Een complimentje hier... een lachje daar.... een handje op de been of schouder....een knuffeltje en een kusje en hoppaaaaaaaaa ze zijn als was in haar handenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is Milena's tactiek, mensen om haar vingertje winden
Ja jammer wel, misschien tijdens /na een feestje met wat drank op welquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jane wil wel maar kan niet alles zeggen.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
Fladder wordt gemaakt van de lebmaag van de koe en is een typisch Surinaams gerecht. Voordat je fladder kunt eten wordt dit bijproduct gekookt in een heerlijke kruidige buillon van Surinaamse kruiden, selderij en pittige pepers.
Getverderrie. Gelukkig ben ik al jaren vegetariėr.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
Vladder?Fladder? Kippenhartjes plus lever
lekker man
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja jammer wel, misschien tijdens /na een feestje met wat drank op wel
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een complimentje hier... een lachje daar.... een handje op de been of schouder....een knuffeltje en een kusje en hoppaaaaaaaaa ze zijn als was in haar handen
Ja hij ligt te nagelbijten…in twijfel vermoed ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus ligt dus gewoon in zijn "eigen" bed
Maar mattie heeft niets raars gedaan om zo gezien te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.
En ja, ook meer dan fout van Mattheus.
Ze is lang genoeg gebleven om de lol te verpesten voor hem, beetje raar als hij nu wél bij hun gaat liggen, hoefde niet eens naast Milena te zijn, kon ook naast keanu of Jolien, maar dat moment is nu wel voorbij , goed gedaan van Sharicequote:Op donderdag 13 februari 2025 23:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij ligt te nagelbijten…in twijfel vermoed ik
Nee hoor, als je mensen op die manier aandacht geven dan trappen ze er met liefde in. Ze gaf toch ook gelijk toe tijdens dat 'sollicitatiegesprek' dat ze mensen makkelijk om haar vinger kon winden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebben
roll the tapes voor sommige mensen wel waardquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Puzzie het volgende:
Keanu over een vriendin die een vriend had gepijpt en daar toen overheen heeft gekotst en dacht dat het smeer was, en de volgende ochtend ,......en toen was ik het kwijt![]()
[ afbeelding ]
En toch zou ik het niet willen zien van mijn geliefde. Ook dat gesmoes enzo. Je vangt halve dingen op en maakt daar in je hoofd iets van waar je niet goed van zal worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar mattie heeft niets raars gedaan om zo gezien te worden
Met Eva ben ik helemaal klaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef odie22 het volgende:
ik geloof die verhalen van eva niet meer, die van gisteravond waren al dubieus
Maar hij heeft niets gedaan , dus ik snap dat niet helemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef Folies het volgende:
[..]
En toch zou ik het niet willen zien van mijn geliefde. Ook dat gesmoes enzo. Je vangt halve dingen op en maakt daar in je hoofd iets van waar je niet goed van zal worden.
Nou, ze vallen er nog steeds voor...quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de mensen daar dat op een gegeven moment wel door hebben
Die vriendin van hem is ook maar een rare hoor. Die was over de rooie dat ze het huis niet in mocht om een gesprek met hem te hebben. Ook allemaal filmpjes op FB posten waarin ze tekeer ging over hem. Die spoort echt niet. Als die er vandoor is dan mag hij in zijn handen knijpenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden, maar hey, als ik die programma's zie waar ze aan mee hebben gedaan/ doen, zou het mijn partner sowieso niet zijn. Ieder zijn ding idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij heeft niets gedaan , dus ik snap dat niet helemaal.
Ieder zijn ding
Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden, maar hey, als ik die programma's zie waar ze aan mee hebben gedaan/ doen, zou het mijn partner sowieso niet zijn. Ieder zijn ding idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy voor de kat zijn kut -13 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Matt's vriendin heeft gewoon genoeg van alle berichten die ze ontvangt van kijkers over wat men denkt te zien en dat ze dat niet moet pikken, klootzak blablabla etc.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met hoe Milena en Mattheus de eerste weken zo aan elkaar gekonkeld zaten. Dat was geen slimme zet van hem. En als vriendin van snap ik dat je dan aan zo'n vrouw een hekel hebt.
En ja, ook meer dan fout van Mattheus.
Ze houdt alles van Sharice in de gaten samen met Axquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:45 schreef Folies het volgende:
Misschien probeert Jane zo Sharice een beetje in te pakken. Ze kijkt er graag naar heb ik het idee.
Op X glijen ze helemaal op deze nietszeggend gast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
of je ziet deze zure zeik kop![]()
Ja klopt, had begrepen dat ze vanwege die berichten aan haar tijdelijk zijn foto's had verwijderd van SM.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Matt's vriendin heeft gewoon genoeg van alle berichten die ze ontvangt van kijkers over wat men denkt te zien en dat ze dat niet moet pikken, klootzak blablabla etc.
Volgens mij heeft Matt niks verkeerd gedaan, Deb voelt zich machteloos door al die berichten over Matt en Milena en zij kan er op het moment ook niks mee, het maakt haar alleen onzeker over haar relatie.
Na vannacht wel gok ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Wicky geloof ik gelijk ja. Bij Elsa heb ik altijd mijn bedenkingen. Maar lijkt me niet dat Elsa zou zwichten voor iemand als Sharice.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze houdt alles van Sharice in de gaten samen met Ax
team Jaxel![]()
Maar er zijn er nu meer die Sharice in de gaten houden , Elsa en Wicky zijn er ook erg mee bezig
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is ook maar een rare hoor. Die was over de rooie dat ze het huis niet in mocht om een gesprek met hem te hebben. Ook allemaal filmpjes op FB posten waarin ze tekeer ging over hem. Die spoort echt niet. Als die er vandoor is dan mag hij in zijn handen knijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |