Het zou mij niet verbazen als hij gaat. Aardige man maar ligt alleen maar dus weg ermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
beetje stoer doen, had argumenten van lik me vesjequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik hoorde op tv tijdens het argumenteren, dat ie zei "dan ga ik het spel nu ook anders spelen".
Die man is wispelturig.
Ik hoorde iets over een week uitstellen met opstappen, dat was in gesprek met Milena en Sharice als ik het goed heb. Maar kan evengoed zijn dat zij dat tegen hem zeiden dat hij ietsje langer moest blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
Zou wel betekenen dat kenau toch blijftquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als hij gaat. Aardige man maar ligt alleen maar dus weg ermee
Nee klopt, FOK! is erg traag de laatste dagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry ik was te laat. Site werkt niet lekker
Net even terug geluisterd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb het zelf niet meegekregen maar het is al vanaf het moment dat hij binnenkwam hij ook meteen weer weg wildequote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zou wel betekenen dat kenau toch blijft
Dus dan laat hij er eerst eentje vertrekken, en daarna stapt hij zelf op..Lekkere kerel..Laat dan iemand blijven die er wel wil zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even terug geluisterd.
Hij zegt volgens mij dat hij eerst morgen gaat afwachten en niet voor morgen gaat vertrekken, sowieso niet.
Of de kijkers even een sigaretje voor ze op willen stekenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
zwaaien naar de kijkers, regie schakelt weg![]()
[ afbeelding ]
Sharice is dus aan het Cockblockenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie kan er niet bij want Sharice ligt er
Sharice de cockblockerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie kan er niet bij want Sharice ligt er
Misschien mag hij nog niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus dan laat hij er eerst eentje vertrekken, en daarna stapt hij zelf op..Lekkere kerel..Laat dan iemand blijven die er wel wil zijn
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huisquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Misschien mag hij nog niet?
Vind het nogal onduidelijk. Hij zegt eerst dat hij morgen gaat afwachten wat het geeft, en erachter dat hij niet voor morgen gaat vertrekken??
David Olvarit past wel bij hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:12 schreef Hznootje het volgende:
David S. Wordt ook wel David Olvarit genoemd of Rob Junior
maar als je iets vaak leest , wil niet zeggen dat het meer waar wordtquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huis
Nee die mensen hadden dit opgevangen..Maar anywazeee we zien het welquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar als je iets vaak leest , wil niet zeggen dat het meer waar wordt
Vreemd hoor, waarom moet hij de live afwachten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees op X voornamelijk dat hij de Live van morgen wil afwachten, en dan naar huis
Misschien doet BB minder moeilijk met zijn onkosten als die een beetje meewerkt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vreemd hoor, waarom moet hij de live afwachten?
Omdat Keanu eerst weg moet?
Anyway, beetje vreemd, we gaan het zien
Ja zou kunnen natuurlijk. Als hun het beter een andere tijd kunnen inpassen, werkt hij beter mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien doet BB minder moeilijk met zijn onkosten als die een beetje meewerkt?
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die mensen hadden dit opgevangen..Maar anywazeee we zien het wel
Ik beschreef hierboven wat ik ervan mee heb gekregen. Dus er is zeker wel over gesproken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,
maar wat je zegt , we zien het wel morgenavond , als we keanu hebben uitgezwaaid![]()
![]()
Er zijn filmpjes vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
en er zijn dan nooit filmpjes van , als er weer onzin wordt verkondigd , dat vind ik altijd zo bijzonder,
maar wat je zegt , we zien het wel morgenavond , als we keanu hebben uitgezwaaid![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik beschreef hierboven wat ik ervan mee heb gekregen. Dus er is zeker wel over gesproken.
play the tapesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |