There is no I in teamquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.nba.com/bulls/career-opportunities
Nee, niet voor mij. Er komen sowieso betere, en ook wel 1 of 2 mooiere.quote:
Ben benieuwd. Ik bedacht me net wel dat ik vorige week makkelijk Light My Fire voor de 60’s aanwees, maar dat mijn ultieme 80’s favoriet aanwijzen wel een stuk lastiger is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij. er komen sowieso betere, en ook wel 1 mooiere.
Is dat zo? Ik heb geen ideequote:
Die zitten daar allemaal wel dicht tegenaan. Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Vergreet de Pogrom nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel bedoel jequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Ah, reeds behandeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |