quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef Flory- het volgende:
Heeft de zuster de pillen nog niet uitgedeeld?
nee stel je voor zeg, moet allemaal wel leuk , lief en aardig zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zou nooit andermans downfalls vieren zoals Jordy nu doet
Die dag gaat komen en hopelijk snelquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : what goes around, comes around
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Jordy mist echt wat empathie in specifieke situaties
hij heeft geen filterquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Jordy mist echt wat empathie in specifieke situaties
Hij vind dat Matti, Jolien of Keanu DM worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Jordy alweer gameplan aan het maken , hoopt op een GC en dat hij DM wordt
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Vrijdag gaat ie naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dag gaat komen en hopelijk snel
Dit is ook niet okay ,maar het zegt wat over zijn persoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij zou moeten kijken naar mattie en jolien. Die zitten er niet mee en jij bent geen vriend van hem want praat al dagen slecht over hemquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)
I knowwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat hij zwelgt in ellende is het niet die van hemzelf dan die van een ander. Hij snapt er geen moer van het programma waar hij in zit en van Jordy.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt jij wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt dat Jolien het niet verdiend om op de bank te zitten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I knowwww
ik nietJamaaarrwww die gaat vrijdag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik heb gelukkig geen zoonsquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Kiki is echt het voorbeeld van de ideale schoonzoon. (gelukkig niet die van mij)
Volgende mikpunt van hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu was heel rustig in het gesprek
Milena was aanvallend
die was lachenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vergeet de pamper opmerking nog
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie gaat de vloer is lava doen. Doen de kleinkids hier ook regelmatig. Is ons hele huis overhoop gehaald.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie gaat de vloer is lava doen. Doen de kleinkids hier ook regelmatig. Is ons hele huis overhoop gehaald.
En lekker hele dag in bed huilen en alles eten wat op zijn snacklijst staat en de nare reacties lezen op internetquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
Keanu mag vrijdag naar zijn pappie en mammie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |