Het beste nummer van de dag komt hiernaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van de dag denk ik
Nouja Split Enz kan nog komen
Boh. De dikke Blomberg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tom Blomberg mentionheb nog wel eens aan z'n quizzen meegedaan. In een inmiddels ook al terziele gegaan café. Dat waren leuke quizzen
Het is iets te makkelijk om onwetenden de goede kant op te leiden. Dus het was niet eens een hindernis. Lichtelijk teleurstellend wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe project wel kunnen redden, of ben je opgestapt?
Zalig zijn de ontwetendenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is iets te makkelijk om onwetenden de goede kant op te leiden. Dus het was niet eens een hindernis. Lichtelijk teleurstellend wel.
Maar MT moet het plan nog goedkeuren.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zalig zijn de ontwetenden![]()
Ik heb nog wel wat collega’s die de goede kant op moeten worden geleid. Als je een uitdaging wilt
Dat lijkt me wel, of The Cure moet zo langskomen.quote:
There is no I in teamquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.nba.com/bulls/career-opportunities
Nee, niet voor mij. Er komen sowieso betere, en ook wel 1 of 2 mooiere.quote:
Ben benieuwd. Ik bedacht me net wel dat ik vorige week makkelijk Light My Fire voor de 60’s aanwees, maar dat mijn ultieme 80’s favoriet aanwijzen wel een stuk lastiger is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij. er komen sowieso betere, en ook wel 1 mooiere.
Is dat zo? Ik heb geen ideequote:
Die zitten daar allemaal wel dicht tegenaan. Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Vergreet de Pogrom nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks in volgend uur een fijne pianosolo, verder nog Once in a lifetime, Golden Brown, Power of Love, Save a Prayer, Don't Dream It's Over, Telegraph Road vandaag..misschien niet allemaal och man's, maar toch wel erg fijn
Belinfantiel bedoel jequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
Zucht, dat infantiele kinderliedje ook weer.
Ah, reeds behandeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |