Hij maakt zich druk over het feit dat Sharice eraf is en over de manier waarop en dat is wat hij ventileerd. Tot nog toe komen de verhalen van Jordy overeen wat ook op TV wordt uitgezonden. Dat brengt de andere in een wat onprettig daglichtquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef KinKiJan het volgende: [..] Zoals Elsa de laatste dagen aan de poten van Jordy zaagt, maar dat is dan buitensluiten, gemeen en mimimi. Maar goed, opnieuw weer niet mijn punt. Mijn punt is dus met een grote muil in de groep roepen er niks over kwijt te willen, maar er vervolgens weer de hele dag alles over kwijt te willen tegen iedereen die het maar wil horen. Maar hij maakt zich 'er niet druk om hoor', net als wanneer ie genomineerd is, of een ander ook eens wat meer eten pakt.. Daar vind ik 'm gewoon hypocriet in en dat staat totaal los van Elsa.
Ik weet waar ie zich druk om maakt, daar valt gewoon niet aan te ontkomen als je de stream aanzet..quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt zich druk over het feit dat Sharice eraf is en over de manier waarop en dat is wat hij ventileerd. Tot nog toe komen de verhalen van Jordy overeen wat ook op TV wordt uitgezonden. Dat brengt de andere in een wat onprettig daglicht
hij denkt dat hij tv maaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is die vrolijk, is Elsa ziek?
het is een TOPSPEL , Ik heb genotenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is die vrolijk, is Elsa ziek?
Keanu heeft met niemand echt een band.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik vroeg het al eerder, maar heeft Keanu serieus Pootje gevraagd als vertegenwoordiger voor hem? Hij heeft toch 0,0 band met Pootje?
Ja ... het was zijn 'papa'quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik vroeg het al eerder, maar heeft Keanu serieus Pootje gevraagd als vertegenwoordiger voor hem? Hij heeft toch 0,0 band met Pootje?
Kiki had zelfs op hem gestemd.. en dan vragenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dat net die GC zit , maar hij mocht em niet gebruiken , of hij was verlopen of noem maar watquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, schakel net in en lees ook dat Mattie - Jolien - Keanu de bank is.
Betekent dat dat Mattheus z’n gamechanger niet heeft ingezet?
Okee weird :/ Thanks. Nou het zal morgen in de aflevering wel duidelijk worden danquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat net die GC zit , maar hij mocht em niet gebruiken , of hij was verlopen of noem maar wat
Dat zou kunnen , ik snap daar maar weinig vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee weird :/ Thanks. Nou het zal morgen in de aflevering wel duidelijk worden dan
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien ontpopt zich steeds meer als een sterke vrouw, die ze voorheen niet liet zien. Toen was ze onderdanig aan Jeff.
Ik zie nu een powervrouw die vecht voor haar plekkie en voor zichzelf opkomt. Mooi om die Jolien nu te zien en hoop dat ze zal blijven.
poehhhh ohhhh, dat had ik er niet achter gezocht, bedankt !quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
@:rinardo vanuit het vorige topic, maar spokesperson = woordvoerder . Zal het ook wel even aanpassen.
Voor mij nog op tijd, deze Jolien zie ik graag, terwijl hiervoor met Jeff, mocht ze voor mij weg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.
ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh sorry foutje , ik had David s in mijn hoofd
We zijn nog niet eens halverwege ;pquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.
O ik zie ze ook zeker liever zo hoor. Ik heb een beetje in mijn hoofd dat zij, Jane, Jordy en Mattheus de finalisten mogen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor mij nog op tijd, deze Jolien zie ik graag, terwijl hiervoor met Jeff, mocht ze voor mij weg.
en bij mattie en jordy komt natuurlijk het "bescherminstinct" voor het lieftallige zielige kindvrouwtje nu naar bovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorme boosheid bij Mattheus, Jordy en Jolien
En dat terwijl
1 Jordy het niets maar dan ook helemaal niets boeit
2 Mattheus zogenaamd van iedereen houdt en hij niemand erop aankijkt dat hij stemmen heeft gekregen
en
3 Lieftallige, zachtaardige, goedgelovige en schattige Jolientje heel graag uit het huis wil om naar haar Sjefke te gaan.
Ik snap het wel, boos om wat Elsa heeft gedaan en ze daarom genomineerd is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorme boosheid bij Mattheus, Jordy en Jolien
En dat terwijl
1 Jordy het niets maar dan ook helemaal niets boeit
2 Mattheus zogenaamd van iedereen houdt en hij niemand erop aankijkt dat hij stemmen heeft gekregen
en
3 Lieftallige, zachtaardige, goedgelovige en schattige Jolientje heel graag uit het huis wil om naar haar Sjefke te gaan.
Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Keanu's wishlist..hij denkt dat te krijgen?
Heb ik mijn valentijnspost naar KiKi gestuurd, blijkt ie KeKe te hetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.
Er zijn ook totaal geen verslagen van wat er dag tot dag gebeurt in dat huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.
Loetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
ik ben keanu , ben 3 jaar en heb een lijstje gemaakt met lekkere dingetjes die ik wil eten als ik weer thuis ben bij papa en mama
Dan had ze Wicky moeten kiezen. Dat had ze kunnen weten. Elsa heeft niets met haar en andersom ook niet. Maar ze zou moeten juichen dat ze op de bank zit. Ze zou moeten roepen dat niemand op haar moet stemmen omdat ze naar haar Sjefke wil waar ze al een week om zit te janken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, boos om wat Elsa heeft gedaan en ze daarom genomineerd is.
Ahh oke, ik dacht dat hij dit allemaal wilde eisen van BBquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die moeder zal wel wat commentaar gekregen hebben van de buurvrouw dat haar zoon prei niet kent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
ik ben keanu , ben 3 jaar en heb een lijstje gemaakt met lekkere dingetjes die ik wil eten als ik weer thuis ben bij papa en mama
Aaah okquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begreep ze de tijd ergens probeerde te zien
Is ook in Maastrichtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg niet he (houden zo)
zijn wel plannen voor dacht ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg niet he (houden zo)
Nee de paashaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:01 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Keanu een verlanglijstje? Komt Sinterklaas?
Het lijkt meer op een boodschappenlijstjequote:
Ze willen Milena niet wakker maken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Lamp aan warm water. Maar geen alarm?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen Milena niet wakker maken?
laten liggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die ligt net zoveel als Milena
Best knap
Het is een lijstje van eten waarover ze hebben gepraat in het huis wat hij nog nooit gegeten heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een boodschappenlijstje
Ach die wil toch nagenoeg nooit douchenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik maak hem gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
Ik geloof je gelijk, maar ik pas.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Google maar eens op (Coca) Cola Chicken![]()
Een lekkere zoete plakkerige kip 👌🏼
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het is een lijstje van eten waarover ze hebben gepraat in het huis wat hij nog nooit gegeten heeft.
Schijnt idd goed te werkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Google maar eens op (Coca) Cola Chicken![]()
Lekkere zoete plakkerige kip 👌🏼
Jordy heeft vast wel een lekkere lap Buikspek voor jouquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
ik heb liever het recept van jordy
Bier en tieten![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
Bier en tieten![]()
![]()
Niet meer is nu alleen nog lapquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft vast wel een lekkere lap Buikspek voor jou
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
Bier en tieten![]()
![]()
Denk dat pootje er meer heeft zittenquote:
Nou ik zag het vanavond hangen en het is niet weinig..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat pootje er meer heeft zitten
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik zag het vanavond hangen en het is niet weinig..
Ja maar volgens komt hij daar niet voor in aanmerking begreep ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?
[ afbeelding ]
toont ook wel respect voor degene waar je mee staat te praten......quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?
[ afbeelding ]
Wordt ook niet vergoed idd ikwas toen ook 40 kilo afgevallen en niks nada vergoedingquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar volgens komt hij daar niet voor in aanmerking begreep ik
Denk dat we nog best wel wat van haar kunnen verwachten, ze is niet bang om keihard in iemands face te nomineren en heeft daar goede argumenten bijquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat we nog best wel wat van haar kunnen verwachten, ze is niet bang om keihard in iemands face te nomineren en heeft daar goede argumenten bij
Tot nu toe speelt ze het spel erg fair , open en direct, houdt haar mond dicht op het goede moment, observeert etcquote:
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt ze het spel erg fair , open en direct, houdt haar mond dicht op het goede moment, observeert etc
Beetje de blonde Jane
Komt goed, ga ik op Jolien stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.
Daarnaast denk ik dat we van haar ook meer spel verwachten dan van Keanu.. maar ik heb op mattie gestemd
Mattie zit wel goed denk ik, ik wacht nog even, maar mijn stem gaat sowieso niet naar keanu die het spel niet wil spelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.
Daarnaast denk ik dat we van haar ook meer spel kunnen verwachten dan van Keanu.. maar ik heb op mattie gestemd
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt goed, ga ik op Jolien stemmen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt goed, ga ik op Jolien stemmen
Dat had ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie zit wel goed denk ik, ik wacht nog even, maar mijn stem gaat sowieso niet naar keanu die het spel niet wil spelen
ik hoop dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel denkt dat er vanavond nog iets gaat komen. Hij zegt dat er niet voor niks een douche-alarm is nu.
Ik hoop nog een nachtje sportopdracht ofzo. Voor geld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel denkt dat er vanavond nog iets gaat komen. Hij zegt dat er niet voor niks een douche-alarm is nu.
het zou een heeeeeeeeeeeele zware week wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop nog een nachtje sportopdracht ofzo. Voor geld.
Wil je er over praten ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:27 schreef kater1 het volgende:
Nou, ik kies met mijn gevoel dus dat werd Keanu.
Ze bedt veel gedaan. 2 gebroken nachten opdrachten enzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
het zou een heeeeeeeeeeeele zware week worden
Eens, die sportweek is toch nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen. Ze proberen elke dag vroeger naar bed te gaan.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:33 schreef odie22 het volgende:
je weet nu , dat er een engelbewaarder bestaat
![]()
eva heeft de lagere school zeker niet afgemaakt waar je dat werd geleerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien legt Eva even uit wat Vlaanderen is
Dat wil hij elke week wel, en dan weer jantje huilt als hij het niet wordtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Jordy alweer gameplan aan het maken , hoopt op een GC en dat hij DM wordt
Thuis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef odie22 het volgende:
keanu gaat hem pakken , echt no mercy pakken
Ze had toch van de week ook een uitdrukking dat ze niet kende. Mensen vonden het raar. Toen zei ze: ja jongens... ik ben gewoon een beetje...uuuuhh ....jong.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
eva heeft de lagere school zeker niet afgemaakt waar je dat werd geleerd
gaat de hele dag door, maar ik zet haar vaak uit, dus ik weet helaas ook niet allesquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze had toch van de week ook een uitdrukking dat ze niet kende. Mensen vonden het raar. Toen zei ze: ja jongens... ik ben gewoon een beetje...uuuuhh ....jong.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef Flory- het volgende:
Heeft de zuster de pillen nog niet uitgedeeld?
nee stel je voor zeg, moet allemaal wel leuk , lief en aardig zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zou nooit andermans downfalls vieren zoals Jordy nu doet
Die dag gaat komen en hopelijk snelquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : what goes around, comes around
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Jordy mist echt wat empathie in specifieke situaties
hij heeft geen filterquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Jordy mist echt wat empathie in specifieke situaties
Hij vind dat Matti, Jolien of Keanu DM worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Jordy alweer gameplan aan het maken , hoopt op een GC en dat hij DM wordt
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Vrijdag gaat ie naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dag gaat komen en hopelijk snel
Dit is ook niet okay ,maar het zegt wat over zijn persoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij zou moeten kijken naar mattie en jolien. Die zitten er niet mee en jij bent geen vriend van hem want praat al dagen slecht over hemquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)
I knowwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat hij zwelgt in ellende is het niet die van hemzelf dan die van een ander. Hij snapt er geen moer van het programma waar hij in zit en van Jordy.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt jij wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt dat Jolien het niet verdiend om op de bank te zitten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I knowwww
ik nietJamaaarrwww die gaat vrijdag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik heb gelukkig geen zoonsquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)
Volgende mikpunt van hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu was heel rustig in het gesprek
Milena was aanvallend
die was lachenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vergeet de pamper opmerking nog
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie gaat de vloer is lava doen. Doen de kleinkids hier ook regelmatig. Is ons hele huis overhoop gehaald.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie gaat de vloer is lava doen. Doen de kleinkids hier ook regelmatig. Is ons hele huis overhoop gehaald.
En lekker hele dag in bed huilen en alles eten wat op zijn snacklijst staat en de nare reacties lezen op internetquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
Keanu mag vrijdag naar zijn pappie en mammie
Het is toch vele malen hypocrieter om mensen te nomineren en dan mee te gaan huilen met de genomineerde. Dat is gewoon BS. Ze waren gister gewoon pissed dat het plannetje niet lukte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is ook niet okay ,maar het zegt wat over zijn persoon
Hij ziet het niet,
Wel stevig bed dan als het dit aankan. Goede reclamequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt de bedsponsor vast leuk
[..]
Lekker wieberen vrijdag dat gezemel van hem. Gister bond ik hem wel even sterk na nominatie maar voor de rest is het een zuur mannetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Ik wacht tot Keanu eens moe wordt van zijn eigen gelul.
DAn kan je heel lang wachten, als Jane al in slaap is gevallen, lult hij gewoon doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Neenik.vond haar ook erg schreeuwen. Ik werd er gewoon wakker vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
milena was hard aan het schreeuwen , wtf, ze verhief haar stem iets
Kan je wachten tot je een ons weegtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Hij vond zich wel volwassener dan andere van zijn leeftijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
we gaan het hopelijk zien op tvquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Neenik.vond haar ook erg schreeuwen. Ik werd er gewoon wakker van
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijstenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij vond zich wel volwassener dan andere van zijn leeftijd![]()
![]()
Hij heeft alleen last van triggers.
Waarom gaan die mensen niet naar een psycholoog. Gewoon thuis zrg maar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijsten
En dat BB een verhaaltje voor het slapen voorleestquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu enkel nog wachten op het uitdelen van de speentjes en de kindertjes kunnen naar droomland
Ja dat weet ik. Maar dan nog. Pffff alles voor de fame blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijsten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]ja zoals ik al zei, iets haar stem verheffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
En mattie niet vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
Mattiquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
We hadden niet anders verwacht odiequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb meerdere keren gestemd, maar ik post het maar 1 x hoor
Als die ouders dat niet eerder gezien hebben zijn ze blindquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
De Keanu die zo gevoelig is maar geen rekening houdt met de gevoelens van zijn oudersquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
Ik zou vanuit mijn bed roepen, voor deze prijzenpot mag je blij zijn dat ik nog iedere dag douche.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien krijgen ze op hun flikker dat ze zo lamlendig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |