Het is toch vele malen hypocrieter om mensen te nomineren en dan mee te gaan huilen met de genomineerde. Dat is gewoon BS. Ze waren gister gewoon pissed dat het plannetje niet lukte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is ook niet okay ,maar het zegt wat over zijn persoon
Hij ziet het niet,
Wel stevig bed dan als het dit aankan. Goede reclamequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt de bedsponsor vast leuk
[..]
Lekker wieberen vrijdag dat gezemel van hem. Gister bond ik hem wel even sterk na nominatie maar voor de rest is het een zuur mannetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Ik wacht tot Keanu eens moe wordt van zijn eigen gelul.
DAn kan je heel lang wachten, als Jane al in slaap is gevallen, lult hij gewoon doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Neenik.vond haar ook erg schreeuwen. Ik werd er gewoon wakker vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
milena was hard aan het schreeuwen , wtf, ze verhief haar stem iets
Kan je wachten tot je een ons weegtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
Hij vond zich wel volwassener dan andere van zijn leeftijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef engine het volgende:
we gaan het hopelijk zien op tvquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Neenik.vond haar ook erg schreeuwen. Ik werd er gewoon wakker van
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijstenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij vond zich wel volwassener dan andere van zijn leeftijd![]()
![]()
Hij heeft alleen last van triggers.
Waarom gaan die mensen niet naar een psycholoog. Gewoon thuis zrg maar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijsten
En dat BB een verhaaltje voor het slapen voorleestquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu enkel nog wachten op het uitdelen van de speentjes en de kindertjes kunnen naar droomland
Ja dat weet ik. Maar dan nog. Pffff alles voor de fame blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijsten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]ja zoals ik al zei, iets haar stem verheffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
En mattie niet vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
Mattiquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
We hadden niet anders verwacht odiequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb meerdere keren gestemd, maar ik post het maar 1 x hoor
Als die ouders dat niet eerder gezien hebben zijn ze blindquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
De Keanu die zo gevoelig is maar geen rekening houdt met de gevoelens van zijn oudersquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |