Dat zat bij Elsa in haar broekzakquote:
Stagiaire moest naar de wcquote:
SPOILER: en weer terechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gister mocht het niet.....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Nu mogen ze wel kruiden gebruiken ? Zag net een hele lepel zout in de saus gaan
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Van pruttelende champignons, naar afgebluste citroenen ..
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bijquote:Op maandag 17 februari 2025 18:36 schreef zodeju het volgende:
Mattie heeft het er niet op.....geloof in dit soort dingen.....
Braziliaans die geloven in geestenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bij
Jane is er al bijquote:Op maandag 17 februari 2025 18:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ze niu effe vraagt of er iemand roert in die saus
Elsa DBK
Laatste keer dat ik ze op de stream zag, lagen ze inderdaad op bedquote:Op maandag 17 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
Milena en sharice liggen gewoon te slapen ofzo ??
Het verjagen van de boze geestenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bij
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Nee BB heeft haar ontboden zoals vaak op cruciale ogenblikken.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Zou ze nou allemaal niet meer vertrouwenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zou maar aan tafel hebben gezeten toen het gebeurde
stoffer en blik was ook een optie geweestquote:Op maandag 17 februari 2025 18:45 schreef chufi het volgende:
ipv van dat glas van de tafel in een bak/kom vegen gooien ze het op de grond ...
Minstens jaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar kan ik 3 dagen van eten
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werktequote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Toch wel heel benieuwd hoe z'n glas ineens uit elkaar klapt.
Goeie reklame....ikea of action.....weet het niet servies kwam geloof ik van de Hema.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Of het was Lennie op afstandquote:Op maandag 17 februari 2025 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werkte
Schijnt te kunnen gebeuren door wisselende temperaturen van het glas.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |