SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sow, dat was snelWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben heel goed met het broodmes om in mijn eigen hand te snijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon in plakken snijden met een goede broodmesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet het voelen/zien dan geloof ik het pasquote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me echt raarrrr
16 graden over een paar dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh maar dat moet nietquote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met het broodmes om in mijn eigen hand te snijden![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi litteken gewordenquote:Direct naast het litteken van de caviabijt
Trotste mama van Ambar
Het zal hier wel tegen vallen qua temperatuurquote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet heer voelen/zien dan geloof ik het pas
Maar goed de zon schijnt de hele week en het is droog
vroegaaahhh
toen ik nog op de middelbare zat
gingen we in de pauze of tijdens een tussenuur naar een bakkertje
die maakte het lekkerste tijgerbrood
dan haalden we een halfje wit tijgerbrood
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan was dat ook een diepe snee..quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi litteken gewordenDirect naast het litteken van de caviabijt
Tijgerbrood is sowieso lekkerste broodquote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
vroegaaahhh
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker aan de Bastognekoekjes zeker?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen goede mensen
Dagje thuiswerken hier. Lekker relaxed.![]()
Ik denk dat ik ze morgen ga halen.![]()
in die tijd kocht ik liever een frikandelbroodje met euroshopper energyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
vroegaaahhh
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
haalde ik nooitquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in die tijd kocht ik liever een frikandelbroodje met euroshopper energy
en al helemaal geen energy drinkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu nog wel, maar kan zo maar veranderenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het zal hier wel tegen vallen qua temperatuur
Maar goed de zon schijnt de hele week en het is droog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kreeg niet eens genoeg zakgeld om naar de supermarkt te gaan joh
Trotste mama van Ambar
ik ook niet, maar had wel krantenwijkquote:Op maandag 17 februari 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg niet eens genoeg zakgeld om naar de supermarkt te gaan johUw ADH vitamine Worst
Ik had een bijbaantje, moesten ons eigen geld verdienenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
en ook wat centjes van de grote gele en blauwe grootgrutterUw ADH vitamine Worst
Kan allemaalquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar kan zo maar veranderen
Naast school en huiswerk had ik amper tijd johquote:Op maandag 17 februari 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet, maar had wel krantenwijkTrotste mama van Ambar
Energy drinkZelden zulke chemische zooi gedronken
Well, life can be a riot
Deze vrouw hequote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijgerbrood is sowieso lekkerste brood![]()
Ik ging naar de mc voor een mc kroket van een euro.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in die tijd kocht ik liever een frikandelbroodje met euroshopper energyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik had ook school en huiswerk, kon prima in de avond en dan trainde ik ook nog 1 a 2 avonden per weekquote:Op maandag 17 februari 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naast school en huiswerk had ik amper tijd johUw ADH vitamine Worst
Ik ga eens een broodje snijden, beleggen en eten enzoTrotste mama van Ambar
Voor school even langs de turkse bakker. Toen nog voor 25 cent een "mini pide" halenquote:
Well, life can be a riot
Ik zat bijna elke dag op school van 8 tot 5 johquote:Op maandag 17 februari 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had ook school en huiswerk, kon prima in de avond en dan trainde ik ook nog 1 a 2 avonden per weekEn voor verslagen was het daarna vechten om die ene computer met 3 andere thuis.
Trotste mama van Ambar
Waar ga je in beleggen?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens een broodje snijden, beleggen en eten enzoWell, life can be a riot
ja die euroknallers, at vaak mcchicken voor 2 euroquote:Op maandag 17 februari 2025 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ging naar de mc voor een mc kroket van een euro.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
25 cent??quote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor school even langs de turkse bakker. Toen nog voor 25 cent een "mini pide" halen:')![]()
Zo dat was wel een koopje toendertijdquote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor school even langs de turkse bakker. Toen nog voor 25 cent een "mini pide" halen
Sinds ik werk heb ik gewoon veel meer vrije tijd dan sinds school en studie joh.Trotste mama van Ambar
ik deed weinig met computer tot laatste jaar middelbare voor huiswerkquote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat bijna elke dag op school van 8 tot 5 johEn voor verslagen was het daarna vechten om die ene computer met 3 andere thuis.
Uw ADH vitamine Worst
ik heb veel minder prestatiedruk nu, niet de hele tijd bezig zijn of ik over ga en elke week getoetst worden en cijfers krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds ik werk heb ik gewoon veel meer vrije tijd dan sinds school en studie joh.Uw ADH vitamine Worst
Boekverslagen moesten uitgetikt en geprint worden. En alle overige verslagen ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik deed weinig met computer tot laatste jaar middelbare voor huiswerkTrotste mama van Ambar
Daar was ik nooit heel erg mee bezig eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb veel minder prestatiedruk nu, niet de hele tijd bezig zijn of ik over ga en elke week getoetst worden en cijfers krijgenTrotste mama van Ambar
ik moest ook vechten om enige computer met twee anderen thuis, gelukkig had ik op school een goede mediatheek waar ik kon tikken en printenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boekverslagen moesten uitgetikt en geprint worden. En alle overige verslagen ook wel eigenlijk.Uw ADH vitamine Worst
Ja. Waren gewoon droge broodjes. Kon je kopen voor 25 cent per stuk, maar goed ik praat dan over 2005-2006 hequote:![]()
Soms haalde ik ook een Turkse Pizza erbij en dan gaf 'ie mij die Mini-Pides gratis
Zaakje zit er nog steeds, zeer vriendelijke mensen.Well, life can be a riot
Die ging na het laatste uur dicht en ik had bijna altijd les tot het laatste uur. VWO leef met veel bijvakkenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik moest ook vechten om enige computer met twee anderen thuis, gelukkig had ik op school een goede mediatheek waar ik kon tikken en printenTrotste mama van Ambar
Laatste jaar was digitalisering sterk in opmars en kon ouders cijfers online inzienquote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik nooit heel erg mee bezig eigenlijk.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik hou van hobby'squote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn hobby's zijn mijn lievelingsbezigheden![]()
![]()
had ook vaak tot bijna laatste uur les, maar had wel geluk met tussenuren. Gymnasiumleef maar met niet al te veel bijvakkenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ging na het laatste uur dicht en ik had bijna altijd les tot het laatste uur. VWO leef met veel bijvakken
Uw ADH vitamine Worst
Love is allquote:Don't follow me. I am lost too
.
Ben een liefhebber van liefhebberijen en lekker eten vind ik lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
.
![]()
.
Ah de gesprekken zijn weer voorbij
Well, life can be a riot
ZOquote:
Ga er maar aan staan zeg, goede genadeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ah het happen begint weerquote:
Well, life can be a riot
Echt hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ZO
Ga er maar aan staan zeg, goede genade![]()
![]()
.
Naar pijnenburg?quote:Well, life can be a riot
Ik ga kijken of ik buiten bevries op het balkon of dat het wel een oke isTrotste mama van Ambar
Als een vis...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Vaker eten, heb je minder honger, minder happen.Trotste mama van Ambar
Nog vaker?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaker eten, heb je minder honger, minder happen.
Ik wil ook nog af en toe iets anders doen hoor
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Net in 4 bruine bolletjes kaas gehapt
Well, life can be a riot
BollukDon't follow me. I am lost too
.
Jezus christus op een houtvlotquote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezus Christus aan het kruisWell, life can be a riot
Huh?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
Net in 4 bruine bolletjes kaas gehaptDon't follow me. I am lost too
.
Correctquote:Well, life can be a riot
Jezus RedtDon't follow me. I am lost too
.
Witbrood van de echte bakker, met stoofvlees uit de slowcooker.
Lekker dat thuiswerken
Hoelaat wordt ik verwacht?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Witbrood van de echte bakker, met stoofvlees uit de slowcooker.
Lekker dat thuiswerken![]()
Als je maar gelooft..Don't follow me. I am lost too
.
De soep is klaar
.
Ben er weer!
Ik zag dat kree beloofd had niet meer over zichzelf te lullen tot minstens 3 van ons over onszelf gingen praten?![]()
![]()
Nou, mijn ex....quote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef ToT het volgende:
Ben er weer!
Ik zag dat kree beloofd had niet meer over zichzelf te lullen tot minstens 3 van ons over onszelf gingen praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, mijn ex....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
@Harrie blijft trouwens wel lang wegWell, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ben benieuwd hoe lang hij gebolkt blijft...quote:Op maandag 17 februari 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
@:Harrie blijft trouwens wel lang weg![]()
![]()
Ja, ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 17 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe lang hij gebolkt blijft...
Well, life can be a riot
TotterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ze het maar uitzoeken want jij hebt gewoon een dag vrij genomen?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef kree het volgende:
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?![]()
Mainly
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ligt hij te slapen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze het maar uitzoeken want jij hebt gewoon een dag vrij genomen?![]()
Ja hij is opeens verdacht stil.quote:
Misschien is 'ie wel met z'n hoofd op z'n toetsenbord in slaap gevallen
Well, life can be a riot
Hij heeft ook werkelijk de hele nacht gebolkt zitten postenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Volgens mij zei @gebrokenglas dat @kree met een kop koffie in bed lag?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hij is opeens verdacht stil.
Misschien is 'ie wel met z'n hoofd op z'n toetsenbord in slaap gevallen![]()
Kwart overquote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoelaat wordt ik verwacht?
Klopt.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zei @:gebrokenglas dat @:kree met een kop koffie in bed lag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ging ik gisteravond ook al wel van uit, ik zei toen dat hij het tot 10.00 zou doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft ook werkelijk de hele nacht gebolkt zitten posten![]()
![]()
Jij was vroeger ook mod met gibson toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die grap had ik gister al gemaaktquote:
Blij dat toch iemand hem snapteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt, hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook mod met gibson toch.![]()
![]()
Klopt, ik had het gisteren idd ook gezien!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die grap had ik gister al gemaakt
Blij dat toch iemand hem snapte![]()
![]()
![]()
Ik kende hem vroeger rl van mijn korte tijd als student ging altijd blowen met hem in de pauze.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja ik was modje van "OMG de bigpharma is ons allemaal aan het vergiftigen en verzwakken samen met Monsato's landbouwgif en de codex allimentarius die vitaminen in groenten en fruit verbiedt zodat de wereldbevolking gedecimeerd wordt en de New World Order volgens de Georgia Guidestones gebouwd kan worden terwijl de reptillians over ons regeren om ons op te gaan eten!!!"quote:![]()
Hee geinig!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kende hem vroeger rl van mijn korte tijd als student ging altijd blowen met hem in de pauze.![]()
![]()
En nu de NWO echt hun gezicht laat zien geloven ze het weer niet man3quote:Op maandag 17 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was modje van "OMG de bigpharma is ons allemaal aan het vergiftigen en verzwakken samen met Monsato's landbouwgif en de codex allimentarius die vitaminen in groenten en fruit verbiedt zodat de wereldbevolking gedecimeerd wordt en de New World Order volgens de Georgia Guidestones gebouwd kan worden terwijl de reptillians over ons regeren om ons op te gaan eten!!!"![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2025 12:36:54 ]![]()
Via mij is hij toen op Fok! terecht gekomen.quote:
R.I.P DTS.![]()
Ja nee want alles wat mainstream media toont is per definitie gelogen, dus zodra het journaal hen gelijk gaat geven, is dat list en bedrog en moet je juist het tegenovergestelde geloven!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En nu NWO zijn gezicht laat zien geloven ze het weer niet man3![]()
Dat wordt serieus gezegd!![]()
![]()
Ik ben zelf via Tararaboemdiejee hier gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Via mij is hij toen op Fok! terecht gekomen.
![]()
![]()
Klopt, ze vinden het allemaal heel goed dat AP uit het Witte Huis verbannen is omdat ze weigeren de Golf van Mexico, de Golf van Amerika te noemenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee want alles wat mainstream media toont is per definitie gelogen, dus zodra het journaal hen gelijk gaat geven, is dat list en bedrog en moet je juist het tegenovergestelde geloven!
Dat wordt serieus gezegd!
Dat dat het toppunt van censuur is, dat willen ze echt niet inzien![]()
Ik heb een ex die Tara heetquote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben zelf via Tararaboemdiejee hier gekomen.![]()
Die naam zegt mij niet gelijk wat.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben zelf via Tararaboemdiejee hier gekomen.
Heb toen die tijd ook kort wat gehad met een die paar jaar daarvoor onz mod was geweest lang geleden allemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou kunnenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zei @:gebrokenglas dat @:kree met een kop koffie in bed lag?Well, life can be a riot
Ja dat hele Golf van Amerika gedoe is serieus echt sneuer dan sneu, en dat hele volk is van: "MURICA!!! FUCK YEAH!!!!!"quote:Op maandag 17 februari 2025 12:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt, ze vinden het allemaal heel goed dat AP uit het Witte Huis verbannen is omdat ze weigeren de Golf van Mexico, de Golf van Amerika te noemen
Dat dat het toppunt van censuur is, dat willen ze echt niet inzien![]()
Ik kende hem van een ander forum, en op een meeting daarvan zei hij een keer trots dat hij een moderator op FOK! was.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die naam zegt mij niet gelijk wat.
Heb toen die tijd ook kort wat gehad met een die paar jaar daarvoor onz mod was geweest lang geleden allemaal.
Ik: "Moderator van wat? Nooit van gehoord."
Toen toch maar een keer gaan kijken. Beviel me in de eerste instantie voor geen flikker!![]()
![]()
En nu ben je er niet meer weg te slaan. De vloek van FOK! overvalt ons allemaalquote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kende hem van een ander forum, en op een meeting daarvan zei hij een keer trots dat hij een moderator op FOK! was.
Toen toch maar een keer gaan kijken. Beviel me in de eerste instantie voor geen flikker!Well, life can be a riot
Gekte..quote:Op maandag 17 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was modje van "OMG de bigpharma is ons allemaal aan het vergiftigen en verzwakken samen met Monsato's landbouwgif en de codex allimentarius die vitaminen in groenten en fruit verbiedt zodat de wereldbevolking gedecimeerd wordt en de New World Order volgens de Georgia Guidestones gebouwd kan worden terwijl de reptillians over ons regeren om ons op te gaan eten!!!"Don't follow me. I am lost too
.
V
.
Ik had toen zo meisje op school waar ik ook wel eens mee ging blowen dat werd toen seks en toen zag ze me een keer Fok! Checken was het van ja ik ben daar moderator geweest. Niet meer lang geduurd daarnaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kende hem van een ander forum, en op een meeting daarvan zei hij een keer trots dat hij een moderator op FOK! was.
Toen toch maar een keer gaan kijken. Beviel me in de eerste instantie voor geen flikker!
R.I.P DTS.![]()
Begrijpelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had toen zo meisje op school waar ik ook wel eens mee ging blowen dat werd toen seks en toen zag ze me een keer Fok! Checken was het van ja ik ben daar moderator geweest. Niet meer lang geduurd daarna![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had toen zo meisje op school waar ik ook wel eens mee ging blowen dat werd toen seks en toen zag ze me een keer Fok! Checken was het van ja ik ben daar moderator geweest. Niet meer lang geduurd daarna![]()
![]()
Had ze je ooit een ban aangesmeerd of zo?Well, life can be a riot
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
![]()
straks vergadering met allemaal nieuwe mensen in nieuwe projectgroep, toch wel beetje spannendUw ADH vitamine Worst
Ging die gipson ons later met paul in die wie neukt met wie topics zetten enzo.
R.I.P DTS.![]()
Hier ook, op het platte dak van de keuken en aanbouw wil de sneeuw maar niet smelten!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
ene kant van huis vrij warm andere kant best koud![]()
![]()
Gelukkig geen sneeuw hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb buiten gezeten in de zon terwijl er ook een bak met ijs op balkon stondTrotste mama van Ambar
Username zei mij niks Fok! Was veel groter toen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
Had ze je ooit een ban aangesmeerd of zo?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vanilleijs?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb buiten gezeten in de zon terwijl er ook een bak met ijs op balkon stondUw ADH vitamine Worst
HmmmDon't follow me. I am lost too
.
Het is een wel een lekker soepje dat al een tijdje staat te trekkenTrotste mama van Ambar
Eetse..quote:Op maandag 17 februari 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een wel een lekker soepje dat al een tijdje staat te trekkenDon't follow me. I am lost too
.
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vanavond weerquote:Op maandag 17 februari 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een wel een lekker soepje dat al een tijdje staat te trekken![]()
![]()
.
Haal ook voor mij aub. Koeken zijn hier opquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker aan de Bastognekoekjes zeker?![]()
Ik denk dat ik ze morgen ga halen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik mis de appelkoeken..Don't follow me. I am lost too
.
Hey DocDon't follow me. I am lost too
.
Whats up DocDon't follow me. I am lost too
.
* ieniminimuis belt de LU fabriek voor een bulk bestellingTrotste mama van Ambar
Wel goed dat het geen behangbedrijf is.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis belt de LU fabriek voor een bulk bestelling
Lu de behanger.![]()
Ik mis een LDon't follow me. I am lost too
.
KoekjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij moest al lachen dat Porky Pig geen broek aan had!
Maar dat Daffy compleet bloot is en Donald DUck ook geen broek aan heeft, is gewoon normaal voor hem!
Fucking koterlogica!![]()
![]()
Lovequote:Don't follow me. I am lost too
.
Loopt Katrien Duck trouwens ook gewoon rond in haar blote flamoes?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
Maar dat Daffy compleet bloot is en Donald DUck ook geen broek aan heeft, is gewoon normaal voor hem!
Yup, het is gewoonweg bij de eenden af!quote:Op maandag 17 februari 2025 13:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Loopt Katrien Duck trouwens ook gewoon rond in haar blote flamoes?![]()
![]()
Die doet het met haar eigen neven.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Loopt Katrien Duck trouwens ook gewoon rond in haar blote flamoes?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die doet het met haar eigen neven.Wait, what?
![]()
Want die oma duck en oom dagobert zijn ook weer de oma en oma van die Katrien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is maar een stripDon't follow me. I am lost too
.
En die guus geluk is weer een neef van Donald.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het wordt waarschijnlijk hartstikke tof.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
.
Maar was Guus Geluk geen gans?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
En die guus geluk is weer een neef van Donald.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Fokke en Sukke een optie?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
![]()
Mensen die op je werktelefoon bellen terwijl je zo wat vastgekluisterd zit aan Teams. Die mensen snap ik nietTrotste mama van Ambar
Ik zit er financieel momenteel ongelooflijk kut voor....quote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
over een maand al, ga je voorproeven?![]()
![]()
Monday mondayDon't follow me. I am lost too
.
ja lastig welquote:Op maandag 17 februari 2025 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er financieel momenteel ongelooflijk kut voor....Uw ADH vitamine Worst
XDon't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heb nog rekeningen die de komende tijd afbetaald moeten worden en dergelijke.quote:
En de toekomstige mevrouw ToT moet ook nog hier naar toe komen uiteraard. Zij betaalt veel mee, maar kan natuurlijk niet alles zelf ophoesten.![]()
Ditquote:Op maandag 17 februari 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die op je werktelefoon bellen terwijl je zo wat vastgekluisterd zit aan Teams. Die mensen snap ik niet![]()
Money money moneyDon't follow me. I am lost too
.
ABBADon't follow me. I am lost too
.
Rode wijn op het terrasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jel
Li
NekDon't follow me. I am lost too
.
HahaatjesDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
.
Het is een mooie dag..Don't follow me. I am lost too
.
Hey Killem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KennilejDon't follow me. I am lost too
.
.
![]()
.
Geen punt bij karweiDon't follow me. I am lost too
.
Die houdt daar geen rekening mee..quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Dat is toch nondeju niet normaal meerquote:Op maandag 17 februari 2025 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, het is gewoonweg bij de eenden af!![]()
.
Meetupdate van 17-02-2025:
@Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
.
🌶Don't follow me. I am lost too
.
🍉🍉Don't follow me. I am lost too
.
🍒🍒🍒Don't follow me. I am lost too
.
🥕🥕🥕Don't follow me. I am lost too
.
🍄🍄🍄Don't follow me. I am lost too
.
LOLquote:☑️ Ik vind het spannend en ben nog nooit bij een meeting geweest.... HELP
Voor iedereen is de eerste keer naar een meeting gaan spannend natuurlijk maar dat moet nooit een reden zijn om niet te gaan
Eerlijk gezegd ken ik geen mensen die wel ooit naar een meeting zijn gegaan en daarna echt NOOIT meer
Je moet het een beetje zien als je eerste keer seksDat is allemaal heel spannend en lijkt heel erg leuk en dat is het dan uiteindelijk ook
Gewoon Ja zeggen en zorgen dat je er bij bent, de rest komt allemaal goed.
Of zoals @:sinterklaaskapoentje al eerder zei
"Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen."Trotste mama van Ambar
Meet jezelfDon't follow me. I am lost too
.
VolDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: