SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ah ok,eten ze hem zelf maar lekker opquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJMO het volgende: [..] Nee, deze gaat met de bezorger mee terug. Rob had zelf een grote plus een Turkse pizza.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvormUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet als je allergisch bent voor konijnenvoerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het in de OP gezetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij die turkse bakker naast de action. Weet niet hoe die heetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Broodje döner best afhalen en dan zeggen dat je geen groente wil als je dat niet lustUw ADH vitamine Worst
Ercanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij die turkse bakker naast de action. Weet niet hoe die heet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaja,je wil gewoon dat ik aubergine ga etenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is dan ook aubergine, maar courgette, ik haal die nogal eens in de war![]()
![]()
Courgette is langer en groen en dunner
Aubergine is klein en paars
🍆"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook en moest aan jou denkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvorm
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je we hadden al besloten dat we volgende keer gewoon gaan halen ipv laten bezorgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje döner best afhalen en dan zeggen dat je geen groente wil als je dat niet lustIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kijken of ik het online terug kan vinden en daar UI van makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvorm
Uw ADH vitamine Worst
Dat ijsjequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Nee je moet tussen 13 februari t/m 3 maart online of in de winkel en meld je aan met de code op de bon![]()
![]()
Gecombineerd met een wit roomsausje vinden de meeste dames het anders wel prima te eten!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaja,je wil gewoon dat ik aubergine ga eten![]()
🍆![]()
![]()
Krijg je echt giga veel vlees vind ik. Ik neem altijd zonder peper en rodekool.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cutequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvormWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben er een keer ziek van geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je echt giga veel vlees vind ik. Ik neem altijd zonder peper en rodekool.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.ah.nl/product(...)tasaus-in-zak-pittigquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
🍆
Serveren:
Recepttips: Kook pasta. Reken 75 tot 100 g pasta per persoon. Pasta met gehakt, courgette en paprika: - Bak ca. 300g gehakt rul en voeg een (in stukjes gesneden) gele paprika en courgette toe.
![]()
![]()
Aubergine heb je verschillende soorten vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
🍆
Uw ADH vitamine Worst
Klojoquote:
![]()
Het is morgen Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 106 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijken of ik het online terug kan vinden en daar UI van maken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar ondertussen is m'n nieuwe broodje er nog steeds niet en barst ik inmiddels echt van de honger
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijken of ik het online terug kan vinden en daar UI van maken
O dat is minder. Dan kom je er ook niet snel meer denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er een keer ziek van geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dure zak, ik koop gewoon blik tomatenblokjes, doe daar groente en gehakt in. Veel goedkoperquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)tasaus-in-zak-pittig
Serveren:
Recepttips: Kook pasta. Reken 75 tot 100 g pasta per persoon. Pasta met gehakt, courgette en paprika: - Bak ca. 300g gehakt rul en voeg een (in stukjes gesneden) gele paprika en courgette toe.
Uw ADH vitamine Worst
Ze zijn vaak in de bonus, 1+1 gratiesquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dure zak, ik koop gewoon blik tomatenblokjes, doe daar groente en gehakt in. Veel goedkoper![]()
![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Dan kom je er ook niet snel meer denk ik.
Maar ja die is normaal wel altijd goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zijn dan ook rare dames..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Gecombineerd met een wit roomsausje vinden de meeste dames het anders wel prima te eten!
Lovely saves the dayquote:
Well, life can be a riot
Ik koop zo goed als nooit meer zakken pastasaus, met blik tomaat ben ik evenveel tijd kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze zijn vaak in de bonus, 1+1 gratiesUw ADH vitamine Worst
Goffer vrouwlief is aan het douchen, afzuiging aan en kou ineens in huis.. dat ding zuigt nog harder dan eh.. nou ja, het is koud nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb speklapjes gehad, lest we never forget @Speklap3000
Oh nou gewoon goed onthoudenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)tasaus-in-zak-pittig
Serveren:
Een aubergine staat gelijk aan een paars gepunte lans
Woe zoveel soorten nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aubergine heb je verschillende soorten van
[ afbeelding ]
Lijken wel piemels en allerlei maten
Je woont toch ook in een plaatsnaam waar je het koud krijgt toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
Goffer vrouwlief is aan het douchen, afzuiging aan en kou ineens in huis.. dat ding zuigt nog harder dan eh.. nou ja, het is koud nu
Uw ADH vitamine Worst
Eet een komkommerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef DJMO het volgende:
Maar ondertussen is m'n nieuwe broodje er nog steeds niet en barst ik inmiddels echt van de honger
Hij is echt in het niets verdwenen hequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb speklapjes gehad, lest we never forget @:Speklap3000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In bolvorm ook?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woe zoveel soorten nog
Lijken wel piemels en allerlei matenUw ADH vitamine Worst
Ja, maar sneeuw ho maar!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je woont toch ook in een plaatsnaam waar je het koud krijgt toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zou demonstreren met pollepels en pannen voor het gemeentehuis als ik jou wasquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet heeft iemand wel zo'n piemelzieke piemols
Smile, it's free therapy.![]()
Jah, opgegeten denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is echt in het niets verdwenen he
Bolle piemels bestaan ook vastquote:
Well, life can be a riot
OlaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Die post nog gewoon toch..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb speklapjes gehad, lest we never forget @:Speklap3000Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb nu gewoon inmiddels echt flink de pest in. 2,5 uur na de eerste bestelling heb ik nog steeds niks te vretenIk heb er één en ik ben er trots op
Dat zit er dik in. Er waren zoveel die wel aan hem wilde knabbelen 😗quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dan..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nu gewoon inmiddels echt flink de pest in. 2,5 uur na de eerste bestelling heb ik nog steeds niks te vretenDon't follow me. I am lost too
.
Ff boterham met kaas organiserenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eitje bakken dan maarquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nu gewoon inmiddels echt flink de pest in. 2,5 uur na de eerste bestelling heb ik nog steeds niks te vretenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Don't follow me. I am lost too
.
Nee. Ik wil gvd dat broodje donerquote:
Dan moet je nog even geduld hebben helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die is nu dicht en de snelweg (zover je dat zo kan noemen) is al 20km verderop.. de echte snelweg ben ik 50km verder... dus daar gaan zitten heeft ook geen zinquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou demonstreren met pollepels en pannen voor het gemeentehuis als ik jou wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is 50 minuten geleden dat we gebeld hebben om die klacht in te dienen. Het is met de auto 10 minuten rijden. Het duurt toch gvd geen 40 minuten om een vervangend broodje te maken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je nog even geduld hebben helaas.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik steel die ff als ik pc aan heb![]()
![]()
Misschien een idee om ff achteraan te bellen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nu gewoon inmiddels echt flink de pest in. 2,5 uur na de eerste bestelling heb ik nog steeds niks te vreten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
eerder binnengekomen bestellingen gaan kennelijk voor en je wordt gewoon weer achteraan het rijtje geplaatst.. online bestellen is zo kut.. beter gewoon bellen voor je bestelling, scheelt ook weer commissiekosten voor thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is 50 minuten geleden dat we gebeld hebben om die klacht in te dienen. Het is met de auto 10 minuten rijden. Het duurt toch gvd geen 40 minuten om een vervangend broodje te maken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@kree had laatst ook zoietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nu gewoon inmiddels echt flink de pest in. 2,5 uur na de eerste bestelling heb ik nog steeds niks te vreten![]()
![]()
ToT heeft hem ook verkleindquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik steel die ff als ik pc aan heb
Ja, dat krijg je als je iets vanuit katwijk besteld wat uit leiden moet komenquote:
Ajax
Don't follow me. I am lost too
.
Ik had dat ook ooit eens. Besteld om half 2 's nachts eten bij een tent in Amsterdam (want dat kan blijkbaar vanaf hierquote:) hartstikke prima. Maar ik begon om 3 uur moe te worden
Vervolgens stond 'ie hier om kwart voor 4 voor de deur. Ik heb 't opgegeten en ben direct in bed gaan liggen
Well, life can be a riot
Ja ze moeten door al die zompige natte klei heen banjeren om in die onontwikkelde contreien te zien te komen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je iets vanuit katwijk besteld wat uit leiden moet komen![]()
![]()
Hier vloeken heeft geen zin. De eerste bezorging moest je ook zolang wachten. Doe er je vordeel mee en bestel daar nooit meerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is 50 minuten geleden dat we gebeld hebben om die klacht in te dienen. Het is met de auto 10 minuten rijden. Het duurt toch gvd geen 40 minuten om een vervangend broodje te maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier ook op tv, ziggo go is heel irritant.. elke keer zegt ie dat ie mijn wachtwoord/gebruikersnaam niet herkend.. al 2x aangepast maar ho maar... zo blij dat ik geen vodafone meer heb of ziggo maar met deze wedstrijden vind ik het wel fijn, als ze meewerkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar jij had er dan nog wat aan uiteindelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had dat ook ooit eens. Besteld om half 2 's nachts eten bij een tent in Amsterdam (want dat kan blijkbaar vanaf hier) hartstikke prima. Maar ik begon om 3 uur moe te worden
Vervolgens stond 'ie hier om kwart voor 4 voor de deur. Ik heb 't opgegeten en ben direct in bed gaan liggen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Dan weet jij meer dan ik!
Don't follow me. I am lost too
.
Een user..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Had er liever wat langer van willen genieten en niet half moe dat broodje naar binnen willen schrokkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
maar jij had er dan nog wat aan uiteindelijk
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had dat ook ooit eens. Besteld om half 2 's nachts eten bij een tent in Amsterdam (want dat kan blijkbaar vanaf hier) hartstikke prima. Maar ik begon om 3 uur moe te worden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: