Tja dat nummer was toen al niet leuk...quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch opvallend dat met schijnbaar veel chinese invloeden Pass the dutchie de lijst niet haalt
Ja, maar dat is geen criterium om de lijst te halen, toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef pipster het volgende:
[..]
Tja dat nummer was toen al niet leuk...
Ach dat moment dat er 1 Nibb-it zegt is wel grappigquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef pipster het volgende:
[..]
Tja dat nummer was toen al niet leuk...
Het aantal nummers dat niet ook in week 53 gedraaid wordt is nu erg laag en beperkt zich tot die échte 80s namen als Duran Duran.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
We zijn al wel in de regionen doodgedraaid op de radio beland
Ik lees dit terwijl ik Love me just a little bit more hoor. Verwarrend...quote:
Ja, toch welquote:
Een stuk leuker dan die vergeten Dolly Dots liedjes die in jouw ranking al voorbij zijn gekomen jaquote:
Die ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een stuk leuker dan die vergeten Dolly Dots liedjes die in jouw ranking al voorbij zijn gekomen ja
When the Rain Begins to Fall is nochthans tegenwoordig ook zeer op december van toepassingquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Dit blijft ook raar hè, zijn al die stemmers op wintersport in december?
Dit stond in de Extra op 2070 ofzo, dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
begin december hopen ze nog op sneeuw, begin februari zijn ze al wat realistischerquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Nummer uit 1970, live opgenomen in 1978, typisch eightiesquote:
Tja....alsof we dat nog niet wistenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vertelt hij nou echt het verhaal? Wikipedia to the max
Hij vergeet alleen te vermelden dat deze travestieit, Candy Darling, ook opduikt in Walk on the Wild Sidequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vertelt hij nou echt het verhaal? Wikipedia to the max
Die zat niet in Parijsquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij vergeet alleen te vermelden dat deze travestieit, Candy Darling, ook opduikt in Walk on the Wild Side
Nee, die komt morgenavond. Staat vast in de top 10quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 2 schotse broers Reid.
En toch is dit niet Just Like Honey.
Candy was overal, darling. Prince zei t ook: If I want Saxxxx I call Candyquote:
Ja, en Bob Marley zei het ook, Jaminquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Candy was overal, darling. Prince zei t ook: If I want Saxxxx I call Candy
Iggy Pop had het ook al over Candyquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Candy was overal, darling. Prince zei t ook: If I want Saxxxx I call Candy
Deze is prima. Warm bad.quote:
Haal je nu Romeo & Julia en Roodkapje door elkaar?quote:
Nee, where do you think yor're going. en R&J.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haal je nu Romeo & Julia en Roodkapje door elkaar?
Als ze het maar opruimenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze komen ook nog 5x lijkt mij
Lijkt ook allemaal op elkaar hequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, where do you think yor're going. en R&J.![]()
![]()
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werkquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce komt ook nog een stuk of 6 keer, zininin.
Nou...... Maar het begin van deze twee wel een beetje ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt ook allemaal op elkaar he
No Surrender en Bobby Jean zijn tof en Glory Days kan ik ook nog wel hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werk
Dan vergeet je Nebraska. Maar verder heb je gelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werk
Ik zit straks de hele middag in overleg.... zou het opvallen als ik oortjes indoe?quote:
Ik heb vanmiddag iets dat we een open bridge call noemen. Meestal is dat 10 min daadwerkelijk teamsen en dan beschikbaar zijn in de groepschatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:43 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik zit straks de hele middag in overleg.... zou het opvallen als ik oortjes indoe?
I'm on Fire en My Hometown zijn al wel matig maar het uptempo werk is zoals je kon lezen prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Born in the Usa is een prima album, maar een paar van die nrs zijn echt kapotgedraaid natuurlijk
Eigenlijk moet er zelfs nog een peaceteken in de Oquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
244 Prince Sign 'O' The Times (Albumversie) 1987
wat doet die apostrof vóór de O?
Of U2...quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de verandering eens Prince. Misschien kunnen we nog eens een keer George Michael draaien?
Ik vind het vooral te gladde stadionrock voor Springsteens doen. Zelfde met Hungry Heart bijv.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Born in the Usa is een prima album, maar een paar van die nrs zijn echt kapotgedraaid natuurlijk
Die vind ik ook prima, alleen t titelnummer vind ik weinig aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I'm on Fire en My Hometown zijn al wel matig maar het uptempo werk is zoals je kon lezen prima.
Ja het losse nummer is een van de mindere momenten van die plaat. Maar ik vind Bruce tot 1984 prima te doen. Daarna is het zoeken naar de pareltjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral te gladde stadionrock voor Springsteens doen. Zelfde met Hungry Heart bijv.
Ohja die komt vanmiddag. Fake news dus van Bartquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Love of the Common People moet denk ik ook nog? Want die werd vanochtend genoemd.
Of heb ik die de afgelopen 3 uur gemist?
Het is die of Wild Boys (welke hoger staat) dus. De rest uit de extra/oude nummers komt niet meer lijkt me.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja die komt vanmiddag. Fake news dus van Bart
Sta je in de file, geen verloren tijd ........quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet hierbij gelijk aan Siets Roskam denken. Iets minder radio Veronica luisteren denk ik
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan kan Just Like Honey het dus schudden in die geheime top 10
Wild Boys komt zo, Paul wat later vanmiddagquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is die of Wild Boys (welke hoger staat) dus. De rest uit de extra/oude nummers komt niet meer lijkt me.
Dan staan er zo'n 10(?) top 2000-nummers niet in de lijst.
De kansrijkste Pogues is allang geweest tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal dan gaan om wat spul van Hazes, De Nijs, iets als Heaven Knows I'm Miserable Now, Flappie, Grover, de Pogues. Wellicht John Denver.
Ja, de hoogste is geweest, dus ondanks dat dat een kerstplaat is lijkt hun andere Top 2000-notering me kansloos.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De kansrijkste Pogues is allang geweest toch
Absoluutquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de hoogste is geweest, dus ondanks dat dat een kerstplaat is lijkt hun andere Top 2000-notering me kansloos.
Op Lavender en het katerliedje na niet zo erg dat ze ontbreken deze weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal dan gaan om wat spul van Hazes, De Nijs, iets als Heaven Knows I'm Miserable Now, Flappie, Grover, de Pogues. Wellicht John Denver.
Geen idee of Lavender er vorig jaar in stond en Ede Staal zal er ook wel niet in staan. Dat zal ongetwijfeld de hoogste afwezige zijn.
Toto, Dire Straits, Bruce, Prince, Phil, Simple Minds zou ik zeggen zonder de nummer 11 en lager te weten. En dan aangevuld met George en Journey?quote:
Boeka-takaquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sta je in de file, geen verloren tijd ........
Dyantha Brooks vindt dit niet leukquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De schuur van Wilfred Genee staat in de fik. Bel Helene!
Ben jij dat, Ap Osterhaus?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
Red red wine you make me feel so fine. You make me happy all of the time.
Zal er wel niet in zitten.
Nouja, je krijgt een stukje kado dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel zin in de The Dance versie van deze
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Even aangepast voor deze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat ik ieder moment over z'n nek kan gaan.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.Niet eens Simple Minds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Die vind ik op zich wel logischquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cyndi Lauper houdt ook al niet haar Top 2000-volgorde aan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.7/10, acceptabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simple Minds, Bruce en vooral Journey overschat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eensquote:
Houseceptionquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]Don't You zou minstens in de Top 3 moeten staan. Maar Belfast Child nog hoger had ik niet zo gauw zien aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Staat ook hoger in de Top 2000quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Don't You zou minstens in de Top 3 moeten staan. Maar Belfast Child nog hoger had ik niet zo gauw zien aankomen.
Ftfyquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7/10, acceptabel.
Toto, Bruce en vooral Journey overschat.
My Chemical Romance in de Top 80’s lijst!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:PippenScottie karaoke nummertje
Nu wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit fragment kennen we inmiddels allemaal wel toch?
Hier moeten we het doen met Pleasuredome in plaats van The Black Paradequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
My Chemical Romance in de Top 80’s lijst!
Hoezo? En je hebt ook gekaraoke'd met collega's toch. Zijn ook een soort karaokevrienden danquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Over karaoke gesproken. Collega's vinden het raar dat ik karaokevrienden heb
Ik vind het raar dat jij collega’s hebtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Over karaoke gesproken. Collega's vinden het raar dat ik karaokevrienden heb
Dat vind ik ook raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij collega’s hebt
Het beste nummer van de dag komt hiernaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van de dag denk ik
Nouja Split Enz kan nog komen
Boh. De dikke Blomberg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tom Blomberg mentionheb nog wel eens aan z'n quizzen meegedaan. In een inmiddels ook al terziele gegaan café. Dat waren leuke quizzen
Het is iets te makkelijk om onwetenden de goede kant op te leiden. Dus het was niet eens een hindernis. Lichtelijk teleurstellend wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe project wel kunnen redden, of ben je opgestapt?
Zalig zijn de ontwetendenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is iets te makkelijk om onwetenden de goede kant op te leiden. Dus het was niet eens een hindernis. Lichtelijk teleurstellend wel.
Maar MT moet het plan nog goedkeuren.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zalig zijn de ontwetenden![]()
Ik heb nog wel wat collega’s die de goede kant op moeten worden geleid. Als je een uitdaging wilt
Dat lijkt me wel, of The Cure moet zo langskomen.quote:
There is no I in teamquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.nba.com/bulls/career-opportunities
Nee, niet voor mij. Er komen sowieso betere, en ook wel 1 of 2 mooiere.quote:
Ben benieuwd. Ik bedacht me net wel dat ik vorige week makkelijk Light My Fire voor de 60’s aanwees, maar dat mijn ultieme 80’s favoriet aanwijzen wel een stuk lastiger is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij. er komen sowieso betere, en ook wel 1 mooiere.
Is dat zo? Ik heb geen ideequote:
Die zitten daar allemaal wel dicht tegenaan. Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Vergreet de Pogrom nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel bedoel jequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Ah, reeds behandeldquote:
Zeker, al denk ik niet dat we nog muziek van m hoefden te verwachten. Daar was ie al 20 jaar mee gestopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mark Hollis hart stond veel te vroeg stil
Het was niet altijd al, maar het is ook niet voor het eerst, dus het is wel een beetje gelul inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van dat nummer met de pianosolo het volgende uur werd (terwijl dit er niet bij stond vermeld) altijd al de albumversie gedraaid toch? Beetje interessantdoenerij om dit er nu achter te zetten
Ja zeker als ze bij R2 vanwege de albumversie toevoeging gaan vermelden in de persoonlijke favorieten mail dat ie niet in de lijst staatquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was niet altijd al, maar het is ook niet voor het eerst, dus het is wel een beetje gelul inderdaad.
Ik heb wel eens in een 80s lijst de versie zonder Nederland gehoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van dat nummer met de pianosolo het volgende uur werd (terwijl dit er niet bij stond vermeld) altijd al de albumversie gedraaid toch? Beetje interessantdoenerij om dit er nu achter te zetten
Als in de 1982 1e singleversie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een 80s lijst de versie zonder Nederland gehoord.
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als in de 1982 1e singleversie?
Ik heb wel eens op Vintage Veronica bij de PUP50 van december 1982 (toen Rob zelf niet meedeed) op nummer 1 de albumversie gehoord. Die moest toen nog opgenomen worden.quote:
Doe mij die over dansen op die steentjes maar. Of in deze lijst die over de meisjes van de westkant.quote:
Ik ben deze meer gaan waarderen over de jaren heen..is nu wel mn favo denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Doe mij die over dansen op die steentjes maar. Of in deze lijst die over de meisjes van de westkant.
Dat was in de meeste gevallen wel zo denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef pipster het volgende:
Nou ik heb die 12"van de PSB ook nog wel staan hoor. Plus nog wel wat andere van die 12"en. Waar je dan later achter komt dat het onnodig uitgesponnen versies waren van prima singletjes.
Geef svp even een punt in MUZ Trivia…quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel beter dan het origineel
Morgen alleen maar Queen en U2, dus ja prijs je gelukkig zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik alleen maar Bruce, Prince en Doe maar hoor.
RIPquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen alleen maar Queen en U2, dus ja prijs je gelukkig zou ik zeggen
Ik luister half en zou eerlijk gezegd niet meer weten welke het isquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar deze was wel lekker toch
Ging over ons terwijl we Tiffany zingen. Let's Go Crazyquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister half en zou eerlijk gezegd niet meer weten welke het is
Zo was die taxi geen Volvo, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Frank die even een slaatje sloeg uit iets waar hij als Nimweger 0,0 mee te maken had en gemakshalve ook nog maar wat leugens in de tekst propte…
En terechtquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook afwezig in week 53.
Madonna was in de top 2000 ooit net zo goed bedeeld als ze zelf bedeeld is bij het uitdelen van de voorgevels. Er mogen er best 1 of 2 bij ja. Onder meer The Power of Goodbyequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er mag best een Adelletje af voor deze, anders.
Bloehoehoedend hart kwamen zie doar aangescheurdquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Spookrijder met een bloedend hart…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij ik vooral over Epic en Love on the Rocks nog wel een beetje twijfel. Maar ik heb zo snel geen andere nummers gevonden die logisch kunnen missen. Ofwel, ziet er naar uit dat radio 2 weer een paar nummers 'vergeten' is?
Kan ook dat er nog nummers zijn die bij Pino net onder de 80's vallen die er niet in horen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat was ook meer de reden dat ik die had geschrapt moet ik eerlijk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Epic is sowieso een 90s nummer volgens normale R2 standaarden
Die deed vorig jaar ineens niet mee, maar omdat The Trooper toen ook niet meedeed en nu weer wel, verwacht ik die nog. Ik denk dat we er eentje gaan Everlongen, maar ik weet niet welke. Het is in ieder geval zeker iets wat we niet verwachten. Een top 500 plaat of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste die mist zal wel Wasted Years zijn. Was daar niet vorig jaar ook wat mee?
Dat is dan de hoogste nieuw/terugkomer, Lijkt me.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wasted years komt vandaag nog
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik het wel geinig dat zo'n Memory, Perhaps Love en Love on the Rocks bij de week van de jaren 80 makkelijk hoog in de eindlijst komen op 5 en hier de lijst niet eens halen.
Had ik die niet geschrapt? Oeps.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.
Alle Smiths zijn geweest lijkt mequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.
Nee sorry, mijn fout, die staat er wel tussen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik die niet geschrapt? Oeps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minus die nummers die het afgelopen half uur zijn geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zit wel wat genot tussen. Paar Evergreen stemplaten zelfs. Maar ook veel troepquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar stonden wél in: (19-4-24)
162 Vicki Brown - Stay With Me 'Til The Morning
161 Harry Klorkestein - O O Den Haag
157 Bram Vermeulen - De Steen
155 Johnny Logan - What's Another Year
154 Nana Mouskouri - Only Love
152 Massada - Sajang E
146 Jon & Vangelis - I'll Find My Way Home
141 James Last - Biscaya
128 Robert Long - Iedereen Doet 'T
127 Randy Crawford - One Day I'll Fly Away
125 Supertramp - It's Raining Again
119 Rob de Nijs - Zonder Jou
118 Boudewijn de Groot - Een Tip van de Sluier
116 ABBA - Slipping Through My Fingers
112 Sandy Coast - The Eyes of Jenny
108 Barbra Streisand - Memory
99 Rob de Nijs - Open Einde
91 Supertramp - Take The Long Way Home
85 Leonard Cohen - Take This Waltz
80 Cats - Love Is A Golden Ring
78 Roy Orbison - You Got It
75 John Denver - Perhaps Love
74 ABBA - Andante Andante
71 BZN - Just An Illusion
67 Neil Diamond - Love on the Rocks
63 Roy Orbison - California Blue
59 Ede Staat - 't Het Nog Nooit Zo Donker West
55 Cats - La Diligence
41 Leonard Cohen - Dance Me To The End of Love
36 Neil Diamond - Hello Again
34 Everly Brothers - On The Wings of a Nightingale
32 Piet Veerman - Sailin' Home
28 Benny Neyman - Waarom Fluister Ik Je Naam Nog
22 Rob de Nijs - Alles Wat Ademt
19 Cats - End of the Show
Dit zijn de boomer-80s dus.
I wanna sleep with common people a-ah-e-ahquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel liefde voor common people, maar dit vind ik niks
Come Back And Stay vind ik dan wel weer prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn moeder draaide dit altijd. Jammer dat dat je oordeel milder maakt. Zo leerde ik wel Love will tears us apart kennen. Dat dan weer wel.
Die stond er ook op, en die Daryl & John. Misschien was het een best of, met een beetje ambitie van Pauls kant?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Come Back And Stay vind ik dan wel weer prima.
Het is natuurlijk ook helemaal geen nieuwjaar nu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Happy New year staat niet in de lijst
De Annihilation mix?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Two Tribes en Russians 'toevallig' achter elkaar zo meteen…
Mag bestquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ze 9 minuten lang dit laten horen…
Al besproken…quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze na Two Tribes, wat ´toevallig´ weer.
'De Bom' komt zo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze na Two Tribes, wat ´toevallig´ weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |