Het zijn altijd uitersten bij hem. Of zo zuur dat citroenen zelfs gaan lopen, of zo overdreven lollig doen dat zelfs de slechtste clowns hun kringspieren voelen jeuken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy moet zorgen dat hij iets meer lol heeft, en iets minder loopt te zeuren.
het is gewoon een heel zielig ventjequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
Jordy wil DM worden en als zij dan de pins uit mogen delen dan moeten ze alles naar die kant gooien! Oeh STIL... daar is Jane!!
"Bier en tieten, lalalalala"quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het zijn altijd uitersten bij hem. Of zo zuur dat citroenen zelfs gaan lopen, of zo overdreven lollig doen dat zelfs de slechtste clowns hun kringspieren voelen jeuken.
Nergens voor nodig.
Compleet verzuurd en hij doet alles wat hij de anderen verwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een heel zielig ventje
en die striemen bij zijn mond zijn ook wel heel erg diep geworden in die paar weken
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een heel zielig ventje
en die striemen bij zijn mond zijn ook wel heel erg diep geworden in die paar weken
NU al zin anquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Elke keer als ze nog een opmerking gooit of geeft, ik ga er vol tegen in?
Jolien : Op wat voor manier dan?
Jordy : Zoals gister, ze kan het terug krijgen.
Ja en super enthousiast! Compleet over the moon! Vreemd hoor. Je zou bijna aan zijn gezonde verstand gaan twijfelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
"Wat een kutspel"
En gister wat hij nog zo enthousiast.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Jolien Elsa had gekozen om voor haar de argumenteren, en dat Elsa er voor gezorgd heeft dat Sharice gered is?En Jolien wel op de bank?
Ja ze mochten twee namen noemen, Elsa koos Sharice en Jane.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Jolien Elsa had gekozen om voor haar de argumenteren, en dat Elsa er voor gezorgd heeft dat Sharice gered is?En Jolien wel op de bank?
Sja... ik weet ook niet goed wie ze anders had moeten kiezen.. maar da's wel hard.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja ze mochten twee namen noemen, Elsa koos Sharice en Jane.
ze had Wicky moeten kiezenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja... ik weet ook niet goed wie ze anders had moeten kiezen.. maar da's wel hard.
Nouja ze was gekozen door Jolien, beetje vreemd wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja... ik weet ook niet goed wie ze anders had moeten kiezen.. maar da's wel hard.
Ik snap ook niet waarom Jolien voor Elsa koos. Die twee hebben niks met elkaar. Dan had ze nog beter voor Wicky kunnen gaan. Die zou wel voor haar gekozen hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat doen de meeste mensen op lollies...?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Jordy met fascinatie voor de Chupa Chup lollies in een boeket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |