Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etcquote:Op maandag 17 februari 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kunnen ze geen 113 waarschuwing gaan plaatsen als die gaat praten
Vreselijk
in vredesnaam wat denkt hij dan te geven daar?quote:
ik denk ook een jaartje of 2quote:Op maandag 17 februari 2025 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etc
of wat veel zelfhulpboekjes gelezen
JAAAA hallo odie!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:28 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond cossertjes, weer tijd voor een gezellige avond met grappen en grollen in het grote BB huis![]()
![]()
Nou niet voor hem maar voor ons, ik zeg heel eerlijk dat ik er niet vrolijk van word en dan druk ik me mild uitquote:Op maandag 17 februari 2025 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat hij best al wat therapie achter de rug heeft.. door de manier waarop hij vaker over emoties praat.. en triggers etc
of wat veel zelfhulpboekjes gelezen
zijn tesch om aan te likkenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vredesnaam wat denkt hij dan te geven daar?
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou niet voor hem maar voor ons, ik zeg heel eerlijk dat ik er niet vrolijk van word en dan druk ik me mild uit
ja ik heb de beelden gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
“We hoopten dat er toch een manier zou zijn waardoor we alle drie mogen blijven. Mattheüs en ik hadden ‘s middags nog een gebedje gedaan ofzo voor een goede uitkomst voor ons drie….” waarna Elsa inpikt met de uitspraak “Jullie hebben die oom van Wicky doodgemaakt. Het is jullie schuld.”
iemand gehoord dat Elsa dat heeft gezegd?
en dan ga je ons weer missenquote:
gaat lekker daarquote:Op maandag 17 februari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
De voorraadkamer rook naar vuur... alle kleren worden daar nu weggehaald zegt matthie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |