SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sow, dat was snelWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben heel goed met het broodmes om in mijn eigen hand te snijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon in plakken snijden met een goede broodmesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet het voelen/zien dan geloof ik het pasquote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me echt raarrrr
16 graden over een paar dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh maar dat moet nietquote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met het broodmes om in mijn eigen hand te snijden![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi litteken gewordenquote:Direct naast het litteken van de caviabijt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het zal hier wel tegen vallen qua temperatuurquote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet heer voelen/zien dan geloof ik het pas
Maar goed de zon schijnt de hele week en het is droog
vroegaaahhh
toen ik nog op de middelbare zat
gingen we in de pauze of tijdens een tussenuur naar een bakkertje
die maakte het lekkerste tijgerbrood
dan haalden we een halfje wit tijgerbrood
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan was dat ook een diepe snee..quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi litteken gewordenDirect naast het litteken van de caviabijt
Tijgerbrood is sowieso lekkerste broodquote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
vroegaaahhh
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker aan de Bastognekoekjes zeker?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen goede mensen
Dagje thuiswerken hier. Lekker relaxed.![]()
Ik denk dat ik ze morgen ga halen.![]()
in die tijd kocht ik liever een frikandelbroodje met euroshopper energyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
vroegaaahhh
ongesneden![]()
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
haalde ik nooitquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in die tijd kocht ik liever een frikandelbroodje met euroshopper energy
en al helemaal geen energy drinkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu nog wel, maar kan zo maar veranderenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het zal hier wel tegen vallen qua temperatuur
Maar goed de zon schijnt de hele week en het is droog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: