Ja natuurlijk hij is aan het hakken aan de poten van Elsa. Dit gaat hij gebruiken tot de volgende nominaties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
Precies zoals voorspeld. In de groep zeggen dat ie er geen woorden aan vuil wil maken, maar intussen dus met iedereen apart woorden vuil gaan zitten maken.
Nee dat is hij niet vergeten , hij weet dat hij vanaf nu iedere keer een target zal zijn en kans maakt om te vertrekken. Maar er is ook nog de kijkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vergeet even voor het gemak dat hij nu wel zijn "power" kwijt is, doordat hij zijn GC heeft ingezet.
charise zit nu wel op de bank, maar die heeft nog steeds haar GC
en Jordy heeft helemaal niets meer, dus als hij volgend week weer genomineerd wordt is hij de pineut.
dat heeft de rest dan goed gedaan, hem toch min of meer gedwongen om zijn GC in te zetten en die uit het spel te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet vergeten , hij weet dat hij vanaf nu iedere keer een target zal zijn en kans maakt om te vertrekken.
En het is de vraag hoe de rest tegen Elsa aan kijkt. Veel aan de kant van Mattie/ Jolien / Jordy zijn Elsa helemaal zat, dus we weten niet hoe die bal gaat rollen en hoe ze op tv wordt neergezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet vergeten , hij weet dat hij vanaf nu iedere keer een target zal zijn en kans maakt om te vertrekken. Maar er is ook de kijker
Jordy heeft ook wel een groepje mensen die achter hem staan ,. hij is niet alleen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft de rest dan goed gedaan, hem toch min of meer gedwongen om zijn GC in te zetten en die uit het spel te krijgen.
Zo zie ik het![]()
En ik zie dat niet als slim spel van Jordy.
De rol van Sharice is veel belangrijker dan de rol van Elsaquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En het is de vraag hoe de rest tegen Elsa aan kijkt. Veel aan de kant van Mattie/ Jolien / Jordy zijn Elsa helemaal zat, dus we weten niet hoe die bal gaat rollen en hoe ze op tv wordt neergezet.
Het is alleen jammer, dat ze niet op Jordy durfden en dat de verkeerden nu op de bank zitten. Ik vind het ook raar dat ze gingen fietsen voor Wicky, die de nominatiegame had verloren van Jolien en dat Jolien alsnog op de bank zit, Wicky is hem kwijt en Elsa had de de macht haar clubje te savenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft ook wel een groepje mensen die achter hem staan ,. hij is niet alleen.
Je kan van alles van hem vinden maar ik vind dat hij het wel degelijk slim heeft aangepakt en de rest niet
Klopt, maar vandaag heeft Elsa haar die rol terug gegeven door haar te saven en van de bank te halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De rol van Sharice is veel belangrijker dan de rol van Elsa
Mooie bankquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sharice, Elsa, Melina
Altijd bingo
Ik vind het helemaal niet raar dat ze gingen fietsen Wicky , dat staat ook helemaal los van Jordyquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is alleen jammer, dat ze niet op Jordy durfden en dat de verkeerden nu op de bank zitten. Ik vind het ook raar dat ze gingen fietsen voor Wicky, die de nominatiegame had verloren van Jolien en dat Jolien alsnog op de bank zit, Wicky is hem kwijt en Elsa had de de macht haar clubje te saven
Dat geeft maar weer aan dat Elsa de marionet isquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag heeft Elsa haar die rol terug gegeven door haar te saven en van de bank te halen.
En de kijker weet hoe Charise en Elsa het spel heel erg via valse laster en leugens spelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet vergeten , hij weet dat hij vanaf nu iedere keer een target zal zijn en kans maakt om te vertrekken. Maar er is ook nog de kijker
Dat op zich is niet raar, maar waarom die nominatiegame laten spelen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet raar dat ze gingen fietsen Wicky , dat staat ook helemaal los van Jordy
Zoals Elsa de laatste dagen aan de poten van Jordy zaagt, maar dat is dan buitensluiten, gemeen en mimimi. Maar goed, opnieuw weer niet mijn punt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ja natuurlijk hij is aan het hakken aan de poten van Elsa. Dit gaat hij gebruiken tot de volgende nominaties.
Charice speelt het spel en de rest zijn toch echt haar poppen die zij bespeeltquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:49 schreef riri het volgende:
[..]
En de kijker weet hoe Charise en Elsa het spel heel erg via valse laster en leugens spelen
Zo werkt dat vaak ... manipulatiequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:57 schreef Cupfighter het volgende:
Charise heeft mij( hou het even bij mezelf) best goed bewerkt, binnen komen als kwetsbaar en fragiel en langzaam de touwtjes in handen proberen te nemen
Yep en ik ben ook best goed te manipuleren, dat geef ik toequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak ... manipulatie
Oh maar dat weet ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Yep en ik ben ook best goed te manipuleren, dat geef ik toe
Zelfs elsa zei dat jordy mooie woorden over mattie heeft gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben wel teamJordy in deze .. in ieder geval tot ik het in de uitzending heb gezien, en weet hoe het gegaan is.
Yep, privé heb ik mijn lesje inmiddels wel geleerd, voor een spel als dit kan het weinig kwaad want het is maar een spelquote:
Keanu stond in begin in mijn top 3quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie keanu zegt weer worden 2 hele lange dagen.
wat is spokesperson? ik was er even niet sorryquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
13:30
Nog van iets eerder op de middag. Jolien had Elsa uitgekozen als spokesperson, maar Elsa heeft haar uiteindelijk niet gekozen om te redden. Jolien spreekt met Elsa:
Elsa zucht en zegt met een zielig stemmetje : Sorry, ik kon niet anders.
Jolien: Ik had vertrouwen in u, dat u een eerlijk persoon zou zijn.
Jolien : Ik heb fout gedacht. Ik dacht dat je voor de 100% voor mij zou gaan toen ik je gekozen hebt.
sterktequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Valentijnsdag is niet Sharice der ding, haar mammie is 7 jaar geleden op die dag begraven.
Ik moet er nog niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |