quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mattheus vraagt naar zijn vriendin, het is done ... ?
Vreemd, het lijkt hem weinig te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus vraagt het is done hè?
Jane ik heb geprobeerd je te waarschuwen
Maar je moet je eigen spel spelen
Ben benieuwd of hij vannacht nog steeds naast milena gaat liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Het kwartje is eindelijk gevallen bij mattheus
Hij zegt er wel mee te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Vreemd, het lijkt hem weinig te doen
Het is denk ik maar hoe en vanuit welk oogpunt je het bekijktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En toch heeft Mattie in mijn ogen niets verkeerds gedaan. Hij was maatjes met Milena, denk dat zij hem te leuk vindt, maar dat Mattie het meer ziet als vriendjes. Hij weet nu wel dat hij er voor op moet passen, omdat het verkeerde signalen kan afgeven
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is denk ik maar hoe en vanuit welk oogpunt je het bekijkt
Jane zit binnen, bij de jongensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef kater1 het volgende:
Weer in de woonkamer is de slob gemaakt door Mattie bijna klaar. Jordy en Keanu wachten af. Heb geen geluid aan.
Jane zit nog buiten.
Jane zit er ook bij inmiddelsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef kater1 het volgende:
Weer in de woonkamer is de slob gemaakt door Mattie bijna klaar. Jordy en Keanu wachten af. Heb geen geluid aan.
Jane zit nog buiten.
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zien
Wat mij betreft is Milena te ver gegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zou het moeilijk vinden om mijn partner zo close met een ander te zien, maar je hebt daar maatjes nodig en hij is niet te ver gegaan,voor zover ik het heb kunnen zien
Milena is opdringerig richting Mattie, maar ook naar Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Milena te ver gegaan.
En misschien wat flirten. Maar Matt weet wat ie aan zijn vriendin heeft en vice versa.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |