Dat sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen naar een psycholoog ook goed
Nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wel. De rest is nog veeeeeeeel vervelender.
Matt for the winquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wel. De rest is nog veeeeeeeel vervelender.
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar er zijn idd nog genoeg vervelende mensen die weg mogen , een daarvan is Jordy
Zou toch een grap zijn als die leidingen bevriezen 1 van de komende dagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Elsa gaan nog even lekker koud douchen ....
Milena , Eva of Sharicequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!![]()
![]()
Jij wil dat hij wintquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!![]()
![]()
Voor mij ook, Jane of Axel, niemand anders ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
Milena , Eva of Sharice![]()
Nee gewoon Jaxel
Zegt ze toch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wil dat hij wint
Een ander ziet dat heel anders
Nee niet speciaal. er is gewoon niemand met de x-factor dit jaar. Komt Jordy nog het dichtsbij. Ik zou het Wicky ook wel gunnen. Maar die is eigenlijk best onzichtbaar. Jaxel vind ik heel irritant met al hun plannetjes en infiltreren etc. Dan weet je nooit meer of ze oprecht naar medebewoners toezzijn of bezig met hun geniale overlevings strategie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wil dat hij wint
Een ander ziet dat heel anders
nou jolien oaquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee niet speciaal. er is gewoon niemand met de x-factor dit jaar. Komt Jordy nog het dichtsbij. Ik zou het Wicky ook wel gunnen. Maar die is eigenlijk best onzichtbaar. Jaxel vind ik heel irritant met al hun plannetjes en infiltreren etc. Dan weet je nooit meer of ze oprecht naar medebewoners toezzijn of bezig met hun geniale overlevings strategie.
Jolien valt nu erg mee, maar ze is oprecht verliefd op Jeffrey en die zag ik niet echt zitten.quote:
Ik hoorde op tv tijdens het argumenteren, dat ie zei "dan ga ik het spel nu ook anders spelen".quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
er lijkt wel verwarming te zijn in die douchehokjes ( hebben ze het wel eens over gehad) Maar het water is wel koudquote:
@DGK_Tegengas ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |