quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Dikke buren voor de bewoners dat Peter haar favoriete bewoner is
Iemand moet Danny maar even uit z'n nest bellenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
FOK is nie goed hoor..
Ik nieuw deel openen krijg ik bericht dat ik waarschijnlijk in een verkeerde topic wil openen.
Ik weer en weer en denk dan rot op met je schijtslome zooi
Kijk ik hier staat de nieuwe cos er gewoon
![]()
![]()
![]()
Wat is concept van de nootjes van Peter dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:30 schreef Hznootje het volgende:
Niemand die ook nog het concept van de Nootjes van Peter snapt..Wij niet en de bewoners lezen er gewoon over heen
Zaterdag volgens mij.quote:
al een FB melding gemaaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iemand moet Danny maar even uit z'n nest bellen
Heb mooie foto gezien van Jeffke.....mooie kleding....zag er goed uit. Op Tyron zijn insta.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
Jolien heeft het een plaats gegeven..
Ik volg Ty nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:36 schreef zodeju het volgende:
Heb
[..]
Heb mooie foto gezien van Jeffke.....mooie kleding....zag er goed uit. Op Tyron zijn insta.....
Sharice ook met de schoenen op de bankquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
David met die schoenen op de bank![]()
Sharice roddelt gewoon lekker verder met haar mannen
is toch viesquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice ook met de schoenen op de bank
heksen stemmetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
David: snap ook niet goed dat je daar naartoe gaat. Milena stond hier met : kom kom sharice komt (met hoger stemmetje)
Gemistquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
oeh David is niet zo gecharmeerd van milena
Dus ze geeft het zelf toe dat ze een heks is......quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Wel grappig dat ze nu David niet genomineerd hebben want die wil ook naar huis.
David vindt dat er vooral kinderachtig gereageerd wordt.
Sharice het moet zegtwatonverstaanbaars het is een hekensenverbranding! In het boudour..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus ze geeft het zelf toe dat ze een heks is......
lekker laten liggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn gisteren zoveel maskers afgevallen dat ik ze niet allemaal meer op kan rapen
Haha zoals hij zelf gisteravondquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
David vindt dat er vooral kinderachtig gereageerd wordt
![]()
![]()
wat een zelfreflectie
David zijn masker is inderdaad afgevallen.....met stoer het interesseert me niet....Maar owee als ze aan heksepoppeke komen dan kan hij in ene zijn mond open doen....quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice dus verhaal vertellen tegen David s. Stemmingmakerij
.
Hij wil naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
David zijn masker is inderdaad afgevallen.....met stoer het interesseert me niet....Maar owee als ze aan heksepoppeke komen dan kan hij in ene zijn mond open doen....
Lekker opzouten mooie inhoudsloze meneer.
Neem meteen Pootje meequote:Op woensdag 12 februari 2025 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
David zijn masker is inderdaad afgevallen.....met stoer het interesseert me niet....Maar owee als ze aan heksepoppeke komen dan kan hij in ene zijn mond open doen....
Lekker opzouten mooie inhoudsloze meneer.
Ze weet dondersgoed dat ze dom doet tegen Matt omdat ze jaloers op hem is ivm Milena, ze heeft dan ook de nominatie van deze week gekregen door haar ziekelijk gedrag om en voor Milena.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
Sharice weer over Mattie
dat hij meerdere keren heeft gevraagd om even te kletsen
ze had niet door dat de nood zo hoog was
dat ze met hem moest praten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
met wie moeten de Davids nu kletsen als Sharice eruit vliegt ?
elke dag een nieuwe spreuk waar je jeuk van krijgtquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef engine het volgende:
Elsa haar kledingkast is een soort scheurkalender.
Juist..quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze weet dondersgoed dat ze dom doet tegen Matt omdat ze jaloers op hem is ivm Milena, ze heeft dan ook de nominatie van deze week gekregen door haar ziekelijk gedrag om en voor Milena.
Dat heeft ze zelf al gedaan deze wekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice is bang dat de heksenketel haar niet in een goed daglicht heeft gezet.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf al gedaan deze weken
Dacht zelfs dat er binnen geen schoenen mochten dragen....het is toch niet normaal dat in Belgie je met je schoenen op de bank zit.....??quote:
Karma is een bitchquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezever van dat duo. Totaal geen zelfreflectie . Zelf hetze tegen jordy voeren en als ze aangesproken is weer zielig doen,
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Flow3r het volgende:
Sharice gestemd, moest Jane zijn![]()
goedemorgen
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice is bang dat de heksenketel haar niet in een goed daglicht heeft gezet.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Flow3r het volgende:
goedemorgen
Ze hebben toch filters.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
Axel weer koffie maken met een theedoek![]()
Waarom niet gewoon tubruk, de koffie zakt naar de bodem
Dat moet je wel ooit gezien hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
Axel weer koffie maken met een theedoek![]()
Waarom niet gewoon tubruk, de koffie zakt naar de bodem
Kan zelfs de beste overkomen, morgen weer een kansquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Flow3r het volgende:
goedemorgen
die gaat alles uit de wegquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben ook wel teleurgesteld in Axel een beetje
Niet alleen fok is dus wat traag op gang gekomen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Flow3r het volgende:
goedemorgen
Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk..quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Matt ze hebben bepaald dat we een groep zijn
maar we hebben allemaal onze eigen keuze gemaakt
hoe dan
ik ook, had dit niet van hem verwacht. Ben positief verrast door Mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
En door naar alle roddels te luisteren is hij daar ook in meegegaan .. Minpunt.quote:
Klopt......die keuken moet echt open hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen papieren filters, geen filterhouder volgens mij
De meeloper doet nu huilie huilie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
Mattie heeft goed opgelet
ze liep helemaal vast in haar verhalen
ze heeft nooit direct antwoord gegeven
Wat heeft Axel misdaan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
Misdaan is een groot woord maar hij heeft wel een beetje een bord voor zijn hoofd en gaat mee in roddels.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
milena
ik ben daar niet echt mee bezig geweest![]()
Lekker makkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena; dan zal ik dat verkeerd hebben uitgedrukt
Daar komen ze toch wel achter dat ze die goedkoop verkregen krengen van een gc's hebben ingezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh milena wist dus dat jordy de gamechanger had ingezet. Kan alleen door sharice verteld zijn.
kort geplukt door mileentjequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft keanu eigenlijk rare korte wenkbrauwen?? Net of ze nog niet volgroeid zijn
Die heeft Milena van de week zitten plukken. Misschien moet ie dat punt ook nog even inbrengenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft keanu eigenlijk rare korte wenkbrauwen?? Net of ze nog niet volgroeid zijn
Het is wederzijds tussen de 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef Verida het volgende:
nog even en Elsa is de enige geweest die gewoon eerlijk heeft gezegd dat ze 4 stemmen op Jordy heeft gegeven omdat ze hem niet mag![]()
was misschien niet netjes, had anders gekund, maar het was wel gewoon eerlijk zonder gedraai of gekonkel.
Hij snapt het nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ja maar, ik en ja maar en ik herhaal, herhaal, blablabla
Kan ie gelijk hebben, maar wat wil ie nu nog meer horen?!
dat wil ik zien dan wat hij dan doet, dus ik zou zeggen bye bye Sharicequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
Mattie weet al waar Milena naar toe gaat trekken als Sharice weg is
Jordy: Ben je dan ook mans genoeg om nee te zeggen?
Van die je mag, waardeer je het, van wie niet, vervloek je het.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:10 schreef Lrod01 het volgende:
De ene leugen na het ander. Smerig mens. Deze week Sharice eruit en de volgende week Milena aub.
whoa, dat was effe mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
hahaha kiki zei niet lik mijn dick
Lek mn tesch.. is limburgs
Milena boos nu![]()
ik heb 2 kinderen thuis zitten en jij zegt lik mijn dick
![]()
jaaaaa en hij zei echt niet lek mn dickquote:
Ik wil dit nog wel een keer zienquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Milena boos nu![]()
![]()
Pas op dat je niet per ongeluk zijn haarlijn omhoog duwt, daar zal hij niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:12 schreef Ireth het volgende:
#teamkeanu in dit geval![]()
Agossie, ik zou nu zo een arm om hem heen slaan
umm, er is een groot verschil tussen misselijk pestgedrag en wat roddelen i.v.m. spel tactiekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van die je mag, waardeer je het, van wie niet, vervloek je het.
beetje mensenkennis en je ziet dat ze zich gesterkt voelt door haar vriendjes en enkel om die reden zoiets durft te zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef Verida het volgende:
nog even en Elsa is de enige geweest die gewoon eerlijk heeft gezegd dat ze 4 stemmen op Jordy heeft gegeven omdat ze hem niet mag![]()
was misschien niet netjes, had anders gekund, maar het was wel gewoon eerlijk zonder gedraai of gekonkel.
Tot nu toe was Jordy al gedwongen zijn spel aan te passen maar ik denk dat na gister Matti ook wel de noodzaak gaat zien om keuzes te maken welke dat dan ook is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ook niet dat kiki haar niet verbeterde..
Milena: ik ga niet iemand die uit zijn zijn pampers is gegroeid lik my dick laten zeggen
Top tvquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ook niet dat kiki haar niet verbeterde..
Milena: ik ga niet iemand die uit zijn zijn pampers is gegroeid lik my dick laten zeggen
neenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Keanu nu tegen Milena gezegd "lick my dick ??
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
wat betekend "Lek mn tesch" dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Milena boos nu![]()
![]()
En ze ging TOTAAL uit haar panty's tegen hem , echt krijsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Doe Sharice maarquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Zal geheel per ongeluk gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pas op dat je niet per ongeluk zijn haarlijn omhoog duwt, daar zal hij niet blij mee zijn.
Omdat dat de woorden zijn die hij gebruikt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef Waterwork het volgende:
waarom denkt Milena dat zij lick my dick letterlijk moet nemen hahahaha
nee hij zei; lek mich de tesch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Oh heb ik gemist. Ik doe tien dingen tegelijk hier...Mijn bankapp vraagt of ik er nog ben..quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ze ging TOTAAL uit haar panty's tegen hem , echt krijsen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunt van Milena vs. Keaun in de herhaling
filmpje: https://streamable.com/fr0nge
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Jane moet ook uitkijken dat ze zich niet mee laat slepen door Axel. Want is het voor haar ook snel klaar..
I loveeeee Youquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
In sommige dialecten wordt een zak een tesch genoemd. (als in broekzak, 'dat heb ik in m'n tesch zitten')quote:
iets als: pleur ff op, doe even normaal (maar dan op een vervelende manier)quote:
Jordy heeft jane in de gatenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Ik had al gezegd dat ik bij hem ook iets heb gezien wat niet okay is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Is dat het zelfde als ik heb er geen actieve herinnering aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena; dan zal ik dat verkeerd hebben uitgedrukt
In de herhaling viel het me nogal mee eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Vond eigenlijk de onuitgesmeerde make-up op het woeste hoofd van Milena nog het grappigste
heeft ze ooit een andere gezichtsuitdrukking danquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zit daar weer met een sip gezicht
Vrijdagavond kan hij dat weer roepen waar ze het begrijpend verstaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij zei; lek mich de tesch.
Komt vast nog wel een twist vandaag anders konden we wel stemmen nu.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan hij dat weer roepen waar ze het begrijpend verstaan.
nopequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft dus wel lick my dick gezegd zo te horen
Dat lijkt mij ook de wereld op zijn kop. Elsa vindictive die moet je gewoon gaan negeren dan pak je die het hardst.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
Jordy gaat niet zijn excuses aanbieden aan Elsa
waarom hij gisteren fel reageerde
Verwacht dat ook, en mogen stemmen zal wel morgen zijn na de nominaties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een twist vandaag anders konden we wel stemmen nu.
Op 2 een sl
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft dus wel lick my dick gezegd zo te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja stomquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
eva komt weer een gesprek verpesten
en streamswitch
niet slim van Jane dat ze daadwerkelijk geloofd dat het miscommunicatie wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: ik sta voor saus op die bank want mensen hebben miscommunicatie gehad.
Ze vroegen letterlijk aan mij zijn wij je target heb gezet nee.
Dat is ronduit dom.. vind ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet slim van Jane dat ze daadwerkelijk geloofd dat het miscommunicatie was
Eva denkt volgens mij dat ze nu ook sterk staat omdat ze niet naar huis is gestuurdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
en streamswitch
Die zoekt elk gesprek op om erbij te gaan staan komt ze op beeld daar doet ze het voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
en streamswitch
dit is makkelijker. Lekker bozig doen over hem dan te kijken naar haar eigen gedragquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
milena wil maar niet snappen dat keanu valt over haar leugens niet over haar nominatie
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef Hznootje het volgende:
Hoezo mag Keanu dat niet zeggen? Milena is z’n moeder niet toch? Behoorlijk uit de hoogte die madam
je weet niet wat het betekend maar iemand moet dat niet zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...
Maar het woord hypocriet hoeft hij van mij niet terug te nemen, daarmee heeft hij in mijn ogen een punt
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
het heeft jordy dus wel gekwetst
wat Elsa zei
maar hij zegt het alleen niet
das wel jammer
hij zou sterker staan als hij zou zeggen
he dit kwetst me
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Heb het idee dat elsa naar dbk is geroepen vanwege gisteravond en het woord pestgedrag door verschillende inwoners is gezegd
Als je goed had geluisterdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.
Mwah... alle "godverdomme jesoes christoes!" van Milena hoeven wat mij betreft ook niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...
Maar het woord hypocriet hoeft hij van mij niet terug te nemen, daarmee heeft hij in mijn ogen een punt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef engine het volgende:
Elsa die gaat bepalen wat wel of niet gezegd kan worden
Uiteraard doet 't hem wat. Hij blijft het maar herhalen, tot in de detail, nog steeds vol in emotie, tegen iedereen die er zelf bij zat ..quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
het heeft jordy dus wel gekwetst
wat Elsa zei
maar hij zegt het alleen niet
das wel jammer
hij zou sterker staan als hij zou zeggen
he dit kwetst me
Als je het maar vaak genoeg herhaald gaat het zijn eigen leven lijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena ik ben moeder van 2 kinderen een snotaap van 22 gaat zeggen lick my dick
Ze hebben gisteravond de kans gehad om GC in te zetten alleen Jordy heeft het gedaan zoals hij al had aangegeven twee weken terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
kan matt zijn GC niet inzetten en dan Milena erop gooien
moeder van 2 kinderen die kleutergedrag met Sharice (zoals in de keuken bv enkele dagen geleden) vertoont, nee dat is normaalquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe oud is mevrouw zelf… pff doet alsof ze boven alles staatquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer eigenlijk dat je net alleen kan spelen....want dan ben je nergens in deze setting....quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Tot nu toe was Jordy al gedwongen zijn spel aan te passen maar ik denk dat na gister Matti ook wel de noodzaak gaat zien om keuzes te maken welke dat dan ook is.
Of het nu lik my d*g of what ever betekend het had niet gehoevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet wat het betekend maar iemand moet dat niet zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |