SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ah ok,eten ze hem zelf maar lekker opquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJMO het volgende: [..] Nee, deze gaat met de bezorger mee terug. Rob had zelf een grote plus een Turkse pizza.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvormUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet als je allergisch bent voor konijnenvoerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het in de OP gezetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bij die turkse bakker naast de action. Weet niet hoe die heetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Broodje döner best afhalen en dan zeggen dat je geen groente wil als je dat niet lustUw ADH vitamine Worst
Ercanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij die turkse bakker naast de action. Weet niet hoe die heet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaja,je wil gewoon dat ik aubergine ga etenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is dan ook aubergine, maar courgette, ik haal die nogal eens in de war![]()
![]()
Courgette is langer en groen en dunner
Aubergine is klein en paars
🍆"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook en moest aan jou denkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvorm
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je we hadden al besloten dat we volgende keer gewoon gaan halen ipv laten bezorgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje döner best afhalen en dan zeggen dat je geen groente wil als je dat niet lustIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kijken of ik het online terug kan vinden en daar UI van makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvorm
Uw ADH vitamine Worst
Dat ijsjequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Nee je moet tussen 13 februari t/m 3 maart online of in de winkel en meld je aan met de code op de bon![]()
![]()
Gecombineerd met een wit roomsausje vinden de meeste dames het anders wel prima te eten!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaja,je wil gewoon dat ik aubergine ga eten![]()
🍆![]()
![]()
Krijg je echt giga veel vlees vind ik. Ik neem altijd zonder peper en rodekool.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Cutequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag bij de hema een reclamebord met twee halve rookworsten in hartjesvormWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben er een keer ziek van geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je echt giga veel vlees vind ik. Ik neem altijd zonder peper en rodekool.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.ah.nl/product(...)tasaus-in-zak-pittigquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
🍆
Serveren:
Recepttips: Kook pasta. Reken 75 tot 100 g pasta per persoon. Pasta met gehakt, courgette en paprika: - Bak ca. 300g gehakt rul en voeg een (in stukjes gesneden) gele paprika en courgette toe.
![]()
![]()
Aubergine heb je verschillende soorten vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
🍆
Uw ADH vitamine Worst
Klojoquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: