Yep en ik ben ook best goed te manipuleren, dat geef ik toequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak ... manipulatie
Oh maar dat weet ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Yep en ik ben ook best goed te manipuleren, dat geef ik toe
Zelfs elsa zei dat jordy mooie woorden over mattie heeft gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben wel teamJordy in deze .. in ieder geval tot ik het in de uitzending heb gezien, en weet hoe het gegaan is.
Yep, privé heb ik mijn lesje inmiddels wel geleerd, voor een spel als dit kan het weinig kwaad want het is maar een spelquote:
Keanu stond in begin in mijn top 3quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie keanu zegt weer worden 2 hele lange dagen.
wat is spokesperson? ik was er even niet sorryquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
13:30
Nog van iets eerder op de middag. Jolien had Elsa uitgekozen als spokesperson, maar Elsa heeft haar uiteindelijk niet gekozen om te redden. Jolien spreekt met Elsa:
Elsa zucht en zegt met een zielig stemmetje : Sorry, ik kon niet anders.
Jolien: Ik had vertrouwen in u, dat u een eerlijk persoon zou zijn.
Jolien : Ik heb fout gedacht. Ik dacht dat je voor de 100% voor mij zou gaan toen ik je gekozen hebt.
sterktequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Valentijnsdag is niet Sharice der ding, haar mammie is 7 jaar geleden op die dag begraven.
Ik moet er nog niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |