saus of kaas heb doe ik heer sausje van pindakaas lekker heet maken en smaakt ook heerlijk bij kip..... maar het hoort niet.
dat zal ze dan nu ook bedoelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan gaat het meer richting bami dan een pasta
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als Sharice met iemand anders dan die vreselijke Milena bevriend zou zijn geworden dan werd ze niet zo uitgekotst door iedereen als nu. Sharice wordt meegetrokken in de valsheid van Milena.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad....quote:Op maandag 17 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan gaat het meer richting bami dan een pasta
Dat ziet er toch heerlijk uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Roux zonder klontjes! Klasse Elsa![]()
En alles lekker op smaak brengen met peper, paprikapoeder en kerrie.
Ik krijg er in ieder geval honger van en in tegenstelling tot wat er gisteren werd gemaakt zou ik hier wel van mee willen etenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ziet er toch heerlijk uit.
en lekker veel champignons al gebakken, dat wordt smullen straks voor de meute
Elsa is goed bezig voor haar kluppiequote:Op maandag 17 februari 2025 17:56 schreef OmaJacky het volgende:
Die champignons saus ziet er best redelijk uit.
Verse maken is veeel lekkerder als die uit een pakje.
Dat is gewoon achterbaks gedrag. Jaloers kreng is het.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam hing ze nog niet aan Milena. Ik denk echt dat dat haar grootste fout is geweest. Milena doet alles heel stiekem en achterbaks. Dat zag je net ook toen Jane wegliep. Ze trok een bek achter haar rug en Sharice vroeg gewoon rechtstreeks 'wat"?
Maar Milena doet dan net of er niks is. Ik haat dat soort mensen
Vanmiddag kroop ze ook lekker dicht tegen hem aan in de zonquote:Op maandag 17 februari 2025 18:00 schreef Hznootje het volgende:
Milena loopt helemaal niet achter Mattie aan…pff overal waar hij is, verschijnt zij ook
dat was de laatste lepel zout, zaten al wat lepels inquote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Nu mogen ze wel kruiden gebruiken ? Zag net een hele lepel zout in de saus gaan
Er was gisteren nauwelijks zout.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:12 schreef marky het volgende:
Nu gaan er scheppen zout in gister mocht dat niet van moeder overste
Stagiaire moest naar de wcquote:
SPOILER: en weer terechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gister mocht het niet.....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Nu mogen ze wel kruiden gebruiken ? Zag net een hele lepel zout in de saus gaan
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Van pruttelende champignons, naar afgebluste citroenen ..
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bijquote:Op maandag 17 februari 2025 18:36 schreef zodeju het volgende:
Mattie heeft het er niet op.....geloof in dit soort dingen.....
Braziliaans die geloven in geestenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bij
Jane is er al bijquote:Op maandag 17 februari 2025 18:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ze niu effe vraagt of er iemand roert in die saus
Elsa DBK
Laatste keer dat ik ze op de stream zag, lagen ze inderdaad op bedquote:Op maandag 17 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
Milena en sharice liggen gewoon te slapen ofzo ??
Het verjagen van de boze geestenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bij
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Nee BB heeft haar ontboden zoals vaak op cruciale ogenblikken.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Zou ze nou allemaal niet meer vertrouwenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zou maar aan tafel hebben gezeten toen het gebeurde
stoffer en blik was ook een optie geweestquote:Op maandag 17 februari 2025 18:45 schreef chufi het volgende:
ipv van dat glas van de tafel in een bak/kom vegen gooien ze het op de grond ...
Minstens jaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar kan ik 3 dagen van eten
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werktequote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Toch wel heel benieuwd hoe z'n glas ineens uit elkaar klapt.
Goeie reklame....ikea of action.....weet het niet servies kwam geloof ik van de Hema.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Of het was Lennie op afstandquote:Op maandag 17 februari 2025 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werkte
Schijnt te kunnen gebeuren door wisselende temperaturen van het glas.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Ja, maar er zat nog niks in dacht ik en ook niks warms.....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Schijnt te kunnen gebeuren door wisselende temperaturen van het glas.
Nou , dit ziet er goed uit maar of het echt goede koks zijn betwijfel ik.....als je spinazie in het water kookt.quote:
Zou ze vandaag weer een half uur gaan piepen over haar dikke buik...quote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
Iedereen heeft complimenten over het lekkere eten.
Milena zegt helemaal niks.
Ja ze heeft ze bedankt voordat ze begon met eten.
wat laat milena zich kennen zegquote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
De champignons zijn de groentequote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze bij deze weekly geen groente gekregen?
Jordy loopt (ook) te zeuren over de hoeveelheid kerrie door de sausquote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
Weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?quote:
Hoeft niet perse te komen omdat er al dan niets in zit.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar er zat nog niks in dacht ik en ook niks warms.....
Volgens de FEBO is het de groentequote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?
Mij niet bellenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?
Champignonsquote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie haar bordje met inhoud die ernstig afkoelt.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:57 schreef b_engeltje het volgende:
Beetje bewaren voor elsa jongens!!
Inderdaad daar had ik nog niet aan gedacht....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeft niet perse te komen omdat er al dan niets in zit.
Als de glazen net afgewassen zijn met warm water, dan in de kou buiten staan af te koelen en dan weer de warmte binnen in gedragen worden heb je ook al redelijke temperatuursverschillen in de winter.
Ja pasta kip maar geen championsaus die is opquote:Op maandag 17 februari 2025 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar bordje met inhoud die ernstig afkoelt.
Glas in dr vingerquote:Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef spapaars het volgende:
Het is ook een raar moment om haar naar de DBK te vragen.
Zie, met champignons, dus dat heeft ze ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja pasta kip maar geen championsaus die is op
Volgens de FEBO is dit ook een experiment...quote:Op maandag 17 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens de FEBO is het de groente
Matties is volgens mij katholiek, ook te zien in zijn filmpjequote:Op maandag 17 februari 2025 19:00 schreef kater1 het volgende:
Bid Elsa ook al voor het eten. Zitten er echt allemaal christenen daar.......
had ze zelf al gedaanquote:Op maandag 17 februari 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben er ductape omheen gedaan...
Vind het ook een beetje raar ze hebben de hele dag de tijd en onder het eten iemand naar dbk roepenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Keanu moeten ze niet iemand naar de DBK roepen als ze gaan eten of
Heeft ze zelf net staan doen in de keukenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben er ductape omheen gedaan...
Heb dat haar nog nooit eerder zien doen....misschien dochter bezig met bevallen en een schietgebedje doen....quote:Op maandag 17 februari 2025 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
sgt. Rudge deed ook even een gebedje voor ze begon met het eten.
Ze bidden pas voor het eten sinds ze aan tafel zitten, daarvoor heb ik het niet eerder gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb dat haar nog nooit eerder zien doen....misschien dochter bezig met bevallen en een schietgebedje doen....
Drama als ze die zelf moeten slachten. Net als gisteravond bij "No way back"quote:Op maandag 17 februari 2025 19:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja misschien FEBO een paar kippen naar binnen gooien kunnen ze voor iets zorgen
En als de schaarste opnieuw toeslaat hebben ze wat achter de hand
Ze zei pas dat ze gelovig is, maar haar dochter nog veel meer, die doet heel veel, en is heel veel in de kerk.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb dat haar nog nooit eerder zien doen....misschien dochter bezig met bevallen en een schietgebedje doen....
DAn was die kip de 1ste dag al geslachtquote:Op maandag 17 februari 2025 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Drama als ze die zelf moeten slachten. Net als gisteravond bij "No way back"
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bidden pas voor het eten sinds ze aan tafel zitten, daarvoor heb ik het niet eerder gezien
Voor het eten, geen idee, maar Elsa deed het van de week ook eens in de suite, bidden om voor positiviteit te vragen toen ze het idee had dat ze in het negatieve mee getrokken werd.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bidden pas voor het eten sinds ze aan tafel zitten, daarvoor heb ik het niet eerder gezien
Elsa bid altijd voor het etenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei pas dat ze gelovig is, maar haar dochter nog veel meer, die doet heel veel, en is heel veel in de kerk.
Die zal nog wel een beetje last van zijn buikske hebben. Hij was aan de schijt vandaagquote:
waar ligt hij dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
onbeschoft, terwijl, er nog mensen aan het eten zijn![]()
Vast door het eten van (s)Jordy van gisterenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zal nog wel een beetje last van zijn buikske hebben. Hij was aan de schijt vandaag
is vermoeiend hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want dat heeft ze nog niet genoeg gedaan vandaag
Ze gaan nu ook afruimen terwijl nog mensen zitten te etenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
onbeschoft, terwijl, er nog mensen aan het eten zijn![]()
Dat heeft ons Doornroosje nodig hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want dat heeft ze nog niet genoeg gedaan vandaag
Die eet met lange tanden.....Elsa eet haar bord niet leeg een ook Jolien heeft nog een heel bord over.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Haar 2e, 3e bordje? of is ze gewoon langzaam? Iedereen is allang klaar gaan al afwassen![]()
[ afbeelding ]
En ze moet iets zeggen ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
Zeuren met een piepstem om een kusje van Sharice..
ja..quote:Op maandag 17 februari 2025 19:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En ze moet iets zeggen ofzo.
Iets mooie woorden over haar.moeder ofzo?
Het is ook wel saai eten, dikke pastaslierten met alleen saus en wat paddestoelenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die eet met lange tanden.....Elsa eet haar bord niet leeg een ook Jolien heeft nog een heel bord over.
Tagliatelle vult als de netenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook wel saai eten, dikke pastaslierten met alleen saus en wat paddestoelen
of wij vanaf hier kunnen zien of het echt lekker isquote:Op maandag 17 februari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
De hoeveelheid dat men 's avonds eet als maatstaaf gebruiken of het eten van vandaag of gisteren lekkerder was, waar gaat het heen joh?!
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Daar gaat ie weer hoor [ afbeelding ]
Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etcquote:Op maandag 17 februari 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kunnen ze geen 113 waarschuwing gaan plaatsen als die gaat praten
Vreselijk
in vredesnaam wat denkt hij dan te geven daar?quote:
ik denk ook een jaartje of 2quote:Op maandag 17 februari 2025 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etc
of wat veel zelfhulpboekjes gelezen
JAAAA hallo odie!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:28 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond cossertjes, weer tijd voor een gezellige avond met grappen en grollen in het grote BB huis![]()
![]()
Nou niet voor hem maar voor ons, ik zeg heel eerlijk dat ik er niet vrolijk van word en dan druk ik me mild uitquote:Op maandag 17 februari 2025 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etc
of wat veel zelfhulpboekjes gelezen
zijn tesch om aan te likkenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vredesnaam wat denkt hij dan te geven daar?
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou niet voor hem maar voor ons, ik zeg heel eerlijk dat ik er niet vrolijk van word en dan druk ik me mild uit
ja ik heb de beelden gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
“We hoopten dat er toch een manier zou zijn waardoor we alle drie mogen blijven. Mattheüs en ik hadden ‘s middags nog een gebedje gedaan ofzo voor een goede uitkomst voor ons drie….” waarna Elsa inpikt met de uitspraak “Jullie hebben die oom van Wicky doodgemaakt. Het is jullie schuld.”
iemand gehoord dat Elsa dat heeft gezegd?
gaat lekker daarquote:Op maandag 17 februari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
De voorraadkamer rook naar vuur... alle kleren worden daar nu weggehaald zegt matthie
Wat is er allemaal aan de hand daarquote:Op maandag 17 februari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
De voorraadkamer rook naar vuur... alle kleren worden daar nu weggehaald zegt matthie
Vreselijk, dat mens is echt gek. Las het op een artikel ergens, maar geloofde het nietquote:
jaquote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Serieus, heeft ze dat gezegd???
Niet te geloven, wat een creep is datquote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
verbaasde me al dat ik het hier nergens las
zag het filmpje op FB
Die hebben nog nooit gehoord van etiquette, alleen maar van etikettenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook afruimen terwijl nog mensen zitten te eten
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit gehoord van etiquette, alleen maar van etiketten
Ja ook gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Serieus, heeft ze dat gezegd???
jammer van de inhoudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik hoop het niet! Al genoeg SL gehad de afgelopen dagen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ze denken dat er vuur in de game area is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |