Ja dat weet ik. Maar dan nog. Pffff alles voor de fame blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn tekorten in de zorg en bij BB mogen ze elke vrijdag met een psycholoog praten, dat is gratis en geen wachtlijsten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]ja zoals ik al zei, iets haar stem verheffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
En mattie niet vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
Mattiquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
kunnen we mooi allemaal op jolientje stemmen![]()
We hadden niet anders verwacht odiequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb meerdere keren gestemd, maar ik post het maar 1 x hoor
Als die ouders dat niet eerder gezien hebben zijn ze blindquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
De Keanu die zo gevoelig is maar geen rekening houdt met de gevoelens van zijn oudersquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben hier fucking uit de kast gekomen ... Ik moet m'n familie onder ogen komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |