dit is makkelijker. Lekker bozig doen over hem dan te kijken naar haar eigen gedragquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
milena wil maar niet snappen dat keanu valt over haar leugens niet over haar nominatie
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef Hznootje het volgende:
Hoezo mag Keanu dat niet zeggen? Milena is z’n moeder niet toch? Behoorlijk uit de hoogte die madam
je weet niet wat het betekend maar iemand moet dat niet zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...
Maar het woord hypocriet hoeft hij van mij niet terug te nemen, daarmee heeft hij in mijn ogen een punt
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
het heeft jordy dus wel gekwetst
wat Elsa zei
maar hij zegt het alleen niet
das wel jammer
hij zou sterker staan als hij zou zeggen
he dit kwetst me
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Heb het idee dat elsa naar dbk is geroepen vanwege gisteravond en het woord pestgedrag door verschillende inwoners is gezegd
Als je goed had geluisterdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |