Ja, inderdaad....quote:Op maandag 17 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan gaat het meer richting bami dan een pasta
Dat ziet er toch heerlijk uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Roux zonder klontjes! Klasse Elsa![]()
En alles lekker op smaak brengen met peper, paprikapoeder en kerrie.
Ik krijg er in ieder geval honger van en in tegenstelling tot wat er gisteren werd gemaakt zou ik hier wel van mee willen etenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ziet er toch heerlijk uit.
en lekker veel champignons al gebakken, dat wordt smullen straks voor de meute
Elsa is goed bezig voor haar kluppiequote:Op maandag 17 februari 2025 17:56 schreef OmaJacky het volgende:
Die champignons saus ziet er best redelijk uit.
Verse maken is veeel lekkerder als die uit een pakje.
Dat is gewoon achterbaks gedrag. Jaloers kreng is het.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam hing ze nog niet aan Milena. Ik denk echt dat dat haar grootste fout is geweest. Milena doet alles heel stiekem en achterbaks. Dat zag je net ook toen Jane wegliep. Ze trok een bek achter haar rug en Sharice vroeg gewoon rechtstreeks 'wat"?
Maar Milena doet dan net of er niks is. Ik haat dat soort mensen
Vanmiddag kroop ze ook lekker dicht tegen hem aan in de zonquote:Op maandag 17 februari 2025 18:00 schreef Hznootje het volgende:
Milena loopt helemaal niet achter Mattie aan…pff overal waar hij is, verschijnt zij ook
dat was de laatste lepel zout, zaten al wat lepels inquote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Nu mogen ze wel kruiden gebruiken ? Zag net een hele lepel zout in de saus gaan
Er was gisteren nauwelijks zout.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:12 schreef marky het volgende:
Nu gaan er scheppen zout in gister mocht dat niet van moeder overste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |