Laatste keer dat ik ze op de stream zag, lagen ze inderdaad op bedquote:Op maandag 17 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
Milena en sharice liggen gewoon te slapen ofzo ??
Het verjagen van de boze geestenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die maakt er meteen met z'n vingers een kruis bij
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Nee BB heeft haar ontboden zoals vaak op cruciale ogenblikken.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Waar is Elsa?"
Mattheus: "Volgens mij is Elsa meegenomen door de geesten"
Zou ze nou allemaal niet meer vertrouwenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zou maar aan tafel hebben gezeten toen het gebeurde
stoffer en blik was ook een optie geweestquote:Op maandag 17 februari 2025 18:45 schreef chufi het volgende:
ipv van dat glas van de tafel in een bak/kom vegen gooien ze het op de grond ...
Minstens jaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar kan ik 3 dagen van eten
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werktequote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Toch wel heel benieuwd hoe z'n glas ineens uit elkaar klapt.
Goeie reklame....ikea of action.....weet het niet servies kwam geloof ik van de Hema.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
Of het was Lennie op afstandquote:Op maandag 17 februari 2025 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stagiare stond met een luchtbuks in zijn hand. Wist niet hoe dat ding werkte
Schijnt te kunnen gebeuren door wisselende temperaturen van het glas.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |