Deze is prima. Warm bad.quote:
Haal je nu Romeo & Julia en Roodkapje door elkaar?quote:
Nee, where do you think yor're going. en R&J.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haal je nu Romeo & Julia en Roodkapje door elkaar?
Als ze het maar opruimenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze komen ook nog 5x lijkt mij
Lijkt ook allemaal op elkaar hequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, where do you think yor're going. en R&J.![]()
![]()
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werkquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce komt ook nog een stuk of 6 keer, zininin.
Nou...... Maar het begin van deze twee wel een beetje ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt ook allemaal op elkaar he
No Surrender en Bobby Jean zijn tof en Glory Days kan ik ook nog wel hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werk
Dan vergeet je Nebraska. Maar verder heb je gelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaren 80 Bruce is op The River na, sowieso een stuk minder dan zn jaren 70-werk
Ik zit straks de hele middag in overleg.... zou het opvallen als ik oortjes indoe?quote:
Ik heb vanmiddag iets dat we een open bridge call noemen. Meestal is dat 10 min daadwerkelijk teamsen en dan beschikbaar zijn in de groepschatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:43 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik zit straks de hele middag in overleg.... zou het opvallen als ik oortjes indoe?
I'm on Fire en My Hometown zijn al wel matig maar het uptempo werk is zoals je kon lezen prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Born in the Usa is een prima album, maar een paar van die nrs zijn echt kapotgedraaid natuurlijk
Eigenlijk moet er zelfs nog een peaceteken in de Oquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
244 Prince Sign 'O' The Times (Albumversie) 1987
wat doet die apostrof vóór de O?
Of U2...quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de verandering eens Prince. Misschien kunnen we nog eens een keer George Michael draaien?
Ik vind het vooral te gladde stadionrock voor Springsteens doen. Zelfde met Hungry Heart bijv.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Born in the Usa is een prima album, maar een paar van die nrs zijn echt kapotgedraaid natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |