Morgen alleen maar Queen en U2, dus ja prijs je gelukkig zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik alleen maar Bruce, Prince en Doe maar hoor.
RIPquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen alleen maar Queen en U2, dus ja prijs je gelukkig zou ik zeggen
Ik luister half en zou eerlijk gezegd niet meer weten welke het isquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar deze was wel lekker toch
Ging over ons terwijl we Tiffany zingen. Let's Go Crazyquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister half en zou eerlijk gezegd niet meer weten welke het is
Zo was die taxi geen Volvo, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Frank die even een slaatje sloeg uit iets waar hij als Nimweger 0,0 mee te maken had en gemakshalve ook nog maar wat leugens in de tekst propte…
En terechtquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook afwezig in week 53.
Madonna was in de top 2000 ooit net zo goed bedeeld als ze zelf bedeeld is bij het uitdelen van de voorgevels. Er mogen er best 1 of 2 bij ja. Onder meer The Power of Goodbyequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er mag best een Adelletje af voor deze, anders.
Bloehoehoedend hart kwamen zie doar aangescheurdquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Spookrijder met een bloedend hart…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij ik vooral over Epic en Love on the Rocks nog wel een beetje twijfel. Maar ik heb zo snel geen andere nummers gevonden die logisch kunnen missen. Ofwel, ziet er naar uit dat radio 2 weer een paar nummers 'vergeten' is?
Kan ook dat er nog nummers zijn die bij Pino net onder de 80's vallen die er niet in horen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |