Het zou mij niet verbazen als hij gaat. Aardige man maar ligt alleen maar dus weg ermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
beetje stoer doen, had argumenten van lik me vesjequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik hoorde op tv tijdens het argumenteren, dat ie zei "dan ga ik het spel nu ook anders spelen".
Die man is wispelturig.
Ik hoorde iets over een week uitstellen met opstappen, dat was in gesprek met Milena en Sharice als ik het goed heb. Maar kan evengoed zijn dat zij dat tegen hem zeiden dat hij ietsje langer moest blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
Zou wel betekenen dat kenau toch blijftquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als hij gaat. Aardige man maar ligt alleen maar dus weg ermee
Nee klopt, FOK! is erg traag de laatste dagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry ik was te laat. Site werkt niet lekker
Net even terug geluisterd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb het zelf niet meegekregen maar het is al vanaf het moment dat hij binnenkwam hij ook meteen weer weg wildequote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zou wel betekenen dat kenau toch blijft
Dus dan laat hij er eerst eentje vertrekken, en daarna stapt hij zelf op..Lekkere kerel..Laat dan iemand blijven die er wel wil zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even terug geluisterd.
Hij zegt volgens mij dat hij eerst morgen gaat afwachten en niet voor morgen gaat vertrekken, sowieso niet.
Of de kijkers even een sigaretje voor ze op willen stekenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
zwaaien naar de kijkers, regie schakelt weg![]()
[ afbeelding ]
Sharice is dus aan het Cockblockenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie kan er niet bij want Sharice ligt er
Sharice de cockblockerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie kan er niet bij want Sharice ligt er
Misschien mag hij nog niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus dan laat hij er eerst eentje vertrekken, en daarna stapt hij zelf op..Lekkere kerel..Laat dan iemand blijven die er wel wil zijn
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huisquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Misschien mag hij nog niet?
Vind het nogal onduidelijk. Hij zegt eerst dat hij morgen gaat afwachten wat het geeft, en erachter dat hij niet voor morgen gaat vertrekken??
David Olvarit past wel bij hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:12 schreef Hznootje het volgende:
David S. Wordt ook wel David Olvarit genoemd of Rob Junior
maar als je iets vaak leest , wil niet zeggen dat het meer waar wordtquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huis
Nee die mensen hadden dit opgevangen..Maar anywazeee we zien het welquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar als je iets vaak leest , wil niet zeggen dat het meer waar wordt
Vreemd hoor, waarom moet hij de live afwachten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huis
Misschien doet BB minder moeilijk met zijn onkosten als die een beetje meewerkt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vreemd hoor, waarom moet hij de live afwachten?
Omdat Keanu eerst weg moet?
Anyway, beetje vreemd, we gaan het zien
Ja zou kunnen natuurlijk. Als hun het beter een andere tijd kunnen inpassen, werkt hij beter mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien doet BB minder moeilijk met zijn onkosten als die een beetje meewerkt?
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die mensen hadden dit opgevangen..Maar anywazeee we zien het wel
Ik beschreef hierboven wat ik ervan mee heb gekregen. Dus er is zeker wel over gesproken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,
maar wat je zegt , we zien het wel morgenavond , als we keanu hebben uitgezwaaid![]()
![]()
Er zijn filmpjes vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,
maar wat je zegt , we zien het wel morgenavond , als we keanu hebben uitgezwaaid![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik beschreef hierboven wat ik ervan mee heb gekregen. Dus er is zeker wel over gesproken.
play the tapesquote:
Wat @Hznootje al zei rond 21.15 uurquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:21 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik ben niet van de tijd onthouden. Dus dat moet je even op X uitzoeken.
daar wil ik al helemaal niet komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:21 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik ben niet van de tijd onthouden. Dus dat moet je even op X uitzoeken.
Momenteel kan ik dus ook al dit forum niet meer bijhouden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat @:Hznootje al zei rond 21.15 uur
Beter, anders moet Deb de Hummer nog startenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:23 schreef Flow3r het volgende:
Mattie in zijn eigen bed, dacht ik wel
Gaan we zo snel vandaag?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Momenteel kan ik dus ook al dit forum niet meer bijhouden.
Ach zo belangrijk is het ook niet,we zien het vanzelf welquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Momenteel kan ik dus ook al dit forum niet meer bijhouden.
Twinstreams jouw schuldquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:25 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel S1 is niet te doen, gelukkig streamwissel
Ik luister naar Wicky , ze hebben het nu over Sharice en haar spelquote:
Toch kapot grappig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:26 schreef Flow3r het volgende:
lalalalala geef mij maar bier, ieder kwartier, ik moet zuipennnn lalalala
[ afbeelding ]
Zag haar eerder al loeren toen Mattie en Milena in de keuken aan het stoeien waren, en toen duidelijk werd dat de genomineerden in het grote bed zouden slapen zei Sharice : allez en gij nodigt mij niet uit ?quote:
Dat is Milena's tactiek, mensen om haar vingertje windenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft wel een punt, Mattie geloofd alles van Milena
Hij zit helemaal om haar vinger
Ik ken het niet???quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
Vladder?Fladder? Kippenhartjes plus lever
lekker man
Een complimentje hier... een lachje daar.... een handje op de been of schouder....een knuffeltje en een kusje en hoppaaaaaaaaa ze zijn als was in haar handenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is Milena's tactiek, mensen om haar vingertje winden
Ja jammer wel, misschien tijdens /na een feestje met wat drank op welquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jane wil wel maar kan niet alles zeggen.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
Fladder wordt gemaakt van de lebmaag van de koe en is een typisch Surinaams gerecht. Voordat je fladder kunt eten wordt dit bijproduct gekookt in een heerlijke kruidige buillon van Surinaamse kruiden, selderij en pittige pepers.
Getverderrie. Gelukkig ben ik al jaren vegetariër.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
Vladder?Fladder? Kippenhartjes plus lever
lekker man
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja jammer wel, misschien tijdens /na een feestje met wat drank op wel
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een complimentje hier... een lachje daar.... een handje op de been of schouder....een knuffeltje en een kusje en hoppaaaaaaaaa ze zijn als was in haar handen
Ja hij ligt te nagelbijten…in twijfel vermoed ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus ligt dus gewoon in zijn "eigen" bed
Maar mattie heeft niets raars gedaan om zo gezien te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.
En ja, ook meer dan fout van Mattheus.
Ze is lang genoeg gebleven om de lol te verpesten voor hem, beetje raar als hij nu wél bij hun gaat liggen, hoefde niet eens naast Milena te zijn, kon ook naast keanu of Jolien, maar dat moment is nu wel voorbij , goed gedaan van Sharicequote:Op donderdag 13 februari 2025 23:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij ligt te nagelbijten…in twijfel vermoed ik
Nee hoor, als je mensen op die manier aandacht geven dan trappen ze er met liefde in. Ze gaf toch ook gelijk toe tijdens dat 'sollicitatiegesprek' dat ze mensen makkelijk om haar vinger kon winden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebben
roll the tapes voor sommige mensen wel waardquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Puzzie het volgende:
Keanu over een vriendin die een vriend had gepijpt en daar toen overheen heeft gekotst en dacht dat het smeer was, en de volgende ochtend ,......en toen was ik het kwijt![]()
[ afbeelding ]
En toch zou ik het niet willen zien van mijn geliefde. Ook dat gesmoes enzo. Je vangt halve dingen op en maakt daar in je hoofd iets van waar je niet goed van zal worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar mattie heeft niets raars gedaan om zo gezien te worden
Met Eva ben ik helemaal klaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef odie22 het volgende:
ik geloof die verhalen van eva niet meer, die van gisteravond waren al dubieus
Maar hij heeft niets gedaan , dus ik snap dat niet helemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef Folies het volgende:
[..]
En toch zou ik het niet willen zien van mijn geliefde. Ook dat gesmoes enzo. Je vangt halve dingen op en maakt daar in je hoofd iets van waar je niet goed van zal worden.
Nou, ze vallen er nog steeds voor...quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebben
Die vriendin van hem is ook maar een rare hoor. Die was over de rooie dat ze het huis niet in mocht om een gesprek met hem te hebben. Ook allemaal filmpjes op FB posten waarin ze tekeer ging over hem. Die spoort echt niet. Als die er vandoor is dan mag hij in zijn handen knijpenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden, maar hey, als ik die programma's zie waar ze aan mee hebben gedaan/ doen, zou het mijn partner sowieso niet zijn. Ieder zijn ding idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij heeft niets gedaan , dus ik snap dat niet helemaal.
Ieder zijn ding
Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden, maar hey, als ik die programma's zie waar ze aan mee hebben gedaan/ doen, zou het mijn partner sowieso niet zijn. Ieder zijn ding idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy voor de kat zijn kut -13 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Matt's vriendin heeft gewoon genoeg van alle berichten die ze ontvangt van kijkers over wat men denkt te zien en dat ze dat niet moet pikken, klootzak blablabla etc.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.
En ja, ook meer dan fout van Mattheus.
Ze houdt alles van Sharice in de gaten samen met Axquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:45 schreef Folies het volgende:
Misschien probeert Jane zo Sharice een beetje in te pakken. Ze kijkt er graag naar heb ik het idee.
Op X glijen ze helemaal op deze nietszeggend gast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
of je ziet deze zure zeik kop![]()
Ja klopt, had begrepen dat ze vanwege die berichten aan haar tijdelijk zijn foto's had verwijderd van SM.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Matt's vriendin heeft gewoon genoeg van alle berichten die ze ontvangt van kijkers over wat men denkt te zien en dat ze dat niet moet pikken, klootzak blablabla etc.
Volgens mij heeft Matt niks verkeerd gedaan, Deb voelt zich machteloos door al die berichten over Matt en Milena en zij kan er op het moment ook niks mee, het maakt haar alleen onzeker over haar relatie.
Na vannacht wel gok ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Wicky geloof ik gelijk ja. Bij Elsa heb ik altijd mijn bedenkingen. Maar lijkt me niet dat Elsa zou zwichten voor iemand als Sharice.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze houdt alles van Sharice in de gaten samen met Ax
team Jaxel![]()
Maar er zijn er nu meer die Sharice in de gaten houden , Elsa en Wicky zijn er ook erg mee bezig
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is ook maar een rare hoor. Die was over de rooie dat ze het huis niet in mocht om een gesprek met hem te hebben. Ook allemaal filmpjes op FB posten waarin ze tekeer ging over hem. Die spoort echt niet. Als die er vandoor is dan mag hij in zijn handen knijpen
Het leven van mensen die graag in de picture staan. Dan weet je wat er kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Naja geloof dat Deb achteraf wel spijt heeft dat ze zo makkelijk bereikbaar was voor de kijkers, al die shit die toegestuurd krijgt![]()
Ik ken haar verder niet hoor, hoop dat ze samen verder gaan
Precies en vooral het onderschattenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Het leven van mensen die graag in de picture staan. Dan weet je wat er kan gebeuren.
Hij rent net naar milena om te zeggen dat hij later bij haar komt liggen omdat hij eerst nog gaat ‘wandelen’quote:
Oelalaquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij rent net naar milena om te zeggen dat hij later bij haar komt liggen omdat hij eerst nog gaat ‘wandelen’
Lijkt me raar dat ze het onderschatten. Hebben al tig RLS-en achter de rug.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies en vooral het onderschatten
Dat zou je verwachten inderdaad en toch gebeurt het elk jaar weerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ze het onderschatten. Hebben al tig RLS-en achter de rug.
Ik hoop ook echt dat BB woord houdt, echt geen contact met de buitenwereld, geen brieven, Freez, telefoontjes etc.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg onderhand wel genoeg van iedereen die maar vanalles verwacht omdat het voorgaande jaren ook zo was, niks belonen, niks voorgaande jaren, je zit daar nu en deal with it
stagair peukie roken, de rest had een drukke dag.quote:
Als het gaat als voorgaande jaren dan komt er toch nog een spel waarin familie of vrienden voor de bewoners gaan strijden?quote:[ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg onderhand wel genoeg van iedereen die maar vanalles verwacht omdat het voorgaande jaren ook zo was, niks belonen, niks voorgaande jaren, je zit daar nu en deal with it
[/quote[
Ik hoop ook echt dat BB woord houdt, echt geen contact met de buitenwereld, geen brieven, Freez, telefoontjes etc.
Stagiair nu zeker vergeten koffie mee te nemen op de terugweg??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
stagair peukie roken, de rest had een drukke dag.
Morgennacht zit er hopelijk weer een volle crew voor de vrijdagnacht drama
Babbeltje met de brandwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stagiair nu zeker vergeten koffie mee te nemen op de terugweg??
nee alle3 1 tacoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus, Jordy en Keanu taco's aan het eten op de grond in de keuken.
Best veel nemen ze er, heb ik het idee
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:14 schreef Folies het volgende:
Het zijn ook wel erg veel taco's. Hebben ze dat tot zaterdag?
nee joh, dit is waar BB over gaat. We willen toch niet allemaal heilige boontjes daar hebben?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer samen jatten en vreten, wat een lowlifes, hoop dat ze er allen snel uitflikkeren ...![]()
![]()
![]()
En ik keek net hiervoor jouw filmpje dat alleen Mattheus ze aan het jatten was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer samen jatten en vreten, wat een lowlifes, hoop dat ze er allen snel uitflikkeren ...![]()
![]()
![]()
Tijd voor een Peter momentjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn volgens mij haar eigen Taco’squote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
trouwens Elsa eet ook vaak taco's met Wicky op de kamer die ze onder haar bed bewaard
Is goed voor je weerstand aldus Jordy.quote:
Blijf kijken, morgen is het weer janken en gezeikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Folies het volgende:
Het maakt mij ondertussen ook helemaal niks meer uit. Heb allang spijt dat ik deze show ben gaan volgen.
Oja, daar kijk ik het liefst naar!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blijf kijken, morgen is het weer janken en gezeik
Met eten eet ze ook gewoon taco's, dus hoezo haar eigen taco's?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij haar eigen Taco’s
Want er is uitgeteld hoeveel er is voor iedereen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak gewoon die Tiramisu op, dan heb je echt oorlog morgen ....![]()
Denkt dat hij intellectueel ver boven iedereen staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Jordy denkt echt dat hij de man is en TV maakt, zie hem liever janken TOP show ...
Precies maar die ballen hebben ze dan weer nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak gewoon die Tiramisu op, dan heb je echt oorlog morgen ....![]()
Oh dan heb ik dat niet goed begrepenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met eten eet ze ook gewoon taco's, dus hoezo haar eigen taco's?
Is dat de creme van het gebakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze gasten hebben echt geen enkele moraal, heel snel eruit met ze, wat zijn ze stoer .....![]()
![]()
Nee ze maken slobquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat de creme van het gebak
Die gaan voor gaas morgen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mattheus vraagt naar zijn vriendin, het is done ... ?
Vreemd, het lijkt hem weinig te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus vraagt het is done hè?
Jane ik heb geprobeerd je te waarschuwen
Maar je moet je eigen spel spelen
Ben benieuwd of hij vannacht nog steeds naast milena gaat liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Het kwartje is eindelijk gevallen bij mattheus
Hij zegt er wel mee te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Vreemd, het lijkt hem weinig te doen
Het is denk ik maar hoe en vanuit welk oogpunt je het bekijktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En toch heeft Mattie in mijn ogen niets verkeerds gedaan. Hij was maatjes met Milena, denk dat zij hem te leuk vindt, maar dat Mattie het meer ziet als vriendjes. Hij weet nu wel dat hij er voor op moet passen, omdat het verkeerde signalen kan afgeven
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is denk ik maar hoe en vanuit welk oogpunt je het bekijkt
Jane zit binnen, bij de jongensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef kater1 het volgende:
Weer in de woonkamer is de slob gemaakt door Mattie bijna klaar. Jordy en Keanu wachten af. Heb geen geluid aan.
Jane zit nog buiten.
Jane zit er ook bij inmiddelsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef kater1 het volgende:
Weer in de woonkamer is de slob gemaakt door Mattie bijna klaar. Jordy en Keanu wachten af. Heb geen geluid aan.
Jane zit nog buiten.
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zien
Wat mij betreft is Milena te ver gegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zien
Milena is opdringerig richting Mattie, maar ook naar Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Milena te ver gegaan.
En misschien wat flirten. Maar Matt weet wat ie aan zijn vriendin heeft en vice versa.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |