Jordy heeft vast wel een lekkere lap Buikspek voor jouquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
ik heb liever het recept van jordy
Bier en tieten![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
Bier en tieten![]()
![]()
Niet meer is nu alleen nog lapquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft vast wel een lekkere lap Buikspek voor jou
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
Bier en tieten![]()
![]()
Denk dat pootje er meer heeft zittenquote:
Nou ik zag het vanavond hangen en het is niet weinig..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat pootje er meer heeft zitten
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik zag het vanavond hangen en het is niet weinig..
Ja maar volgens komt hij daar niet voor in aanmerking begreep ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?
[ afbeelding ]
toont ook wel respect voor degene waar je mee staat te praten......quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet ook allemaal steeds rechtgetrokken worden lijkt wel?
[ afbeelding ]
Wordt ook niet vergoed idd ikwas toen ook 40 kilo afgevallen en niks nada vergoedingquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar volgens komt hij daar niet voor in aanmerking begreep ik
Denk dat we nog best wel wat van haar kunnen verwachten, ze is niet bang om keihard in iemands face te nomineren en heeft daar goede argumenten bijquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat we nog best wel wat van haar kunnen verwachten, ze is niet bang om keihard in iemands face te nomineren en heeft daar goede argumenten bij
Tot nu toe speelt ze het spel erg fair , open en direct, houdt haar mond dicht op het goede moment, observeert etcquote:
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt ze het spel erg fair , open en direct, houdt haar mond dicht op het goede moment, observeert etc
Beetje de blonde Jane
Komt goed, ga ik op Jolien stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.
Daarnaast denk ik dat we van haar ook meer spel verwachten dan van Keanu.. maar ik heb op mattie gestemd
Mattie zit wel goed denk ik, ik wacht nog even, maar mijn stem gaat sowieso niet naar keanu die het spel niet wil spelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja eens, en ze heeft haar les ook geleerd volgens mij.
Daarnaast denk ik dat we van haar ook meer spel kunnen verwachten dan van Keanu.. maar ik heb op mattie gestemd
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt goed, ga ik op Jolien stemmen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt goed, ga ik op Jolien stemmen
Dat had ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie zit wel goed denk ik, ik wacht nog even, maar mijn stem gaat sowieso niet naar keanu die het spel niet wil spelen
ik hoop dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel denkt dat er vanavond nog iets gaat komen. Hij zegt dat er niet voor niks een douche-alarm is nu.
Ik hoop nog een nachtje sportopdracht ofzo. Voor geld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel denkt dat er vanavond nog iets gaat komen. Hij zegt dat er niet voor niks een douche-alarm is nu.
het zou een heeeeeeeeeeeele zware week wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop nog een nachtje sportopdracht ofzo. Voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |