bijna bijna bijna........ moet van ver komen..quote:
Tot nu toe was Jordy al gedwongen zijn spel aan te passen maar ik denk dat na gister Matti ook wel de noodzaak gaat zien om keuzes te maken welke dat dan ook is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ook niet dat kiki haar niet verbeterde..
Milena: ik ga niet iemand die uit zijn zijn pampers is gegroeid lik my dick laten zeggen
Top tvquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ook niet dat kiki haar niet verbeterde..
Milena: ik ga niet iemand die uit zijn zijn pampers is gegroeid lik my dick laten zeggen
neenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Keanu nu tegen Milena gezegd "lick my dick ??
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
wat betekend "Lek mn tesch" dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
hahaha kiki zei niet lik mijn dick
Lek mn tesch.. is limburgs
Milena boos nu![]()
ik heb 2 kinderen thuis zitten en jij zegt lik mijn dick
![]()
En ze ging TOTAAL uit haar panty's tegen hem , echt krijsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Doe Sharice maarquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Zal geheel per ongeluk gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pas op dat je niet per ongeluk zijn haarlijn omhoog duwt, daar zal hij niet blij mee zijn.
Omdat dat de woorden zijn die hij gebruikt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef Waterwork het volgende:
waarom denkt Milena dat zij lick my dick letterlijk moet nemen hahahaha
nee hij zei; lek mich de tesch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keanu naar huis vrijdag
Oh heb ik gemist. Ik doe tien dingen tegelijk hier...Mijn bankapp vraagt of ik er nog ben..quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ze ging TOTAAL uit haar panty's tegen hem , echt krijsen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunt van Milena vs. Keaun in de herhaling
filmpje: https://streamable.com/fr0nge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |