nee joh, dit is waar BB over gaat. We willen toch niet allemaal heilige boontjes daar hebben?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer samen jatten en vreten, wat een lowlifes, hoop dat ze er allen snel uitflikkeren ...![]()
![]()
![]()
En ik keek net hiervoor jouw filmpje dat alleen Mattheus ze aan het jatten was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer samen jatten en vreten, wat een lowlifes, hoop dat ze er allen snel uitflikkeren ...![]()
![]()
![]()
Tijd voor een Peter momentjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn volgens mij haar eigen Taco’squote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
trouwens Elsa eet ook vaak taco's met Wicky op de kamer die ze onder haar bed bewaard
Is goed voor je weerstand aldus Jordy.quote:
Blijf kijken, morgen is het weer janken en gezeikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Folies het volgende:
Het maakt mij ondertussen ook helemaal niks meer uit. Heb allang spijt dat ik deze show ben gaan volgen.
Oja, daar kijk ik het liefst naar!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blijf kijken, morgen is het weer janken en gezeik
Met eten eet ze ook gewoon taco's, dus hoezo haar eigen taco's?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij haar eigen Taco’s
Want er is uitgeteld hoeveel er is voor iedereen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak gewoon die Tiramisu op, dan heb je echt oorlog morgen ....![]()
Denkt dat hij intellectueel ver boven iedereen staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Jordy denkt echt dat hij de man is en TV maakt, zie hem liever janken TOP show ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |