Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Jane moet ook uitkijken dat ze zich niet mee laat slepen door Axel. Want is het voor haar ook snel klaar..
I loveeeee Youquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunt van Milena vs. Keaun in de herhaling
filmpje: https://streamable.com/fr0nge
In sommige dialecten wordt een zak een tesch genoemd. (als in broekzak, 'dat heb ik in m'n tesch zitten')quote:
iets als: pleur ff op, doe even normaal (maar dan op een vervelende manier)quote:
heb jij een andere streamquote:
Jordy heeft jane in de gatenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Ik had al gezegd dat ik bij hem ook iets heb gezien wat niet okay is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
Ze
[..]
Idd maar ik denk dat Axel zelf ook moet oppassen die laat wel heel erg het spel aan Jane over dat gaan mensen ook zien.
Is dat het zelfde als ik heb er geen actieve herinnering aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena; dan zal ik dat verkeerd hebben uitgedrukt
In de herhaling viel het me nogal mee eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Vond eigenlijk de onuitgesmeerde make-up op het woeste hoofd van Milena nog het grappigste
heeft ze ooit een andere gezichtsuitdrukking danquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zit daar weer met een sip gezicht
Vrijdagavond kan hij dat weer roepen waar ze het begrijpend verstaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij zei; lek mich de tesch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |