Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Keanu's wishlist..hij denkt dat te krijgen?
Heb ik mijn valentijnspost naar KiKi gestuurd, blijkt ie KeKe te hetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.
Er zijn ook totaal geen verslagen van wat er dag tot dag gebeurt in dat huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft dingen opgeschreven die ze daar gehad hebben, of over gepraat hebben omdat hij die niet wil vergeten voor thuis.
Loetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
ik ben keanu , ben 3 jaar en heb een lijstje gemaakt met lekkere dingetjes die ik wil eten als ik weer thuis ben bij papa en mama
Dan had ze Wicky moeten kiezen. Dat had ze kunnen weten. Elsa heeft niets met haar en andersom ook niet. Maar ze zou moeten juichen dat ze op de bank zit. Ze zou moeten roepen dat niemand op haar moet stemmen omdat ze naar haar Sjefke wil waar ze al een week om zit te janken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, boos om wat Elsa heeft gedaan en ze daarom genomineerd is.
Ahh oke, ik dacht dat hij dit allemaal wilde eisen van BBquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die moeder zal wel wat commentaar gekregen hebben van de buurvrouw dat haar zoon prei niet kent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
ik ben keanu , ben 3 jaar en heb een lijstje gemaakt met lekkere dingetjes die ik wil eten als ik weer thuis ben bij papa en mama
Aaah okquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begreep ze de tijd ergens probeerde te zien
Is ook in Maastrichtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg niet he (houden zo)
zijn wel plannen voor dacht ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg niet he (houden zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |