Ja, maar er zat nog niks in dacht ik en ook niks warms.....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Schijnt te kunnen gebeuren door wisselende temperaturen van het glas.
Nou , dit ziet er goed uit maar of het echt goede koks zijn betwijfel ik.....als je spinazie in het water kookt.quote:
Zou ze vandaag weer een half uur gaan piepen over haar dikke buik...quote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
Iedereen heeft complimenten over het lekkere eten.
Milena zegt helemaal niks.
Ja ze heeft ze bedankt voordat ze begon met eten.
wat laat milena zich kennen zegquote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
De champignons zijn de groentequote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze bij deze weekly geen groente gekregen?
Jordy loopt (ook) te zeuren over de hoeveelheid kerrie door de sausquote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
Weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?quote:
Hoeft niet perse te komen omdat er al dan niets in zit.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar er zat nog niks in dacht ik en ook niks warms.....
Volgens de FEBO is het de groentequote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?
Mij niet bellenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Champignons behoren in de categorie paddenstoelen. Officieel is het geen groente, maar een schimmel. Beter gezegd, het is het vruchtlichaam van een schimmel. Ze planten zich voort via hun eigen sporen. In de supermarkt vind je de paddenstoelen in de koeling. De meest bekende paddenstoel is de witte champignon die in Nederland in veel gerechten te vinden is. Andere populaire paddenstoelen zijn de portobello (die vaak gevuld wordt) en de kastanjechampignon die bruin van kleur is. Wist je dat een gemiddelde Nederlander per jaar bijna 3 kilo paddenstoelen eet?
Champignonsquote:Op maandag 17 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |