Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Jane moet ook uitkijken dat ze zich niet mee laat slepen door Axel. Want is het voor haar ook snel klaar..
I loveeeee Youquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunt van Milena vs. Keaun in de herhaling
filmpje: https://streamable.com/fr0nge
In sommige dialecten wordt een zak een tesch genoemd. (als in broekzak, 'dat heb ik in m'n tesch zitten')quote:
iets als: pleur ff op, doe even normaal (maar dan op een vervelende manier)quote:
heb jij een andere streamquote:
Jordy heeft jane in de gatenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Ik had al gezegd dat ik bij hem ook iets heb gezien wat niet okay is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Is dat het zelfde als ik heb er geen actieve herinnering aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena; dan zal ik dat verkeerd hebben uitgedrukt
In de herhaling viel het me nogal mee eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Vond eigenlijk de onuitgesmeerde make-up op het woeste hoofd van Milena nog het grappigste
heeft ze ooit een andere gezichtsuitdrukking danquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zit daar weer met een sip gezicht
Vrijdagavond kan hij dat weer roepen waar ze het begrijpend verstaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij zei; lek mich de tesch.
Komt vast nog wel een twist vandaag anders konden we wel stemmen nu.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan hij dat weer roepen waar ze het begrijpend verstaan.
nopequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft dus wel lick my dick gezegd zo te horen
Dat lijkt mij ook de wereld op zijn kop. Elsa vindictive die moet je gewoon gaan negeren dan pak je die het hardst.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
Jordy gaat niet zijn excuses aanbieden aan Elsa
waarom hij gisteren fel reageerde
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Verwacht dat ook, en mogen stemmen zal wel morgen zijn na de nominaties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een twist vandaag anders konden we wel stemmen nu.
Op 2 een sl
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft dus wel lick my dick gezegd zo te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja stomquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
eva komt weer een gesprek verpesten
en streamswitch
niet slim van Jane dat ze daadwerkelijk geloofd dat het miscommunicatie wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: ik sta voor saus op die bank want mensen hebben miscommunicatie gehad.
Ze vroegen letterlijk aan mij zijn wij je target heb gezet nee.
Dat is ronduit dom.. vind ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet slim van Jane dat ze daadwerkelijk geloofd dat het miscommunicatie was
Eva denkt volgens mij dat ze nu ook sterk staat omdat ze niet naar huis is gestuurdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
en streamswitch
Die zoekt elk gesprek op om erbij te gaan staan komt ze op beeld daar doet ze het voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
en streamswitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |