Ja, dat was ook meer de reden dat ik die had geschrapt moet ik eerlijk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Epic is sowieso een 90s nummer volgens normale R2 standaarden
Die deed vorig jaar ineens niet mee, maar omdat The Trooper toen ook niet meedeed en nu weer wel, verwacht ik die nog. Ik denk dat we er eentje gaan Everlongen, maar ik weet niet welke. Het is in ieder geval zeker iets wat we niet verwachten. Een top 500 plaat of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste die mist zal wel Wasted Years zijn. Was daar niet vorig jaar ook wat mee?
Dat is dan de hoogste nieuw/terugkomer, Lijkt me.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wasted years komt vandaag nog
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik het wel geinig dat zo'n Memory, Perhaps Love en Love on the Rocks bij de week van de jaren 80 makkelijk hoog in de eindlijst komen op 5 en hier de lijst niet eens halen.
Had ik die niet geschrapt? Oeps.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.
Alle Smiths zijn geweest lijkt mequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Jij hebt Heaven Knows er nog bij staan. Die is eraan, daar ben ik vrij zeker van.
Nee sorry, mijn fout, die staat er wel tussen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik die niet geschrapt? Oeps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minus die nummers die het afgelopen half uur zijn geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daar zit wel wat genot tussen. Paar Evergreen stemplaten zelfs. Maar ook veel troepquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar stonden wél in: (19-4-24)
162 Vicki Brown - Stay With Me 'Til The Morning
161 Harry Klorkestein - O O Den Haag
157 Bram Vermeulen - De Steen
155 Johnny Logan - What's Another Year
154 Nana Mouskouri - Only Love
152 Massada - Sajang E
146 Jon & Vangelis - I'll Find My Way Home
141 James Last - Biscaya
128 Robert Long - Iedereen Doet 'T
127 Randy Crawford - One Day I'll Fly Away
125 Supertramp - It's Raining Again
119 Rob de Nijs - Zonder Jou
118 Boudewijn de Groot - Een Tip van de Sluier
116 ABBA - Slipping Through My Fingers
112 Sandy Coast - The Eyes of Jenny
108 Barbra Streisand - Memory
99 Rob de Nijs - Open Einde
91 Supertramp - Take The Long Way Home
85 Leonard Cohen - Take This Waltz
80 Cats - Love Is A Golden Ring
78 Roy Orbison - You Got It
75 John Denver - Perhaps Love
74 ABBA - Andante Andante
71 BZN - Just An Illusion
67 Neil Diamond - Love on the Rocks
63 Roy Orbison - California Blue
59 Ede Staat - 't Het Nog Nooit Zo Donker West
55 Cats - La Diligence
41 Leonard Cohen - Dance Me To The End of Love
36 Neil Diamond - Hello Again
34 Everly Brothers - On The Wings of a Nightingale
32 Piet Veerman - Sailin' Home
28 Benny Neyman - Waarom Fluister Ik Je Naam Nog
22 Rob de Nijs - Alles Wat Ademt
19 Cats - End of the Show
Dit zijn de boomer-80s dus.
I wanna sleep with common people a-ah-e-ahquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel liefde voor common people, maar dit vind ik niks
Come Back And Stay vind ik dan wel weer prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn moeder draaide dit altijd. Jammer dat dat je oordeel milder maakt. Zo leerde ik wel Love will tears us apart kennen. Dat dan weer wel.
Die stond er ook op, en die Daryl & John. Misschien was het een best of, met een beetje ambitie van Pauls kant?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Come Back And Stay vind ik dan wel weer prima.
Het is natuurlijk ook helemaal geen nieuwjaar nu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Happy New year staat niet in de lijst
De Annihilation mix?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Two Tribes en Russians 'toevallig' achter elkaar zo meteen…
Mag bestquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ze 9 minuten lang dit laten horen…
Al besproken…quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze na Two Tribes, wat ´toevallig´ weer.
'De Bom' komt zo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze na Two Tribes, wat ´toevallig´ weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |