Dyantha Brooks vindt dit niet leukquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De schuur van Wilfred Genee staat in de fik. Bel Helene!
Ben jij dat, Ap Osterhaus?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
Red red wine you make me feel so fine. You make me happy all of the time.
Zal er wel niet in zitten.
Nouja, je krijgt een stukje kado dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel zin in de The Dance versie van deze
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Even aangepast voor deze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat ik ieder moment over z'n nek kan gaan.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.Niet eens Simple Minds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Die vind ik op zich wel logischquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cyndi Lauper houdt ook al niet haar Top 2000-volgorde aan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is imho de top 10 van dit jaar. Volgorde nog onbekend.7/10, acceptabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simple Minds, Bruce en vooral Journey overschat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eensquote:
Houseceptionquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]Don't You zou minstens in de Top 3 moeten staan. Maar Belfast Child nog hoger had ik niet zo gauw zien aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Staat ook hoger in de Top 2000quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Don't You zou minstens in de Top 3 moeten staan. Maar Belfast Child nog hoger had ik niet zo gauw zien aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |