Ik vind het net advocaat van de duivel Je moet voor iemand pleiten maar uiteindelijk ga je voor de tegenpartij hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja... ik weet ook niet goed wie ze anders had moeten kiezen.. maar da's wel hard.
Ik ook. Zijn we ook van dat gezang door de gesprekken heen af,quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Puzzie het volgende:
Ik mag hopen dat Sharice er volgende week op staat
Dat zit er wel dik in lijkt mij. Zeker nadat ze gisteren voor het tribunaal werd geroepenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Puzzie het volgende:
lullies zekerquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat doen de meeste mensen op lollies...?
Juist.. Das de verklaring![]()
Klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Jolien Elsa had gekozen om voor haar de argumenteren, en dat Elsa er voor gezorgd heeft dat Sharice gered is?En Jolien wel op de bank?
Ze heeft vandaag ook overleefd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in lijkt mij. Zeker nadat ze gisteren voor het tribunaal werd geroepen
Komt vast door haar vrolijke uitstralingquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag ook overleefd.
Jordy en Jane hadden het er net over dat de andere club hun weg wil hebben , dus ik hoop dat ze nu wel slimmer gaan stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in lijkt mij. Zeker nadat ze gisteren voor het tribunaal werd geroepen
Ook leuk jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk aan zuigen, maar ieder z'n ding
Ik snap niks meer van de clubverdelingquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy en Jane hadden het er net over dat de andere club hun weg wil hebben , dus ik hoop dat ze nu wel slimmer gaan stemmen
Zij zelf ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van de clubverdeling
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat doen de meeste mensen op lollies...?
Juist.. Das de verklaring![]()
zal wel veel geoguesser gespeeld hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:54 schreef rinardo het volgende:
Zo te horen heeft Jordy veel vakanties gehad, veel landen geweest
[ link | afbeelding ]
Ja de Davids mogen allebei weg , samen met de rest van die huichelaarsquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:24 schreef marky het volgende:
Pootje de tuinkabouter mag ook naar huis.
Er is alleen een soort clubje om Elsa heen. Waar Wicky in en uitwipt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy en Jane hadden het er net over dat de andere club hun weg wil hebben , dus ik hoop dat ze nu wel slimmer gaan stemmen
Sharice is wel de puppetmaster van die bendequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:27 schreef marky het volgende:
[..]
Er is alleen een soort clubje om Elsa heen. Waar Wicky in en uitwipt.
Sharice, Elsa, Melinaquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Puzzie het volgende:
Schrijf Jordy er ook maar bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sharice, Elsa, Melina
Altijd bingo
Nou het lichaampje nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik ben in m'n hoofd echt al thuis.
Precies. Die heeft vorige week de vrijstelling genomen tegenover David S die 1000 euro nam.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:24 schreef marky het volgende:
Pootje de tuinkabouter mag ook naar huis.
hij vergeet even voor het gemak dat hij nu wel zijn "power" kwijt is, doordat hij zijn GC heeft ingezet.quote:
Hij hakt aan de poten van Elsa en gelijk heeft hij. Dat mens voegt spelgewijs niets toe en is niets anders dan een boze surinaamse moeke.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy herhaalt nog maar eens dat Elsa 0 argumenten had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |