Hij maakt zich druk over het feit dat Sharice eraf is en over de manier waarop en dat is wat hij ventileerd. Tot nog toe komen de verhalen van Jordy overeen wat ook op TV wordt uitgezonden. Dat brengt de andere in een wat onprettig daglichtquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef KinKiJan het volgende: [..] Zoals Elsa de laatste dagen aan de poten van Jordy zaagt, maar dat is dan buitensluiten, gemeen en mimimi. Maar goed, opnieuw weer niet mijn punt. Mijn punt is dus met een grote muil in de groep roepen er niks over kwijt te willen, maar er vervolgens weer de hele dag alles over kwijt te willen tegen iedereen die het maar wil horen. Maar hij maakt zich 'er niet druk om hoor', net als wanneer ie genomineerd is, of een ander ook eens wat meer eten pakt.. Daar vind ik 'm gewoon hypocriet in en dat staat totaal los van Elsa.
Ik weet waar ie zich druk om maakt, daar valt gewoon niet aan te ontkomen als je de stream aanzet..quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt zich druk over het feit dat Sharice eraf is en over de manier waarop en dat is wat hij ventileerd. Tot nog toe komen de verhalen van Jordy overeen wat ook op TV wordt uitgezonden. Dat brengt de andere in een wat onprettig daglicht
hij denkt dat hij tv maaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is die vrolijk, is Elsa ziek?
het is een TOPSPEL , Ik heb genotenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is die vrolijk, is Elsa ziek?
Keanu heeft met niemand echt een band.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik vroeg het al eerder, maar heeft Keanu serieus Pootje gevraagd als vertegenwoordiger voor hem? Hij heeft toch 0,0 band met Pootje?
Ja ... het was zijn 'papa'quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik vroeg het al eerder, maar heeft Keanu serieus Pootje gevraagd als vertegenwoordiger voor hem? Hij heeft toch 0,0 band met Pootje?
Kiki had zelfs op hem gestemd.. en dan vragenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef kater1 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dat net die GC zit , maar hij mocht em niet gebruiken , of hij was verlopen of noem maar watquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, schakel net in en lees ook dat Mattie - Jolien - Keanu de bank is.
Betekent dat dat Mattheus z’n gamechanger niet heeft ingezet?
Okee weird :/ Thanks. Nou het zal morgen in de aflevering wel duidelijk worden danquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat net die GC zit , maar hij mocht em niet gebruiken , of hij was verlopen of noem maar wat
Dat zou kunnen , ik snap daar maar weinig vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee weird :/ Thanks. Nou het zal morgen in de aflevering wel duidelijk worden dan
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien ontpopt zich steeds meer als een sterke vrouw, die ze voorheen niet liet zien. Toen was ze onderdanig aan Jeff.
Ik zie nu een powervrouw die vecht voor haar plekkie en voor zichzelf opkomt. Mooi om die Jolien nu te zien en hoop dat ze zal blijven.
poehhhh ohhhh, dat had ik er niet achter gezocht, bedankt !quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
@:rinardo vanuit het vorige topic, maar spokesperson = woordvoerder . Zal het ook wel even aanpassen.
Voor mij nog op tijd, deze Jolien zie ik graag, terwijl hiervoor met Jeff, mocht ze voor mij weg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.
ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh sorry foutje , ik had David s in mijn hoofd
We zijn nog niet eens halverwege ;pquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, we zijn bijna op het eind.
O ik zie ze ook zeker liever zo hoor. Ik heb een beetje in mijn hoofd dat zij, Jane, Jordy en Mattheus de finalisten mogen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor mij nog op tijd, deze Jolien zie ik graag, terwijl hiervoor met Jeff, mocht ze voor mij weg.
en bij mattie en jordy komt natuurlijk het "bescherminstinct" voor het lieftallige zielige kindvrouwtje nu naar bovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorme boosheid bij Mattheus, Jordy en Jolien
En dat terwijl
1 Jordy het niets maar dan ook helemaal niets boeit
2 Mattheus zogenaamd van iedereen houdt en hij niemand erop aankijkt dat hij stemmen heeft gekregen
en
3 Lieftallige, zachtaardige, goedgelovige en schattige Jolientje heel graag uit het huis wil om naar haar Sjefke te gaan.
Ik snap het wel, boos om wat Elsa heeft gedaan en ze daarom genomineerd is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorme boosheid bij Mattheus, Jordy en Jolien
En dat terwijl
1 Jordy het niets maar dan ook helemaal niets boeit
2 Mattheus zogenaamd van iedereen houdt en hij niemand erop aankijkt dat hij stemmen heeft gekregen
en
3 Lieftallige, zachtaardige, goedgelovige en schattige Jolientje heel graag uit het huis wil om naar haar Sjefke te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |