Het leven van mensen die graag in de picture staan. Dan weet je wat er kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Naja geloof dat Deb achteraf wel spijt heeft dat ze zo makkelijk bereikbaar was voor de kijkers, al die shit die toegestuurd krijgt![]()
Ik ken haar verder niet hoor, hoop dat ze samen verder gaan
Precies en vooral het onderschattenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Het leven van mensen die graag in de picture staan. Dan weet je wat er kan gebeuren.
Hij rent net naar milena om te zeggen dat hij later bij haar komt liggen omdat hij eerst nog gaat ‘wandelen’quote:
Oelalaquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij rent net naar milena om te zeggen dat hij later bij haar komt liggen omdat hij eerst nog gaat ‘wandelen’
Lijkt me raar dat ze het onderschatten. Hebben al tig RLS-en achter de rug.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies en vooral het onderschatten
Dat zou je verwachten inderdaad en toch gebeurt het elk jaar weerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ze het onderschatten. Hebben al tig RLS-en achter de rug.
Ik hoop ook echt dat BB woord houdt, echt geen contact met de buitenwereld, geen brieven, Freez, telefoontjes etc.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg onderhand wel genoeg van iedereen die maar vanalles verwacht omdat het voorgaande jaren ook zo was, niks belonen, niks voorgaande jaren, je zit daar nu en deal with it
stagair peukie roken, de rest had een drukke dag.quote:
Op vrijdag 14 februari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:Als het gaat als voorgaande jaren dan komt er toch nog een spel waarin familie of vrienden voor de bewoners gaan strijden?quote:[ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg onderhand wel genoeg van iedereen die maar vanalles verwacht omdat het voorgaande jaren ook zo was, niks belonen, niks voorgaande jaren, je zit daar nu en deal with it
[/quote[
Ik hoop ook echt dat BB woord houdt, echt geen contact met de buitenwereld, geen brieven, Freez, telefoontjes etc.
Stagiair nu zeker vergeten koffie mee te nemen op de terugweg??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
stagair peukie roken, de rest had een drukke dag.
Morgennacht zit er hopelijk weer een volle crew voor de vrijdagnacht drama
Babbeltje met de brandwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stagiair nu zeker vergeten koffie mee te nemen op de terugweg??
nee alle3 1 tacoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus, Jordy en Keanu taco's aan het eten op de grond in de keuken.
Best veel nemen ze er, heb ik het idee
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:14 schreef Folies het volgende:
Het zijn ook wel erg veel taco's. Hebben ze dat tot zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |